Tällaiset miehet ovat kiinnostavia

Eivät jotkut tylsät

20

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jghjfhgf

      Mistä johtuu että naiset haluaa aina sen erikoisen miehen joka ei kuulu massaan?

      Siis psykologiselta kannalta, mitä nainen ajattelee silloin?

      • dkgjldfgj

        Nainen haluaa miehen, joka pystyy nousemaan massan yläpuolelle. Pystyy dominoimaan toisia miehiä tai on muuten vetävämpi. Taviksen kanssa ei kemiat toimi.


      • h666h66h
        dkgjldfgj kirjoitti:

        Nainen haluaa miehen, joka pystyy nousemaan massan yläpuolelle. Pystyy dominoimaan toisia miehiä tai on muuten vetävämpi. Taviksen kanssa ei kemiat toimi.

        Ja oliko tämä miehen vai naisen vastaus?


      • dkgjldfgj
        h666h66h kirjoitti:

        Ja oliko tämä miehen vai naisen vastaus?

        Miehen. Nainen vastaisi eri painotuksilla tai ihan vaan eri tavalla.


    • b u r t

      Ei naisia juoksijat kiinnosta. Pitää olla sellainen laji jossa voi hakata toisen miehen muusiksi, joko nyrkein tai vaikkapa mailalla. Myös autourheilu käy, koska siinä voi vahingossa ajaa jonkun yli.

      • Mies1985

        Totta tuokin. Lajin pitää tuoda miehelle jotain tuhovoimaa ja fallisia väkivaltaominaisuuksia ellei se muuten vain ole hyvin julkisuuden palvoma ja statusta ja/tai rahaa tuova laji.

        Tosin sitten on vielä olemassa tanssi. Omalta kohdaltani tämä harrastus peruuntui koska kukaan nainen ei lähtenyt partneriksi joka olisi ollut kurssilla tarpeellinen. Vaihtoehdoksi ei sitten jää kuin yksilölajit (ei statusta) ja miehen iholla pyöriminen (falliset budolajit).


      • Naisasialooseri.

        En usko, että ATM saisi naista vaikka olisi esim. vapaa-ottelija ammattilaissäännöillä ja voittaisi matseja eli hakkaisi toisen miehen muusiksi.

        Itse kerran ala-ikäisenä baari-illan jälkeen(oli ala-ikäisten ilta ja "mehubileet") vedin nokkaan erästä pari vuotta itseäni vanhempaa kaveria baarin edessä ja sain siitä aikaan pienen joukkotappelunkin, jossa oli mukana myös muutama skini.

        Toiset pojat toki ihastelivat nopeita lyöntejäni, mutta isotissinen teiniblondi ei siitä lämmennyt yhtään vaan käski minun vain häipyä paikalta ennen kuin poliisit tulevat.


      • Olet väkivaltainen
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        En usko, että ATM saisi naista vaikka olisi esim. vapaa-ottelija ammattilaissäännöillä ja voittaisi matseja eli hakkaisi toisen miehen muusiksi.

        Itse kerran ala-ikäisenä baari-illan jälkeen(oli ala-ikäisten ilta ja "mehubileet") vedin nokkaan erästä pari vuotta itseäni vanhempaa kaveria baarin edessä ja sain siitä aikaan pienen joukkotappelunkin, jossa oli mukana myös muutama skini.

        Toiset pojat toki ihastelivat nopeita lyöntejäni, mutta isotissinen teiniblondi ei siitä lämmennyt yhtään vaan käski minun vain häipyä paikalta ennen kuin poliisit tulevat.

        paska, saastaa siis!


      • Katkerapoika

    • Mies1985

      Miksihän naiset eivät pidä esim.bodausta extreme-urheiluna vaikka siinäkin menee paikat rikki ja ollaan hankalien loukkaantumisten vaarassa? Toki on olemassa osa naisista joihin vetoa muukin koko kuin peniksen koko mutta melko vähän ja näillä fanitetuilla miehillä on muutenkin sellainen häijy tatuoidun paskan look ja olemus joka vetoaa white trash-naisiin.

      Toisaalta taas nörttiharrastuksia voitaisiin yrittää markkinoida urheiluna. Minusta esim.kielten opiskelu harrastuksena tuntuu työltä ja raskaalta hommalta ja ihan hyvin lähentelee jotain urheilulajia. Muutamassa kielessä (ranska ja turkki) järjestetään jopa kansallisia tai MM-kisoja.

      • hyvä, paha tai ruma

        Miksi itse koet kiinnostusta ns. white trash -naisiin?


      • tahtoo teinin m30v+
        hyvä, paha tai ruma kirjoitti:

        Miksi itse koet kiinnostusta ns. white trash -naisiin?

        Koska he ovat parhaimman näköisiä.

        Kaikkein junteimmallkin amis-lippuspäisellä finninaamalla on kaunis amis-teininainen.


      • ed
        tahtoo teinin m30v+ kirjoitti:

        Koska he ovat parhaimman näköisiä.

        Kaikkein junteimmallkin amis-lippuspäisellä finninaamalla on kaunis amis-teininainen.

        No tee niin kuin amis-lippis-finninaama, niin voit itsekin saada sellaisen.


    • sillitrooli

      Ei ole sormusta sormessa. Ehkä se luottaa siihen, että naisia lakoaa aina riittävästi ennätysten julkistamistilaisuuksissa?

    • realismus

      Onhan tuossa puolensa, eipähän pyöri jaloissa häiritsemässä laukatessaan pitkin autiomaita. Kunhan ei tuo santaa kengissään kotiin...

    • sillitrooli

      Seikkailullisuudesta on kyllä pakko sanoa, että nuorempana, kun tuli lumilautailtua kavereiden kanssa aika ahkerasti, niin olin aina uskaliaampi vetämään isoista hyppyreistä hulluja temppuja ja riskeeraamaan terveyttäni kuin useimmat kaverini. Siitä huolimatta ne pupupöksytkin ovat löytäneet naisia paljon helpommin kuin minä, ja ovat nykyään pysyvissä parisuhteissa.

    • 2

      Ilmeisesti siksi olen aina ollut suosittu naisten parissa koska olen arvaamaton, impulsiivinen, aggressiivinen ja omahyväinen paskiainen.

      • yks tyyppi

        Minä taas olen impulsiivinen, luova ja omahyväinen paskiainen, ja olen ollut kanssa suosittu naisten keskuudessa. Kovemmalla aggrella ja arvaamattomuudella olisi varmaan voinut parantaa flaksia vielä.


      • 11
        yks tyyppi kirjoitti:

        Minä taas olen impulsiivinen, luova ja omahyväinen paskiainen, ja olen ollut kanssa suosittu naisten keskuudessa. Kovemmalla aggrella ja arvaamattomuudella olisi varmaan voinut parantaa flaksia vielä.

        Kun kerran todelliset mulkvistit ovat saaneet naisia kautta aikain runsain mitoin.

        Miten ihmeessä sitten nykyiset ATM:t ovat ilmaantuneet tänne ?
        Ulkoavaruudestako ?


    • juu ei sitten toimi tollaset miehet ollenkaan. Ei jaksa kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe