Nainen saa aina läheisyyttä hyvällä omatunnolla.

dfgergr

Tämä on se ongelma. Se suuri vääryys!

Suurin osa miehistä ja naisista varmasti pohjimmiltaan haluaisi löytää sen oikean. Mutta kunnes löytää sen oikean, ihmisen on kärsittävä suunnattomasti läheisyyden puutteesta, paitsi jos on nainen.

Nainen voi aina mennä yökerhoon. Leikkiä uskovansa että pelimiehet ovat hänestä oikeasti kiinnostuneita, ja saada sillä tavalla läheisyyttää ja seksiä. Sitten myöhemmin voi valitella kuinka kaikki miehet haluavat vain seksiä, vaikka pohjimmiltaan itsekin tiesi ettei pelimies ollut hänestä oikeasti kiinnostunut.
Hän voi kuitenkin hyvällä omatunnolla tehdä tuota, koska voi aina syyttää sitä miestä. Kyllähän hän itse olisi halunnut jotain vakavampaa, mutta kun se mies oli sellainen sika.

Mies ei voi tehdä noin. Koska miehen on aina tehtävä se aloite, miehen on oikeasti oltava se paha ihminen joka käyttää naisia hyväkseen, mikäli haluaa joskus tuntea läheisyyttä.
Jos mies ei halua kovettaa sydäntään ja valehdella naisille, hänen on kärsittävä läheisyyden puutteesta. :(

79

1789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1985

      Mies joko kypsyy kovaan yhdyntäkeskeiseen panoeino-seksuaalisuuteen tai sitten jahtaa ikuisesti tyydytystä turhautuneena.

      Alle 10-vuotiaina tyttöjä vielä kiinnostaa poikien vartalo uutuudenviehätyksestä mutta arvo kokee pian inflaation kun tarjontaakin alkaa olemaan liikaa. Pikkuhiljaa miehen seksuaalinen itseisarvo, aikuisena, määräytyy peniksen koon mukaan jossa kaikki paitsi isoimmat ovat itseisarvottomia. Toki myös isoimmilta nainen haluaa etusijassa yhdyntäkeskeistä seksiä ja antaa köyhän miehen vastaihailua.

      Miehille kiellettyjä asioita ovat;
      -välitön, tunnesiteetön fyysinen ihailu
      -kosketetuksi tuleminen ilman tunnesidettä
      -tyydytetyksi tuleminen ilman tunnesidettä

      Nuo asiat voivat toteutua osittain vain jos nainen on patologisen lihava ja/tai mielenterveydeltään häiriintynyt. Jostain syystä näiden naisten seksuaalisuus on lähempänä miesten seksuaalisuutta.

      Naiset toki tarttuvat tuohon tunneside-asiaan joka tarkoittaa sitä että nainen ei tunne vetoa tavalliseen mieheen tai hänen aloitteensa ellei ole tutustunut mieheen johonkin vahingossa kaveripiirin kautta tai muuten ja siten mies osoittautunut turvalliseksi ja kaverilliseksi. Tästä pitäisi sitten pikkuhiljaa lähteä eteenpäin myös jonkinlainen miehen ohjeistama kemiareaktio. Ilman tällaista vaivalla rakennettua tunnesidettä, mies on vain inhottava.
      -
      Tämä liittyy osittain myös toiseen tärkeään asiaan eli siihen miten "naisetkin haluavat seksiä" tai "ei nainen saa orgasmia sillä tavalla" jne.
      Nainen toimii niin että hänet on ensin viritettävä huolellisesti seksuaaliseen tilaan jonka jälkeen miehen teoilla ei ole enää niin väliä, vaikkakin yhdyntäkeskeisyys toimii tehokkaiten. Tässä vaiheessa naiset voivat toki kertoilla vaikka jostain cunnilinguksen tai hiplailun ihmeellisyydestä mutta tämä johtuu siitä että nainen on jo viritetty valmiiksi jolloin mikä tahansa teko laukaisee reaktion.
      -
      Tämä on ihan sama juttu kuin sanottaisiin että kyllä tavallinen teininainen voittaa jonkun Klitschkon nyrkkeilyssä siinä missä mieskin. Pitää siis paikkansa että jos raskaansarjan nyrkkeilijä ensin hakataan lekalla niin sen jälkeen teininaisen lyönti voi kaataa hänet. Se on kuitenkin asioiden sekoittamista...Samalla tavalla sen sanominen että nainen haluaa vitunnuolentaa ja hiplailua tai haluaa hiplailla tavallista miestä perustuu ihan samanlaiseen logiikkaan kuin tuo nyrkkeilyjuttu.

      • Melkein säälittää

        Voi sinua harhaista ressukkaa.


      • mies 45 v

        olen samaa mieltä tuosta lihavasta mielenterveydeltään häiriintyneestä. Mulla on semmoinen rakastajatar ja toimii parhaiten kokemistani.


    • Nazgul.

      Naiset osaavat kertoa asiat itselleen niin, että heistä tuntuu hyvältä.

      • ei-niin-tosi-mies

        Ja miehet voisivat hankkia ystäviä.

        Mutta kun jostain syystä se on niin vaikeaa olla rehellisesti ystävä. Kun kalu sanelee mielenkiinnon suunnan ja päällä ei ole mitään sanottavaa, ei ole ihme että ystäväpiiristä ei löydy läheisyyttä.

        Vielä kun lisätään tähän että miehet eivät puhu siitä mitä haluavat. Pitäisi pikkurillin asennosta lukea mitä tänään on mielessä... Jos sanois että tarvitsen halin niin sen aina saisi...


      • Pillun ystävä
        ei-niin-tosi-mies kirjoitti:

        Ja miehet voisivat hankkia ystäviä.

        Mutta kun jostain syystä se on niin vaikeaa olla rehellisesti ystävä. Kun kalu sanelee mielenkiinnon suunnan ja päällä ei ole mitään sanottavaa, ei ole ihme että ystäväpiiristä ei löydy läheisyyttä.

        Vielä kun lisätään tähän että miehet eivät puhu siitä mitä haluavat. Pitäisi pikkurillin asennosta lukea mitä tänään on mielessä... Jos sanois että tarvitsen halin niin sen aina saisi...

        "Jos sanois että tarvitsen halin niin sen aina saisi..."

