Vapaa kuvaus

Aloituksia

17

Kommenttia

363

  1. Jei, paikalla siis

    Glittergirl
    LordBoredom
    espooedustaa
    Rohkeasti (ehkäpä)
  2. Joillekin se toimii
  3. Sä olet selvästi se poikkeus joka vahvistaa säännön. :D

    "Mielenkiintoista. Minusta on kyllä helpompi nautiskella toisen kanssa läheisyydestä ja kosketuksesta kuin ryhtyä toisen kanssa panemaan. Ehkä se liittyy siihen, että olen tosi ennakkoluuloton. Minulla on yleensä luottamus toista ihmistä kohtaan melkein heti kun tapaan hänet. Eikä minulle tuota ongelmia myöskään oman haavoittuvaisuuden paljastaminen."

    Harvinaista että jollain on noin matalat suojamuurit. Olet hyvin avoin ja helposti lähestyttävä ilmeisesti. Mä olen päällisin puolin avoin ja sosiaalinen, mutta en oikeesti lähelle päästä helpolla. Läheisyydessä ja kosketuksessa ei suoriteta mitään, niinkuin silkassa panemisessa. Siksi siinä pitää olla enemmän henkisesti läsnä. Tosin mä olen sillain ollut läheinen vain eksän kans, niin voi olla ennakkoluuloja.

    "Tuotakin minun on vähän vaikea ymmärtää. Seisokki on ihan luonnollinen asia. Varsinkin jos on kerran sovittu että saa hyvällä omatunnolla nauttia läheisyydestä, niin kyllähän miehessä melkein jotain vikaa pitäisi olla jos ei jossain välissä alkaisi seistä. Ei siinä välttämättä ole edes mitään seksuaalista. Joskus se nousee pystyyn ihan vain kun koska on todella hyvä olla."

    tjahah ja hmm. Seisokki on ihan luonnollinen asia, totta. Mut yleensä se saa miehet haluamaan seksiä. Tai niin mun "koodi tulkkini" on asennettu. Vaatis aivojen uudelleen koodaamista tollanen asenne.

    "Luulenpa että tuokin on vain ennakkoluuloinen oletus. Jos nainen pistäisi vaikka iskuriin viestin jossa etsii nimenomaan halikaveria, niin varmasti saisi vastuksia monilta miehiltä jotka haluaa juuri sitä samaa. Muta sitten pitäisi toki jaksaa nähdä vaivaa että etsii ne hyvät vastaukset niiden seksinnälkäisten seasta."

    toi tuntuu niin toivottomalta savotalta, etten taida siihen ryhtyä. Ne seksinnälkäisten tarjoukset on viel aika päälle käyviä.

    ja että susta sais halikaverin. Umpipimee nikki ketjussa tekee tarjouksen, epäilyttävää erään ystäväni sanoin.
  4. voisiko se vihaisuus johtua siitä, että moni nainen kokee tulleensa monta kertaa petetyksi? eivätkä kestä sitä rehellisyyttä. Arvostan sitä, että sä et halua satuttaa edes sitä satunnaista naista.

    Pelimieheltä voipi saada seksiä, mutta harvoin sitä läheisyyttä ja hellyyttä. Jotenkin mä en ainakaan haluis lähtee paneen jotain pelimiestä baarista vain saadakseni jonkinlaista läheisyyttä edes yhden yön. Siitä jääpi jotenkin paska maku suuhun. Tosin en ole yhden yön juttujen asiantuntija, niin pelaan mielikuvituksella.

    Jäin miettimään tota läheisyyttä. Osaisko sitä oikeesti olla toista lähellä, kun ei olis sitä tunnesidettä. Nautinnollinen läheisyys ja koskettaminen on kuitenkin aika intiimiä. Se vaatis enempi luottamusta, oman haavoittovuuden paljastamista kuin pelkkä paneminen. Luulen ma. ja jos ei kauheen hyvin tunnettais, niin seisokki vois tehdä tilanteesta kiusallisen. Siis jos olis sovittu et kyseessä on vain halailua ja läheisyyttä.

    Mä halailen mun mies kavereitani kun nähdään. Mut ei se ole sama asia kuin oikee intiimi läheisyys. Se on vaan hetkellinen osoitus et tykkään heistä ystävinä. Eikä se varmasti täytä kummankaan osapuolen läheisyyden tarvetta. Yhen miehen kans ollaan tästä juteltukin muutaman kerran. Joittenkin ystävien vieressä voi nukkua, mut se vaatii aika läheistä ystävyyttä. Me ei ihan sillä asteella olla tän ystävän kans.

    Olen joskus näitä halipula juttuja miettinyt, et kas kun mikään järjestö/ srk tms järjestä yksinäisille halausmiittejä. Siel olis sit henkilökuntaan jotka reippaasti näyttäis esimerkkiä ja pitäis huolen et ihan kaikki sais halin. Siis kaikkien paikalle tulevien pitäis olla valmiita halaamaan muita. ystävän päivä vois olla hyvä aika moiselle.

    Sit tos pohdiskelin, et millastahan olis lähteä jonkun uuden tyypin kans drinkille kun ideana olis kattoa oltaisko sopivat halikaverit. Se vois olla tietyllä tapaa vapauttavaa, ettei tarttis "pelätä" et mies haluua heti seksiä. Vaan tarkoituksena oliskin tutustua ja kenties ystävystyä niin et vois halata. hmm. Jotenkin epäilyttää et tarjokkaita ei kauheesti olis, kun se seksi tuntuu olevan se ensteks tärkein juttu suurimmalle osalle.