Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aisankannattaja_hki
profiilit
aisankannattaja_hki
aisankannattaja_hki
Vapaa kuvaus
Kokenut aisuri :)
Aloituksia
0
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Uskon+että+miehellä+pitää+ainakin+jossain+määrin+olla+taipumusta+hyväksyä+Naisen+etuoikeus+tavata+muitakin+miehiä.+Jos+sitä+ei+ole+niin+vaikeuksia+tullee+ennemmin+tai+myöhemmin.+Tosin+usein+miehillä+on+tällainen+aisankannatus-fantasia+mutta+monella+miehellä+ei+pää+kestä+tilannetta+tosipaikan+tullen.+Toki+kaikkiaan+arvostan+Sinun+kaltaisia+Naisia+jotka+nauttivat+elämästä+:)
31.01.2020 23:18
se+on+paras+:)
30.06.2018 00:04
Täsmälleen samaa mieltä alkuperäisen kirjoittajan kanssa! Mahtavaa ollut katsella vierestä kun Naiseni saanut kyytiä mustalta Mieheltä :) Silloin ymmärtänyt että valkoisen miehen paikka on tosiaan olla aisankannattaja...
24.05.2016 20:00
Elämäntapa-aisurilla tilanne on useimmiten niin että Nainen ei petä vaan hänellä on lupa käydä myös vieraissa omilla ehdoillaan ja aisuri hyväksyy ja kunnioittaa tätä Naisen oikeutta. Itse myös ymmärrän että Nainen on arjen pyörittämisessä parempi joten Hän myöskin päättää ja suunnittelee käytännön asiat jotka aisuri sitten yleensä toteuttaa :) Eli siivous, ruoanlaitto, pyykkäys, kaupassa käynti yms. Ja toki aisuri myös kustantaa perheen kuluja palkastaan parhaansa mukaan.
15.03.2016 00:00
Aisankannattajana sivusta seuranneena ja muutaman mustan miehen tavanneena oon alkuperäisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä ja siihen vois vielä lisätä että mustat miehet osaa kehua Naista ja ovat useimmiten fiksuja heppuja eli ei tuo vähäinen äo-juttu minun kokemuksen mukaan pidä paikkaansa..
14.03.2016 23:15
Vaikka en Nainen olekaan niin mukava huomata että tällaiseen suhteeseen valmiita Naisia vielä löytyy, ei nimittäin ole kovin yleistä. Miehillä usein fantasiatasolla yleinen mutta käytännön toteutuessa usein pää ei sitten kestäkään....itse tulin puolivahingossa aisuriksi ensimmäisen kerran jo 25 vuotta sitten ja nykyisin en muunlaista elämäntapaa voisi ajatellakaan :)
14.03.2016 23:01
Ei tuo teoria olekaan, vain yhden ihmisen yksittäinen kokemus :-)
05.12.2014 02:07
Itse elän aisurin "unelmaa" eli Naiseni vakkari on Musta Mies. Kuten edellä on sanottu oleellista on että parisuhde on kunnossa ja itsetunto pitää olla tosi hyvä. Avoin ja rehellinen keskustelu on myös tärkeää. Noh meidän tapauksessa olen myös tohvelisankari mutta se sopii molemmille ja tekee asioista sujuvia :) Itseasiassa tuohon kuvioon aisankannatus on luonnollinen osa.
Enkä todellakaan pidä Naistani "horona" , Hän on tähän saanut luvan ja todella nauttii seksistä rakastajansa kanssa. Ja kyllä, tuo kiihottaa minuakin ja tuo myös omaan seksielämäämme lisää potkua :-)
Vaikka tallainen meillä toimii ei tämä ole heikkohermoisia varten, voi mennä koko suhde piloille eli kokeilu varoituskolmiolla varustettuna!
05.12.2014 02:02
Olen itsekin Mustan Miehen aisankannattaja ja täytyy sanoa että kun olen nähnyt ko. hepun antavan Naiselleni kyytiä niin on kuin eri peliä pelattaisiin :-) Ehkä vertauksena me valkoiset "socceria" ja Mustat "footballia"? Muuten mukava ja kohtelias mies mutta kun sänkyyn menee niin HUH mikä BULL!
Miksi ihmeessä Naiseltani moisen nautinnon kieltäisin??
05.12.2014 00:53
Olen itse antanut Naiselleni luvan käydä vieraissa ja hän oli kesällä 2 kertaa mustan miehen kanssa sängyssä. Ja KYLLÄ, tästä huolimatta edelleen hyväksyn, arvostan, kunnioitan ja rakastan Naistani :-)
04.10.2013 00:58
1 / 1