        Mutta jos sanoo että tarvitsee pillua niin sitäpä ei saakaan. Miehet eivät puhu siitä mitä haluavat koska naiset eivät hyväksy rehellistä puhetta. Nainen haluaa kuulla homomaisia selityksiä siitä että miehellä on "halipula" tjsp.


      • ei-niin-tosi-mies
        Pillun ystävä kirjoitti:

        "Jos sanois että tarvitsen halin niin sen aina saisi..."

        Mutta jos sanoo että tarvitsee pillua niin sitäpä ei saakaan. Miehet eivät puhu siitä mitä haluavat koska naiset eivät hyväksy rehellistä puhetta. Nainen haluaa kuulla homomaisia selityksiä siitä että miehellä on "halipula" tjsp.

        Nyt sä olet ymmärtänyt ihan väärin tämän keskustelun.

        Aloittaja halusi läheisyyttä. Kerroin että sitä saa varmasti jos sitä osaa pyytää. Minulla ainakin on kumppanini lisäksi runsaasti ystäviä, jotka ovat valmiita milloin tahansa halaamaan. He tietävät, että kyse on läheisyydestä, ei mistään saanko-tämän-jälkeen-ehkä-seksiä -pelistä.

        Miehille, joiden ainoa tavoite läheisyydessä on seksin saaminen, asian ymmärtäminen voi olla vaikeaa.


    • No jos saat sen parisuhteesta kiinnostuneen naisen kiinnostumaan itsestäsi ja haluat itsekin sitä....niin ongelma on mikä? Miksi pitää hyväksikäyttää ja valehdella?
      Ja jos haluat vain yhdenyönjuttuja, niin oletko kokeillut olla rehellinen tai ainakin valehtelematta?
      Jos kaksi ihmistä menee yhdessä tuumin sänkyyn, niin eihän se ole mitään hyväksikäyttöä.

      • dfgergr

        "No jos saat sen parisuhteesta kiinnostuneen naisen kiinnostumaan itsestäsi ja haluat itsekin sitä....niin ongelma on mikä?"

        Siis haluan itsekin mitä? Parisuhdetta vai läheisyyttä? Ongelma on se, että en halua antaa toiselle sellaista vaikutelmaa että olen kiinnostunut jostain vakavammasta, jos en ole. Toisaalta sellaisen naisen löytäminen on äärimmäisen vaikeaa, jonka kanssa olisin oikeasti kiinnostunut jostain vakavammasta. Pakko kärsiä v

        "Ja jos haluat vain yhdenyönjuttuja, niin oletko kokeillut olla rehellinen tai ainakin valehtelematta?
        Jos kaksi ihmistä menee yhdessä tuumin sänkyyn, niin eihän se ole mitään hyväksikäyttöä."

        No rehellisesti sanottuna mieluiten haluaisin jonkun vakipano-tyylisen. Eikä se seksi siinä ole se pääasia, vaan läheisyys.
        Ja olen kyllä kokeillut rehellisyyttä huonoin seurauksin. Tai no kerran onnisti, mutta sekin sitten kohta muuttui sellaiseksi että joko seurustellaan tai pistetään poikki.
        Ja tuo pelkän seksin ehdottaminen on tosi inhottavaa jo itsessään. Moni loukkaantuu siitä. En halua tuottaa ihmisille pahaa mieltä.
        Sitä paitsi eihän sitä saman tien voi naiselle ehdottaa. Mutta jos taas alkaa tutustumaan toiseen, niin antaa helposti sellaisen kuvan että olisi muka kiinnostunut vakavammastakin.
        Kyllä suurin osa tällaisista seksisuhteista syntyy, kun mies vain ihan kylmästi esittää olevansa oikeasti kiinnostunut.
        .


      • dfgergr kirjoitti:

        "No jos saat sen parisuhteesta kiinnostuneen naisen kiinnostumaan itsestäsi ja haluat itsekin sitä....niin ongelma on mikä?"

        Siis haluan itsekin mitä? Parisuhdetta vai läheisyyttä? Ongelma on se, että en halua antaa toiselle sellaista vaikutelmaa että olen kiinnostunut jostain vakavammasta, jos en ole. Toisaalta sellaisen naisen löytäminen on äärimmäisen vaikeaa, jonka kanssa olisin oikeasti kiinnostunut jostain vakavammasta. Pakko kärsiä v

        "Ja jos haluat vain yhdenyönjuttuja, niin oletko kokeillut olla rehellinen tai ainakin valehtelematta?
        Jos kaksi ihmistä menee yhdessä tuumin sänkyyn, niin eihän se ole mitään hyväksikäyttöä."

        No rehellisesti sanottuna mieluiten haluaisin jonkun vakipano-tyylisen. Eikä se seksi siinä ole se pääasia, vaan läheisyys.
        Ja olen kyllä kokeillut rehellisyyttä huonoin seurauksin. Tai no kerran onnisti, mutta sekin sitten kohta muuttui sellaiseksi että joko seurustellaan tai pistetään poikki.
        Ja tuo pelkän seksin ehdottaminen on tosi inhottavaa jo itsessään. Moni loukkaantuu siitä. En halua tuottaa ihmisille pahaa mieltä.
        Sitä paitsi eihän sitä saman tien voi naiselle ehdottaa. Mutta jos taas alkaa tutustumaan toiseen, niin antaa helposti sellaisen kuvan että olisi muka kiinnostunut vakavammastakin.
        Kyllä suurin osa tällaisista seksisuhteista syntyy, kun mies vain ihan kylmästi esittää olevansa oikeasti kiinnostunut.
        .

        En ole koskaan todistanut tälläistä. Ystäväni joka enemmänkin harrastaa yhden yön juttuja, niin eivät ne sen miehet mitään ole koskaan esittäneen.
        Ennemminkin esittäneet etäistä mutta aamulla tahtoneetkin jotain enemmän.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        En ole koskaan todistanut tälläistä. Ystäväni joka enemmänkin harrastaa yhden yön juttuja, niin eivät ne sen miehet mitään ole koskaan esittäneen.
        Ennemminkin esittäneet etäistä mutta aamulla tahtoneetkin jotain enemmän.

        Esittäneen...tarkoittaen etteivät ole esittäneet kiinnostusta.


      • dfgergr
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Esittäneen...tarkoittaen etteivät ole esittäneet kiinnostusta.

        Olisi mielenkiintoista tietää miten he sinne sänkyyn sitten päätyivät. Oliko ystäväsi sitten se aloitteellinen osapuoli.


