Vapaa kuvaus

Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.

Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.

Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.

Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.

Elämänohjeitani:

Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)

'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'

-Juice Leskinen-

'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'

-tuntematon juoppo-

IN

-Säälistä saaminen

- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.

- Bootsit

- Alan mestat

- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.

- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.

- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria. Minne? Vastasin: Berliiniin. Ja jokainen sen enempää kummastelematta, että ok. Siistiä. Mutta fiksu oli Naisenkin reaktio kun kuuli kauppamatkan mutkat, noin Fiksu Nainen toimii.

- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.

- Käänteiset listat

OUT

- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille

- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat

- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.

- Laimeat drinkit

- Menneisyyteni turkulaisena

Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.

Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.

No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:

Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.

Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.

Aloituksia

170

Kommenttia

12949

1. "Samalla tavoin on uskonnollisvivahteiset kevät- ja joulujuhlat. Eihän uskonnottomien tai toista uskontokuntaa edustavan tarvitse osallistua vieraan uskonnon harjoittamiseen. "

Itseasiassa kenenkään ei tarvitse osallistua uskonnon harjoittamiseen esim. koulussa. Eli ei edes kirkkoon kuuluvan kristillisiin tilaisuuksiin jotka voidaan katsoa uskonnon harjoittamiseksi"

Opetushallituksen muistiosta:

"Koulu voi edelleen järjestää uskonnollisia tilaisuuksia kuten jumalanpalveluksia ja uskonnollisia päivänavauksia. Tällaiset tilaisuudet katsotaan uskonnon harjoittamiseksi. Perustuslain 11 §:n 2 momentin mukaan ketään ei voida velvoittaa osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen. Tämän perusteella oppilasta ei voida velvoittaa osallistumaan jumalanpalvelukseen, uskonnolliseen päivänavaukseen tai muuhun uskonnolliseen tilaisuuteen."

http://www.edu.fi/download/115293_perusopetuslain_muutosten_vaikutukset.pdf

Jotakin epäselvää tässä sanamuodossa kuitenkin on ollut:

"Perustuslain 11 §:n 2 momentin mukaan ketään ei voida velvoittaa osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen. Tämän perusteella oppilasta ei voida velvoittaa osallistumaan jumalanpalvelukseen, uskonnolliseen päivänavaukseen tai muuhun uskonnolliseen tilaisuuteen."

Asiaan tarvittiin näet lakia tulkitsevan oikeusviranomaisen (muistaakseni apulaisoikeusasiamies Jussi Pajuoja) koska jossakin koulussa perustuslakia tulkittiin siten ettei oikeus koskisi kirkkoon kuuluvia. Apulaisoikeusasiamies joutui selvittämään lauseen "ketään ei voida velvoittaa" merkitystä ja sitä, ettei kirkkoon kuuluminen sinänsä ole tulkittavissa uskonnolliseksi vakaumukseksi.

Tällä hetkellä selvityksen alla on asevelvollisia koskeva uskonnonharjoittamisen pakko joka on ristiriidassa siis perustuslain kanssa.
  2. Uskot ilmeisesti Jumalan järkkäämiin kollektiivisiin VT:n aikaisiin rangaistuksiin?

Logiikkaa noissa siunauksissa ja tuomioissa ei kuitenkaan ole. Venäläiset ovat paljastaneet löytäneensä jo hyvän aikaa (kommunismin aikaan) sitten maailman mittavimman timanttiesiintymän jonka arvioidaan ylittävän 10 kertaisesti maailman arvioidut timanttiesiintymät.

Norjalaiset taas löysivät valtavan öljy- ja kaasuesiintymän pian kirkollisten homoliittojen hyväksymisen jälkeen.

Jos lähdetään siitä, että katastrofit jne. ovat Jumalan rangaistuksia ei voi olla huomaamatta, että Jumala vihaa etupäässä köyhiä maita ja niiden ihmisiä heidän uskonnostaan riippumatta.

Me onnekkaat ja monet muut kansat joilla on vaurautta voivat laittaa Jumalalle kampoihin kun hän ryhtyy kostopuuhiinsa.

Jos verrataan kahta suurta ja tuhoisaa luonnonkatastrofia, Japanin ja 2004 Sumatran länsirannikolla sattuneesta maanjäristyksestä alkunsa saanutta katastrofia tai vaikkapa Haitin maanjäristystä niin voidaan kysyä miksi Japanissa ei ollut kuitenkaan uhreja enempää mitä oli ja miksi 2004 katastrofissa oli? Ei Jumalalla ole sen kanssa mitään tekemistä ellei köyhyys ole synneistä suurin.