Vapaa kuvaus

Syty uudelleen joulun tähti, Syty meillekin loistamaan. Tuo valoa ihmismieliin Ja sydämen pimeyteen. Syty uudelleen joulun tähti, Syty meillekin loistamaan. Tuo hartaus mustaan yöhön Ja tunteiden kaamokseen. Loistit kerran paimenille Tuoden joulun maailmaan. Annoit viestin tietäjille, Olit heidän oppaanaan. Anna meillekin joulumieltä Muuten eksymme seimen tieltä. 2.kertosäe Annoit kerran kirkkaan merkin Loistit joulun sanomaa. Säilyy siitä muisto herkin Kauas vuosisatain taa. Anna meillekin joulumieltä Muuten eksymme seimen tieltä.

Aloituksia

0

Kommenttia

6

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. pasastarissa
  2. heibb tälle ketjustolle.. hyviä kommentteja paljon tässä ja ajattelin nyt kirjoittaa omia näkemyksiä: aloittaja muistaakseni laittoi, että oikeesti ei ole niin sosiaalisesti pidetty kuin mitä äf been kaverimäärät tuovat ilmi. mulla se on päinvastoin..enempi sosiaalisuutta varsinaisessa elämässä kun se mitä taas voisin saada näitä "nettimyönnytyksiä." itselläni taasen "suht järkevä" facebookin käyttö (vetoan ett vain vapaa-aikana kämpälläni olen sen tunnin pari päivässä noilla sivustoilla,en ole ottanut matkapuhelimeeni nettitoimintoa juuri tämänkään takia
    (se on noin
    4 vuotta vanha kapula)
    äf beessä siis facebookissa oleminen ovat antaneet mahdollisuuden chatata niidenki tuttujeni kanssa joko offline- toiminnossa toisen ollessaan tai sitten ihan vihreen pallon näkyessä. yksi syy siihen on se, että kun -niitä tai sitä jotain pelikaveriani- yms. sellaista näen vapaa-ajalla ei ole ollenkaan luonnollista itselleni aloittaa vaihtaa muutamaa sanaa ees jos siin on outoja sen tuttuja ympärillä..en yleensäkkään vaiha näiden kans pintapuheita vain siis smalltalkkia
    vaan yleensä jostain tärkeemmästä asiasta koneelta käsin olemme jutelleet.
    olen keksinyt pienen motiivin mikä innostaa itseäni kaverimäärien rajauksen pitämisessä..kerrran satuin huomaamaan (oiskohan ollut vuosi sitten)nimittäin minulla sattuu olemaan 222 niitä äf beessäni ja aina jos haluan pitää ns. rajasta kiinni niin poistan sen mielestäni kaikkein kaukaisimman sieltä "tehden niin sanotusti tilaa" tälle enempi reaaliaikaisessa elämässä törmäävälleni uudelle tutulle..eihän meikäkään oikeesti "hallitse" noin montaa tyyppiä kuin päällisin puolin, mut jotain kiinnostavaa yhteistä meissä on sosiaalisuuden suhteen annettavissa toisillemme..jollakin tämä sama raja voisi olla 111,333 tai 444 kokeilkaa tehä maximi raja se motivoi..tai vaik 33 tai 55...tiedän, ett ihmismieli on usein katkera facebookinkin ruudun äärellä ollessaan, kun jotkut ovat vain kertakaikkiaan pidetympiä kuin toiset ja kun niitä peukkuja hyvistä kommenteista kommenteista ja kuvista satelee..muistakaa aina ..sehän vaatii molemmin puoleisen myöntymisen jos olet onnistut saamaan vaikka yli 300 olevaa kaveria.. en ole ollut kovinkaan kysytty nuilla sivuilla, mutta ehkä 50 nimeä oon ehkä jättänyt hyväksymättä..(en lue heitä ns. puolituttuihinkaan) ..luulen ett äf bee jää vielä multakin joku päivä jos tämä sinkkuus löytää loppunsa elämässäni,mutta jos mun elämä on sitten enempi vain vaimon ja lapsen kanssa niin tiiä tuosta ikävöikö tuonne kattelemaan toisten statuksia.. en usko ett kaipaan ruudulla notkumista sellaises elämäntilanteessa..kaikki sosiaalisuus kun koko ajan elävässä elämässä läsnä

    jos tosiaan tuntee(voi käyttää sitä sanaa)150 ihmistä jotka ovat suht "läheisiä" niin se on kyll valtava määrä äfbee aikana olevassa elämässä...jollain vain onnaa se juttelu luonnostaan normaalitilanteessakin
    vielä ehkä 500.n, tuskin enää kellään tuhannen tutun kanssa..
    en muista mikä se lukema olikaan kuinka monta ihmistä voi elämänsä aikana tuntea

    ps. jos jotakuta lohduttaa se tässä ketjussa lukijana ,niin en ole saannut kaikilta haluamiltani puolitutuiltakaan kamuhyväksyntää(1-10 tyyppiä) tässä 5,vuoden aikana..voitte arvata, ett ei se ainakaan mukavaa ole ollut.

    mitn ei pitäisi koskaan, ottaa liian tosissaan mut siihen tää sosiaalinenki media itseäni ja meitä on koukuttanut