      • Ollakko vai eikö???
        dfgergr kirjoitti:

        "No jos saat sen parisuhteesta kiinnostuneen naisen kiinnostumaan itsestäsi ja haluat itsekin sitä....niin ongelma on mikä?"

        Siis haluan itsekin mitä? Parisuhdetta vai läheisyyttä? Ongelma on se, että en halua antaa toiselle sellaista vaikutelmaa että olen kiinnostunut jostain vakavammasta, jos en ole. Toisaalta sellaisen naisen löytäminen on äärimmäisen vaikeaa, jonka kanssa olisin oikeasti kiinnostunut jostain vakavammasta. Pakko kärsiä v

        "Ja jos haluat vain yhdenyönjuttuja, niin oletko kokeillut olla rehellinen tai ainakin valehtelematta?
        Jos kaksi ihmistä menee yhdessä tuumin sänkyyn, niin eihän se ole mitään hyväksikäyttöä."

        No rehellisesti sanottuna mieluiten haluaisin jonkun vakipano-tyylisen. Eikä se seksi siinä ole se pääasia, vaan läheisyys.
        Ja olen kyllä kokeillut rehellisyyttä huonoin seurauksin. Tai no kerran onnisti, mutta sekin sitten kohta muuttui sellaiseksi että joko seurustellaan tai pistetään poikki.
        Ja tuo pelkän seksin ehdottaminen on tosi inhottavaa jo itsessään. Moni loukkaantuu siitä. En halua tuottaa ihmisille pahaa mieltä.
        Sitä paitsi eihän sitä saman tien voi naiselle ehdottaa. Mutta jos taas alkaa tutustumaan toiseen, niin antaa helposti sellaisen kuvan että olisi muka kiinnostunut vakavammastakin.
        Kyllä suurin osa tällaisista seksisuhteista syntyy, kun mies vain ihan kylmästi esittää olevansa oikeasti kiinnostunut.
        .

        Monille meistä sopii vakipano-suhde tietyssä elämäntilanteessa. Olen ollut muutamassa tuollaisessa suhteessa ja itse sitä miehelle ehdottanut.
        Oletko muuten ajatellut sitä, että itse asiassa vakipano-suhteen kumppanilta voi vaatia paljon enemmän kuin seurustelusuhteessa olevalta kumppanilta, kuten
        - hyvä ulkonäkö ja vartalo timmissä kunnossa
        - kohtelee naista hyvin
        - hyvä sängyssä
        - hyvät käytöstavat
        Yllä mainitut olisivat suotavia myös seurustelukumppanille, mutta tinkisin varmasti muutamista seikoista.


      • dfgergr
        Ollakko vai eikö??? kirjoitti:

        Monille meistä sopii vakipano-suhde tietyssä elämäntilanteessa. Olen ollut muutamassa tuollaisessa suhteessa ja itse sitä miehelle ehdottanut.
        Oletko muuten ajatellut sitä, että itse asiassa vakipano-suhteen kumppanilta voi vaatia paljon enemmän kuin seurustelusuhteessa olevalta kumppanilta, kuten
        - hyvä ulkonäkö ja vartalo timmissä kunnossa
        - kohtelee naista hyvin
        - hyvä sängyssä
        - hyvät käytöstavat
        Yllä mainitut olisivat suotavia myös seurustelukumppanille, mutta tinkisin varmasti muutamista seikoista.

        "Oletko muuten ajatellut sitä, että itse asiassa vakipano-suhteen kumppanilta voi vaatia paljon enemmän kuin seurustelusuhteessa olevalta kumppanilta"

        Siis nainen voi vaatia vakipano-suhteen kumppanilta enemmän kuin seurustelukumppanilta. Mies ei voi.
        Olen kyllä tullut tuota ajatelleeksi. Ja olen joskus ottanut sen puheeksikin, miten naiset tekevät itselleen karhunpalveluksen, kun he touhuavat kaikenlaisten miesten kanssa joiden kanssa he eivät ikimaailmassa voisi päästä oikeasti seurustelusuhteeseen.
        Sitten naisen on vaikea tyytyä sellaiseen mieheen joka oikeasti on juuri hänen tasoaan, koska hän on tottunut paneskelemaan monta kertaa itseään tasokkaampien miesten kanssa. Tämä tyytymättömyys sitten näkyy avioliitossa. Nainen vain valittaa ja nalkuttaa, mies ei ole koskaan tarpeeksi hyvä hänelle, koska nainen muistelee vain niitä nuoruusvuosiensa itseään tasokkaampia miehiä.
        Onnellisen avioliiton kannalta olisi ehkä parasta, että aina pitäydyttäisiin niissä oikeasti omantasoisissa kumppaneissa.


      • Tasokkuus
        dfgergr kirjoitti:

        "Oletko muuten ajatellut sitä, että itse asiassa vakipano-suhteen kumppanilta voi vaatia paljon enemmän kuin seurustelusuhteessa olevalta kumppanilta"

        Siis nainen voi vaatia vakipano-suhteen kumppanilta enemmän kuin seurustelukumppanilta. Mies ei voi.
        Olen kyllä tullut tuota ajatelleeksi. Ja olen joskus ottanut sen puheeksikin, miten naiset tekevät itselleen karhunpalveluksen, kun he touhuavat kaikenlaisten miesten kanssa joiden kanssa he eivät ikimaailmassa voisi päästä oikeasti seurustelusuhteeseen.
        Sitten naisen on vaikea tyytyä sellaiseen mieheen joka oikeasti on juuri hänen tasoaan, koska hän on tottunut paneskelemaan monta kertaa itseään tasokkaampien miesten kanssa. Tämä tyytymättömyys sitten näkyy avioliitossa. Nainen vain valittaa ja nalkuttaa, mies ei ole koskaan tarpeeksi hyvä hänelle, koska nainen muistelee vain niitä nuoruusvuosiensa itseään tasokkaampia miehiä.
        Onnellisen avioliiton kannalta olisi ehkä parasta, että aina pitäydyttäisiin niissä oikeasti omantasoisissa kumppaneissa.

        Ensinnäkin, vastasin vain omasta puolestani. En tiedä muiden naisten vaatimuksista tällaisen kumppanin suhteen, enkä varsinkaan miesten.

