Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
glittergirl
profiilit
glittergirl
glittergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
363
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
eiköhän ne isketä ihan samanlailla kun muutkin naiset.
10.02.2012 20:23
No johan on taas asiallisia kommentteja.
Puumajaanan kandee nauttia elämästään ja suhteilla jos siltä tuntuu.
Tän palstan miehille taitaa noi puumien jahtaajat olla vaikeesti sulatettava ajatus. Se on kumma ilmiö. Vaikka itse en ole parikymppisistä kiinnostunut niin tasasin väliajoin joku on tyrkyllä. Ei vaan nappaa
09.02.2012 20:13
Hävisit vetosi saman tien. Miestä musta ei saa tekemälläkään ja toi on mun kuvani
09.02.2012 17:06
Jotenkin toivoin, että miitti olisi saanut ne asialliset ihmiset liikkeelle. Itse kun olen asiallinen ja rekkautuneena kirjoittelen. Säälittävää nähdä että tämä yritys on mennyt puskista huutelijoiden mollaamisella pilalle. Ei siis kannata yrittää mitään järkevää.
No itse olen nyt kipeänä ja ihmeitä saa tapahtua jotta olisin huomenna baarikunossa. Joten joudun luovuttamaan. Ehkä Espoo edustaa löytää muuta peliseuraa huomiselle. Hän hän se on ainoa virallisesti ilmoittautunut tulija.
Olen pahoillani että näin tässä kävi.
09.02.2012 11:24
Saa
08.02.2012 18:21
juu ei sitten toimi tollaset miehet ollenkaan. Ei jaksa kiinnostaa.
07.02.2012 12:07
Tuotapa en tiedä, eikä käynyt nettisivuiltakaan ilmi
07.02.2012 10:54
Jei, paikalla siis
Glittergirl
LordBoredom
espooedustaa
ehkäilevät:
Rohkeasti vai mieluummin_kahden
sillitrolli
Tyttönen_82
DarkFear
mette-matilda
Tarkennetaanpa vielä, että tavataan 2. kerros Sohvabaari MILÁ:ssa. Siellä sopivia pöytiä isommalle porukalle.
Oliskos ehkäilijöistä joku siirtynyt varmaksi tulijaksi?
07.02.2012 08:30
Yksinkertaisin keino on olla kohtuu selvä ja jutella naisen kanssa järkevästi. katsoa silmiin ja osoittaa olevansa oikeesti kiinnostunut.
Muhun toimii huumori. En tosin ota ketään heti matkaani baarista.
06.02.2012 19:29
Must olis ainaski kivempaa jos kumpikaan ei kauheesti kiukuttelis. Mä en ainaskaan jaksa turhista kiukutella. Kukat on kivoja, onneks osaan ostaa ihan ite.
Hyväsydäminen, huolehtivainen, miehekäs mies joka osais vaik naulata ja porata tai tehä nörttijuttui olis kyl kiva.
Tälläsiäkään ei vaan tunnu löytyvän.
06.02.2012 18:45
Tarkennetaanpa vielä, että tavataan 2. kerros Sohvabaari MILÁ:ssa. Siellä sopivia pöytiä isommalle porukalle.
06.02.2012 12:01
tottakai se on voimassa. Kun kerran on sellasen pistänyt pystyyn on järjestäjän mentävä paikalle ihan varmuuden vuoksikin, kun paikalle saatta pölähtää myös sellaisia jotka eivät julkisesti ilmoittaudu. Kaikki jotka ovat täysikäisiä, kokevat viihtyvänsä eri ikäisten ihmisten kanssa ja osaavat käyttäytä sosiaalisessa tilanteessa (pun intented) ovat tervetulleita. Juoko olutta, viiniä tai limpparia ei ole oleellista. Saattahan sieltä löytää kavereita joitten kans voi muutenkin alkaa pitämään yhteyttä.
Jei, paikalla siis
Glittergirl
LordBoredom
espooedustaa
ehkäilevät:
Rohkeasti vai mieluummin_kahden
sillitrolli
Tyttönen_82
DarkFear
mette-matilda
06.02.2012 11:57
ja sit viel linkit vois auttaa sua käsittämään millaisella aiheella oikeesti leikit.
06.02.2012 11:51
Siten, että tempauksesi ei todellakaan auta kaapistatulemista. Tai tee homojen elämästä yhtään helpompaa ahdasmielisellä paikkakunnalla. Molemmat projektit pyrkivät auttamaan oikeesti.
06.02.2012 11:50
käys tutustuus tuolta muutamaan linkkiin http://www.thetrevorproject.org/
tai tuolta http://www.itgetsbetter.org/
ja sit perusteles uudestaan miten tää sun tempaus auttaa ihmisiä muokkaamaan asenteitaan.
06.02.2012 10:45
Vaikka mä olen avarakatseinen liberaali, jolla on sellaisia myös kavereinaan. Ymmärrän myös Tohmajärven ahdasmielisyyden, kun olen alunperin pikkukaupungista kotoisin. Olen myös ulostulon vaikeudesta puhunut "kaupungin" ainoan homon kanssa.
Mut joo, sä haluut nyt todistella jotain aiheesta josta sulla ei ole hajuakaan.
06.02.2012 10:31
ai niin mä unohdin, ettei teillä Orimattilan päiväkodeissa ole homo- tai lesbovanhempia. Joten ei taida luontevia tilanteita tulla vastaan. Ja jos vanhemmat ovat kovin kapeakatseisia taitaisit saada huutia moisesta avarakatseisuudesta.
Mun eskarilleni homoparit ovat luontevia, koska tuntee sellaisia. Samanlaisia äidin tai isän tuttavapariskuntia hänelle kuin heterotkin.
06.02.2012 10:28
En sano, mutta kun en usko että tälläiset temput helpottavat sitä ulostuloa ollenkaan.
Jonkin verran olen gay aktivismiin törmänneenä tarttee todeta et tälläset heterojen hauskat temput eivät ole olleet top listalla toiminta suunnitelmissa.
Mä tein testin, laitoin ketjusi aloituksen feissariin seinälle. Katotaan mitä kommentteja tulee.
Ennemmin suosittelisin, et siellä päiväkodissa osoittaisit esimerkilläsi lapsille että homot ovat ok. Oikein kun sanat valitsee niin se on mahdollista. Mun eskarini pitää homo- ja lesbopareja ihan normaaleina juttuina.
06.02.2012 06:57
Kun kyseessä on testi ei aito tapaus, siksi. Ulos tuleminen on useimmille ollut vaikea asia ja sillä leikitteleminen testatakseen jotain pointtia olis loukkaavaa. Vakavasta asiasta kun on kyse.
05.02.2012 20:09
Mulla kun on oikeesti homoja ja lesboja feissarikavereina niin tollanen testi olis loukkaus heitä kohtaan.
05.02.2012 12:41
11 / 19