        Halusin ottaa tämän seikan esille sen takia, koska pohdit aikaisemmissa kirjoituksissa, miksi naiset vaativat joko seurustelua tai sitten ei mitään..

        Otetaan nyt vaikka esimerkki minusta: Olen 40 nainen ja ajatellaan, että minä haluan vakipano-suhteen. Minulla on valittavana kaksi vaihtoehtoa:
        1. Nuori 30-vuotias, hyvännäköinen, viriili ja hyvätapainen mies
        2. Itseni ikäinen, kohtuullisen näköinen, viriili ja käytöksessä vähän parantamisen varaa
        Molemmat miehet eivät voi tarjota muuta kuin vakipano-suhdetta. Valitsen vaihtoehdon 1, koska hän tulee varmasti tyydyttämän tarpeeni paremmin kuin toinen vaihtoehto juuri tämän kaltaisessa suhteessa. Ja koska ikäeroa on niin paljon, ei pääse edes syntymään turhia kuvitelmia mistään muusta.

        Jos taasen pitäisi valita vaihtoehdoista mies, jonka kanssa tutustuminen etenisi rauhalliseen tahtiin ja toistemme seurasta nauttien, niin valitsisin vaihtoehdon 2.

        Vaikea sanoa mitään tuohon taso asiaan, koska en mielestäni vaadi enempää kuin mitä minulla on tarjota.


      • dfgergr
        Tasokkuus kirjoitti:

        Ensinnäkin, vastasin vain omasta puolestani. En tiedä muiden naisten vaatimuksista tällaisen kumppanin suhteen, enkä varsinkaan miesten.

        Halusin ottaa tämän seikan esille sen takia, koska pohdit aikaisemmissa kirjoituksissa, miksi naiset vaativat joko seurustelua tai sitten ei mitään..

        Otetaan nyt vaikka esimerkki minusta: Olen 40 nainen ja ajatellaan, että minä haluan vakipano-suhteen. Minulla on valittavana kaksi vaihtoehtoa:
        1. Nuori 30-vuotias, hyvännäköinen, viriili ja hyvätapainen mies
        2. Itseni ikäinen, kohtuullisen näköinen, viriili ja käytöksessä vähän parantamisen varaa
        Molemmat miehet eivät voi tarjota muuta kuin vakipano-suhdetta. Valitsen vaihtoehdon 1, koska hän tulee varmasti tyydyttämän tarpeeni paremmin kuin toinen vaihtoehto juuri tämän kaltaisessa suhteessa. Ja koska ikäeroa on niin paljon, ei pääse edes syntymään turhia kuvitelmia mistään muusta.

        Jos taasen pitäisi valita vaihtoehdoista mies, jonka kanssa tutustuminen etenisi rauhalliseen tahtiin ja toistemme seurasta nauttien, niin valitsisin vaihtoehdon 2.

        Vaikea sanoa mitään tuohon taso asiaan, koska en mielestäni vaadi enempää kuin mitä minulla on tarjota.

        "koska en mielestäni vaadi enempää kuin mitä minulla on tarjota."

        No ulkonäöllisesti tuskin olet ainakaan samaa tasoa sen hyvännäköisen 30-vuotiaan kanssa, vaikka kuinka olisitkin ikäiseksesi hyvin säilynyt.

        Mutta sama se, itse olen alle 30-vuotias hyvännäköinen ja viriili hyvätapainen mies, joten ehkä tuo pointtisi ei liity minuun pahemmin. Varmasti voisin tyydyttää naisen tarpeet minkälaisessa suhteessa vain.
        Läheisyydenpuutteeseen on kuitenkin tyydyttävä, jos en halua alkaa valehtelemaan naisille.


      • --
        Tasokkuus kirjoitti:

        Ensinnäkin, vastasin vain omasta puolestani. En tiedä muiden naisten vaatimuksista tällaisen kumppanin suhteen, enkä varsinkaan miesten.

        Halusin ottaa tämän seikan esille sen takia, koska pohdit aikaisemmissa kirjoituksissa, miksi naiset vaativat joko seurustelua tai sitten ei mitään..

        Otetaan nyt vaikka esimerkki minusta: Olen 40 nainen ja ajatellaan, että minä haluan vakipano-suhteen. Minulla on valittavana kaksi vaihtoehtoa:
        1. Nuori 30-vuotias, hyvännäköinen, viriili ja hyvätapainen mies
        2. Itseni ikäinen, kohtuullisen näköinen, viriili ja käytöksessä vähän parantamisen varaa
        Molemmat miehet eivät voi tarjota muuta kuin vakipano-suhdetta. Valitsen vaihtoehdon 1, koska hän tulee varmasti tyydyttämän tarpeeni paremmin kuin toinen vaihtoehto juuri tämän kaltaisessa suhteessa. Ja koska ikäeroa on niin paljon, ei pääse edes syntymään turhia kuvitelmia mistään muusta.

        Jos taasen pitäisi valita vaihtoehdoista mies, jonka kanssa tutustuminen etenisi rauhalliseen tahtiin ja toistemme seurasta nauttien, niin valitsisin vaihtoehdon 2.

        Vaikea sanoa mitään tuohon taso asiaan, koska en mielestäni vaadi enempää kuin mitä minulla on tarjota.

        Ja koska ikäeroa on niin paljon, ei pääse edes syntymään turhia kuvitelmia mistään muusta.

        Haloo! Ihmisiä on isommilla ikäeroilla aviossakin!


      • Ai!Hyväkäytöksinen!?
        dfgergr kirjoitti:

        "koska en mielestäni vaadi enempää kuin mitä minulla on tarjota."

        No ulkonäöllisesti tuskin olet ainakaan samaa tasoa sen hyvännäköisen 30-vuotiaan kanssa, vaikka kuinka olisitkin ikäiseksesi hyvin säilynyt.

        Mutta sama se, itse olen alle 30-vuotias hyvännäköinen ja viriili hyvätapainen mies, joten ehkä tuo pointtisi ei liity minuun pahemmin. Varmasti voisin tyydyttää naisen tarpeet minkälaisessa suhteessa vain.
        Läheisyydenpuutteeseen on kuitenkin tyydyttävä, jos en halua alkaa valehtelemaan naisille.

        Olipas tyhmää minulta yli nelikymppisenä vastata alle kolmekymppiselle ihmiselle


      • dfgergr
        Ai!Hyväkäytöksinen!? kirjoitti:

        Olipas tyhmää minulta yli nelikymppisenä vastata alle kolmekymppiselle ihmiselle

        Ei siinä mitään tyhmää ollut. Saitko sellaisen kuvan että olisin jotenkin pahastunut?


      • HOHOHOHOHOOO
        Tasokkuus kirjoitti:

        Ensinnäkin, vastasin vain omasta puolestani. En tiedä muiden naisten vaatimuksista tällaisen kumppanin suhteen, enkä varsinkaan miesten.

        Halusin ottaa tämän seikan esille sen takia, koska pohdit aikaisemmissa kirjoituksissa, miksi naiset vaativat joko seurustelua tai sitten ei mitään..

        Otetaan nyt vaikka esimerkki minusta: Olen 40 nainen ja ajatellaan, että minä haluan vakipano-suhteen. Minulla on valittavana kaksi vaihtoehtoa:
        1. Nuori 30-vuotias, hyvännäköinen, viriili ja hyvätapainen mies
        2. Itseni ikäinen, kohtuullisen näköinen, viriili ja käytöksessä vähän parantamisen varaa
        Molemmat miehet eivät voi tarjota muuta kuin vakipano-suhdetta. Valitsen vaihtoehdon 1, koska hän tulee varmasti tyydyttämän tarpeeni paremmin kuin toinen vaihtoehto juuri tämän kaltaisessa suhteessa. Ja koska ikäeroa on niin paljon, ei pääse edes syntymään turhia kuvitelmia mistään muusta.

        Jos taasen pitäisi valita vaihtoehdoista mies, jonka kanssa tutustuminen etenisi rauhalliseen tahtiin ja toistemme seurasta nauttien, niin valitsisin vaihtoehdon 2.

        Vaikea sanoa mitään tuohon taso asiaan, koska en mielestäni vaadi enempää kuin mitä minulla on tarjota.

        Johan vitsin latasit. Ei 40-vuotiaalla ryppyvitulla ole enää mitään tarjottavaa.


    • ruma mies

      mua ei ole ketään nainen halannut yli 6 vuoteen. Täs alkaa pikku hiljaa syrjäytymään. Vit.uttaa suunnattomasti kun tuntee montakin naista ja tietää et ne seurustelee rikollisen , narsistin , tai miehen kanssa joka pahoinpitelee naista.
      Tunnen itseni rumilukseksi jota kukaan ei halua koskea ja sit kaiken maailman rikolliset saavat naisen jollain ihmeen verukkeella koukkuunsa .olen pas
      Minkäs sille voi jos en ole saanut hyvää ulkonäköä, mut en sentään lyö naisia tai tee rikoksia tai muutenkaan en kohtelisi naista huonosti. Tosiaan olen varmaan tylsä et sellanen rikollinen on kuitenkin jännä et naiset tykkää

      • 6

        Tuossapa se tärkein pointti olikin, kunnollinen hiirulainen otetaan vain sitten kun on aikansa leikitty näiden "pahojen poikien" kanssa.
        Mieluummin rikas sellainen.


    • Läheisyyttä?

      Mitä tuo läheisyys sinun mielestäsi oikein on? Meillä taitaa olla asiasta aivan eri käsitys, mutta aloita nyt sinä, kun kerran olit ensin äänessä.

      • dfgergr

        Tarkoitan sellaista läheisyyttä, jota ei harrasteta ihan kenen kanssa tahansa. En tarkoita mitään äidin antamaa halausta, vaan sellaista jossa oikeasti saa nauttia toisen kosketuksesta täysin siemauksin.
        Läheisyydestä nautiskelua jonka yhteydessä on ihan ok vaikka kiihottua. Se ei kuitenkaan tarkoita että sen yhteydessä olisi pakko saada seksiä.

        Varmaan täällä on niitäkin miehiä joille pelkkä pieni halauskin olisi taivaan lahja.


      • dfgergr kirjoitti:

        Tarkoitan sellaista läheisyyttä, jota ei harrasteta ihan kenen kanssa tahansa. En tarkoita mitään äidin antamaa halausta, vaan sellaista jossa oikeasti saa nauttia toisen kosketuksesta täysin siemauksin.
        Läheisyydestä nautiskelua jonka yhteydessä on ihan ok vaikka kiihottua. Se ei kuitenkaan tarkoita että sen yhteydessä olisi pakko saada seksiä.

        Varmaan täällä on niitäkin miehiä joille pelkkä pieni halauskin olisi taivaan lahja.

        olen viimeisen puolenvuoden aikana harrastanut seksiä hyvin monen naisen kanssa ja silti olen hellyydenkipeä.kaipaan sitä et joku halais,kömpis kainaloon,koskettas mutta ei pelkkää vit- panemista vaan.sitä nussiessaan panee parastaan,etsii mista toinen pitää ,hyväilee ... pitkänkin session jälkeen jossa nainen on takuuvarmasti saanu mitä halus on turha odottaa läheisyyttä. mutta miks näin.?oikeistaan keksin tähän vastauksen kun kirjoitin tätä=)) oon törmänny naisiin jotka haluavat vaan panon ja se siitä.mutta on kyllä tosi huonoo tuuria ettei kukaan oo koskaan rakastunut minuun. kunnon seksi on ihanaa mutta hellyyttäkin tarvii elämään.


    • 28

      "vaikka pohjimmiltaan itsekin tiesi ettei pelimies ollut hänestä oikeasti kiinnostunut."

      vaan kun eivät he sitä tiedä... ei naiset yleensä tunnista näitä miehiä

      • dfgergr

        Ei pelimiehiä ole kovin vaikea tunnistaa. Kunhan ei mene miehen kanssa heti sänkyyn, vaan testailee häntä ensin kunnolla. Kyllä se pelimies sieltä aika helposti lopulta paljastuu.
        Mutta puhuin aloituksessa naisista jotka eivät ole edes kiinnostuneita testaamaan onko mies pelimies. He leikkivät hyväuskoista naista joka ei muka osaa tunnistaa pelimiestä hyvästä miehestä. He haluavat läheisyyttä tai ihan vain seksiä, joten he antautuvat näille pelimiehille saadakseen sitä.


      • Pillureservi on pop
        dfgergr kirjoitti:

        Ei pelimiehiä ole kovin vaikea tunnistaa. Kunhan ei mene miehen kanssa heti sänkyyn, vaan testailee häntä ensin kunnolla. Kyllä se pelimies sieltä aika helposti lopulta paljastuu.
        Mutta puhuin aloituksessa naisista jotka eivät ole edes kiinnostuneita testaamaan onko mies pelimies. He leikkivät hyväuskoista naista joka ei muka osaa tunnistaa pelimiestä hyvästä miehestä. He haluavat läheisyyttä tai ihan vain seksiä, joten he antautuvat näille pelimiehille saadakseen sitä.

        Se on huono pelimies, jonka tunnistaa sellaiseksi ennen kuin on liian myöhäistä. Kunnon pelimiehellä on varaa odotella vaikka kuinka kauan, koska käy välillä nussimassa muita pillujaan.


      • dfgergr
        Pillureservi on pop kirjoitti:

        Se on huono pelimies, jonka tunnistaa sellaiseksi ennen kuin on liian myöhäistä. Kunnon pelimiehellä on varaa odotella vaikka kuinka kauan, koska käy välillä nussimassa muita pillujaan.

        Tietysti jotkut naiset ovat parempia bongaamaan pelimiehen kuin toiset. Olennaista on se, että kaikesta voi puhua avoimesti. Luulisi että pelimiehen sanat vähän takkuilisivat, kun hän joutuu koko ajan keksimään erilaisia valheita. Muutenkin vaikea uskoa että kukaan oikeasti osaisi näytellä sellaista aidosti kiinnostunutta ja vilpitöntä.
        Mutta varmasti tuollaisia ammattilais pelimiehiäkin on olemassa. Veikkaisin että he ovat kuitenkin siitä harvinaisemmasta päästä. En henkilökohtaisesti tajua miten joku pelkän seksin vuoksi jaksaisi esittää aidosti kiinnostunutta vaikka kuinka kauan, varsinkin jos muutenkin saa seksiä milloin vain haluaa.


      • kala baliikki
        dfgergr kirjoitti:

        Tietysti jotkut naiset ovat parempia bongaamaan pelimiehen kuin toiset. Olennaista on se, että kaikesta voi puhua avoimesti. Luulisi että pelimiehen sanat vähän takkuilisivat, kun hän joutuu koko ajan keksimään erilaisia valheita. Muutenkin vaikea uskoa että kukaan oikeasti osaisi näytellä sellaista aidosti kiinnostunutta ja vilpitöntä.
        Mutta varmasti tuollaisia ammattilais pelimiehiäkin on olemassa. Veikkaisin että he ovat kuitenkin siitä harvinaisemmasta päästä. En henkilökohtaisesti tajua miten joku pelkän seksin vuoksi jaksaisi esittää aidosti kiinnostunutta vaikka kuinka kauan, varsinkin jos muutenkin saa seksiä milloin vain haluaa.

        En ole mikään pelimies, mutta naisten tyypillisiin läppiin kehittyy sujuvat vastaukset, kun niihin aikansa vastailee.


      • dfgergr
        kala baliikki kirjoitti:

        En ole mikään pelimies, mutta naisten tyypillisiin läppiin kehittyy sujuvat vastaukset, kun niihin aikansa vastailee.

        Ehkä. Nainen joka on vähän parempi bongaamaan pelimiehen kysyykin sitten vähän muutakin kuin vain ne tyypilliset läpät.


    • Onnekas nainen?

      Erilaisen suhteen löytymiseen tarvitsee ehkä enemmän onnea :) Itselläni on ollut jo vuoden verran se vakipano, jostakyllä käytän itse nimeä laastarisuhde, näin naisena se vain tuntuu mukavammalta. Sovittiin heti alkuun, että suhde loppuu, kun jompi kumpi löytää jotain muuta, tai kun minä kyllästyn. Saan läheisyyttä ja seksiä melkein aina, kun tekee mieli.
      Ainoa huono puoli on siinä, ettei mun ei ole näin pitkäksi venyneestä suhteesta helppo irtautua, kyllä siinä toiseen kiintyy, vaikkei mistään ihastumisesta/rakastumisesta olekaan kysymys.
      Ja kyllä mun mielestä voi ihan hyvin ehdottaa suoraankin seksiä, ehkei nyt kannata sanoa että mua panettaa, lähdetkö seuraks, hiukan kaunopuheisuutta pitää olla - mutta kyllä on naisiakin, joille riittää seksi/läheisyys ilman elämänikuista suhdetta.
      Niin ja vielä tuosta läheisyydestä ilman seksiä, aika harva mies siihen pystyy/suostuu...

      • Pillunarvoinen idea

        "jompi kumpi löytää jotain muuta, tai kun minä kyllästyn"

        Entäs jos se panokikkeli kyllästyy? Moinen ajatus ei varmaan koskaan edes käväissyt itserakkaissa pikku naisenaivoissasi. Se ihmereikäsi kun on suorastaan kultaa ja sitä pitää palvoa, vai mitä?


      • dfgergr

        "Niin ja vielä tuosta läheisyydestä ilman seksiä, aika harva mies siihen pystyy/suostuu..."

        Oletko moneltakin mieheltä kysynyt? Luulisi että vähintäänkin netistä sellaisen suhteen löytäisi itselleen helposti kuka tahansa nainen. Itse jouduin tuossa elämäni ainoassa oikeassa ns. laastarisuhteessa turvautumaan seksiiin ihan vain ettei se nainen kyllästyisi pelkkään läheisyyteen.


      • -

        Onnekas?

        En voi ymmärtää tuollaista miten voi ryhtyä seksiin henkilön kanssa pelkän seksin puitteissa. Eikö seksistä katoa merkitys? Eikö seksiin kaipaa jotain syvempää ajatusta kuin pelkkää seksiä? Eikö itsetyydytys toisi saman tunteen? Taidat itse kaivata tästä kumppanistasi vara-miestä jos sitä oikeaa ei sitten löydykään. Eli käytät miestä hyväksesi ja tämä mies pelkää ettei hän löydä sitä oikeaa joten hän on suostunut sinun tossun alle. Voin lohdutukseksi sanoa ettei sitä "oikeaa" ole olemassakaan koska kaikki hakevat täydellistä elämää ja sellaista ei ole olemassa koska tämä elämä päättyy useimmiten n. 100 vuoden sisällä ellei keksitä keinoja millä saadaan ikuinen elämä.


      • faktatiski
        - kirjoitti:

        Onnekas?

        En voi ymmärtää tuollaista miten voi ryhtyä seksiin henkilön kanssa pelkän seksin puitteissa. Eikö seksistä katoa merkitys? Eikö seksiin kaipaa jotain syvempää ajatusta kuin pelkkää seksiä? Eikö itsetyydytys toisi saman tunteen? Taidat itse kaivata tästä kumppanistasi vara-miestä jos sitä oikeaa ei sitten löydykään. Eli käytät miestä hyväksesi ja tämä mies pelkää ettei hän löydä sitä oikeaa joten hän on suostunut sinun tossun alle. Voin lohdutukseksi sanoa ettei sitä "oikeaa" ole olemassakaan koska kaikki hakevat täydellistä elämää ja sellaista ei ole olemassa koska tämä elämä päättyy useimmiten n. 100 vuoden sisällä ellei keksitä keinoja millä saadaan ikuinen elämä.

        Runkkaamisella ei voi retostella


    • awwwuuuoo

      En täysin ymmärrä ajatuksen kulkuasi näin naisen näkökulmasta vaikka jotain ihan hyviä pointteja aloituksessasi olikin.
      Olen itse parikymppinen nainen joka ei ole kokenut läheisyyttä vastakkaisen sukupuolen kanssa n. neljään vuoteen. Se on johtanut siihen että en edes muista miltä suuteleminen tai edes kädestä pitäminen tuntuu. En ole hakeutunut yhden illan juttuihin tai muihin vastaaviin säätöihin koska en koe niitä mielekkäiksi. Myös tilanteet joissa vieras mies tulee baarissa koskettelemaan tai ns lääppimään koen lähinnä epämiellyttäviksi. Myös kynnys ryhtyä mihinkään nousee koko ajan, eikä kyse ole vaatimustason noususta vaan siitä että on jo niin vieraantunut näistä asioista.
      Haluaisin löytää jonkun ihmisen joka olisi minulle erityinen ja minä olisin erityinen hänelle. En pysty nauttimaan läheisyydestä ihmisen kanssa josta en ole kiinnostunut, ja jos harrastaisin vaikka seksiä jonkun tuntemattoman pelimiehen kanssa niin siitä olisi varmaan läheisyyden tunne hyvin kaukana. Tuskin ap myöskään nauttisi kenen tahansa naisen läheisyydestä.
      ps. Kyllä osa naisistakin on aloitteellisia

      • Nazgul.

        Ongelma tuossa erityisyydessä miehen näkökulmasta on, että naiset ovat luonteeltaan aika samanlaisia keskenään.


      • dfgergr

        "Tuskin ap myöskään nauttisi kenen tahansa naisen läheisyydestä."

        Kun nyt kerran kysyit, niin kyllä minä rehellisesti sanottuna nauttisin melkein kenen tahansa naisen läheisyydestä..


    • yäk

      Ihmissuhteet on oksettavia.


      terv. Ylpeä Sitoutumiskammoinen Kusipää =)

    • ripa71

      kuka on kirjoittanutkin kyseisen artikkelin,niin kerrankin joku on samaa mieltä kun minäkin.luulin olevani asiani kanssa yksin.mieskin kaipaa läheisyyttä siinä missä nainenkin.monta kertaa olen kuullut lauseen että:"eikö sinulla ole muuta mielessä kuin seksi."vaikka haluaisi vaan olla lähekkäin sängyssä.vääryyttä tämä on isolla VEELLÄ.t:risto

    • vcxvxc

      "Alle 10-vuotiaina tyttöjä vielä kiinnostaa poikien vartalo uutuudenviehätyksestä mutta arvo kokee pian inflaation kun tarjontaakin alkaa olemaan liikaa."

      Kyllä minun kokemukseni tästä asiasta ovat varsin poikkeavia kun rannalla otan paidan pois päältäni. Huvittavinta on se, että en edes ole mikään kovin lihaksikas, mutta aina jonkun katse kääntyy silti ja vilkuilee lehtensä lomasta.

    • jos siltä vaikuttaa

      No mutta mitäs me näistä, eiköhän mennä baariin..!

    • halaillaan

      kummallisinta minusta on se että vieraan ihmisen kanssa voi halailla ihan puolison nähden,mutta annas olla kun yrittää puolisoa halailla niin tyrkätään pois ja huudetaan.ymmärrän hyvin kun puoliso etsii hali kaverin muualta kun oma ei anna edes halata.rohkeutta ihmiset,halailkaa ja suudelkaa.

    • zxcgra

      Entä jos haen läheisyyttä esim. kaupungilla niin, että kysyn selvänä joltain naiselta saanko halata? Olen tällainen tarpeeksi kivannäköinen, ettei ainakaan inhoreaktiota pitäisi tulla. Suuttuisikohan tuosta kukaan? Kova tarve vaan, kun ei saa koskaan läheisyyttä missään.

      • jfhgjgd

        Kyllä se Suomessa on vähän niin, että parhaiten läheisyyttä saa seksin kylkiäisenä.


      • Rohkeasti

        Hieno idea! Kokeile!

        Joskus vuosia sitten sanoin työkaverilleni erään tiukan tilanteen jälkeen: "Voidaanko halata? Sinä olet sen ansainnut ja minä tarvitsen sitä." Halasimme, hän mies, minä nainen. Sinkkuja, jotka emme sosialiseeranneet muuten keskenämme töissä tai siviilissä. Muisto on lämmin yhä.


    • 5+19

      Yleistäminen perseestä,
      naiset aina sitä ja naiset aina tätä.
      Kyllästyttävää...

    • FreeHugsForAll

      Sinulle zxcgra, kun kysyit että jos selvin päin kysyy halausta naiselta niin saako sitä..
      Itse olen muutamankin kerran halannut täysin vierasta miestä kaupungilla kun ovat tulleet juttelemaan ja kysymään saavatko halin. totta kai! ihmiset halailee niin liian vähän. ja kun kaverit sanovat tarvitsevansa halausta tietenkin halaan. Ei se tee minusta mitenkään mahdollista seksikumppania eikä muutenkaan ole multa mitenkään pois, vaan ennemminkin koen että on mukava halia ihmisiä, kun ne sitä haluaa tai ja sitä itse haluan.

      Jos haluatte halauksia, kysykää niitä. Ei kaikki tietenkään ole niin avoimia että halailisi tuntemattomia, mutta monet on.

      • ei-niin-tosi-mies

        Kiitos todistamisesta sisko!

        Ihmisten läheisyyden tarve ja rohkeus läheisyyteen ovat erilaisia. Meitä rohkeita taitaa olla vähemmän. Näitä kirjoituksia lukiessa saa sellaisen kuvan, että läheisyyttä pelkääviä tai siihen oudosti suhtautuvia on enemmistö.

        Olemmeko suurimmaksi osaksi liian aikaisin pois äidin sylistä heitettyjä?


    • Onpa surullista luettavaa. Varmasti miehet ja naiset kaipaavat läheisyyttä, kosketusta, hellyyttä ihan yhtä paljon. Eikä sitä yhden yön panosta saa.

      Jos tuntematon selvinpäin oleva mies pamahtais kysymään et saako halata, saattaisin olla pöllämystynyt. Jos hän osoittaisi olevans ihan normaali eikä pervo, niin miksipä en halaisi.

      Näistä pleijereistä jotka puhuu paskaa. Kyllä ne paskaläpät tunnistaa. Niillä menee jauhot suuhun kun sanoo, et älä jaksa puhua paskaa. Mitäs jos kerrankin sanoisit suoraan, et sua vaan panettaa eikä muuta. Siinä kohtaa on muutama mennyt mykäksi. hih

    • Miehen ETU

      Miehillä on se etu että kun joku nainen hänen mukaansa lähtee mies tietää että nainen on hänestä kiinnostunut muutenkin kuin vai seksi mielessä. Mies voi pyytää naista vielä treffeille ja mahdollisuudet että mies saa vakavamman ja pitkäaikasemman suhteen on paremmat. Läheisyys kuitenkin syntyy yhdessä olemisesta ja kaikesta puhumisesta sekä siitä yhdessä tekemisestä. Yhden yön seksiession tuoma läheisyys unohtuu hyvin nopeasti ja ei vedä vertoja sille läheisyydelle mikä syntyy tutustumisen kautta. Nainen ei voi ikinä olla varma mistä mies on kiinnostunut vaikka mies mukaan lähteekin.

    • Herrag
    • hämmästyttää

      Siis aloittaja haluaa läheisyyteen ja seksiin perutuvan vakisuhteen, joka ei ole seurustelushde. Haluaa siihen mieleisensä naisen ja on nyt kiukkuinen kun sellaista naista ei löydy. Naiset ovat pahoja kun haluavat tuon sijaan joko yhden illan juttuja tai pysyvän parisuhteen, jossa ollaan tosissaan.
      Elämä nyt ei vaan ole niin reilua, että se saattaisi automaattisesti yhteen kaksi henkilöä, joilla olisi riittävästi viehtymystä toisiaan kohteen ja jotka haluaisivat samanmoista suhdetta. Usein me naiset varmstikin halutaan oikea suhde, jos se toinen on niin miellyttävä, että läheisyyteen ja seksiin perustuvaa suhdetta haluaa jatkaa. Kuinka kauan se, ettei mies tai nainen toimi niinkuin toinen osapuoli haluaa, voi pitää yllä sitä käsitystä, että kaikki naiset/miehet on pahoja. Miehille on hyvin kauoattu tuota ideaa, että naiset ovat kiusallaan vaikeita. Hyvin syötetyn katkeruuden läpi on vaikea nähdä niitä mukavia ja reiluja naisia.
      Siltikin oletan, että katkeroituneita, niin miehiä kuin naisiakin, on vähemmistö. Sitten kun vielä tietäisi missä ne ihmissuhteeseen uskovat miehet ovat, jotka haluavat parisuhteeseen henkilön kanssa, eivätkä vain järjestelyym, jossa tarpet tyydytetään. Tarpeiden tyydytetyksi tuleminen on seurausta hyvästä suhteesta. Suhde on kaksisuuntainen tie, jossa molemmat saavat ja antavat. Ja ihmiseen ei suhtauduta ensisijaisesti tarpeiden tyydyttäjänä vaan ihmisenä, jonka seurassa viihtyy parhaiten.

      • Täällä...

        . Sitten kun vielä tietäisi missä ne ihmissuhteeseen uskovat miehet ovat, jotka haluavat parisuhteeseen henkilön kanssa, eivätkä vain järjestelyym, jossa tarpet tyydytetään.

        No täällähän me ollaan.


      • dfgergr

        "Siis aloittaja haluaa läheisyyteen ja seksiin perutuvan vakisuhteen,"

        No läheisyyttä lähinnä haluaisin. Mielummin vakisuhde kuin yhden yön juttu, mutta yksi yökin riittäisi hyvin.

        "joka ei ole seurustelushde"

        Kuten sanoin, haluasin mieluiten seurustelusuhteen. Sen oikean löytäminen on vain hyvin hyvin vaikeaa, ja siksi kaipaisin edes jotain säätöä.

        "Haluaa siihen mieleisensä naisen "

        Mistä sinä tuon repäsit? Minähän sanoin että melkein kuka tahansa nainen kelpaisi.

        "Naiset ovat pahoja kun haluavat tuon sijaan joko yhden illan juttuja tai pysyvän parisuhteen, jossa ollaan tosissaan."

        En ole kutsunut naisia pahoiksi missään vaiheessa. Mistä sinä oikein vedät noita johtopäätöksiä? Ilmeisesti haluat ymmärtää asiat väärin. Kerroin aloituksessani vain totuuden. Naisten on helpompi saada läheisyyttä hyvällä omatunnolla. Nainen voi aina antautua pelimiehen käyttöön halutessaan läheisyyttä tai seksiä. Nainen voi jopa ehdottaa seksiä tuosta vain sattumanvaraiselle miehelle ja todennäköisesti se tekee miehen vain iloiseksi. Mies ei voi koskaan tietää suuttuuko nainen tuon tapaisesta ehdotuksesta. Miehen on aina varauduttava siihen että pahoittaa toisen mielen, jos haluaa jotain muuta kuin seurustelusuhteen. Miksi naiset ovat aina niin vihaisia miehiä kohtaan?


      • dfgergr kirjoitti:

        "Siis aloittaja haluaa läheisyyteen ja seksiin perutuvan vakisuhteen,"

        No läheisyyttä lähinnä haluaisin. Mielummin vakisuhde kuin yhden yön juttu, mutta yksi yökin riittäisi hyvin.

        "joka ei ole seurustelushde"

        Kuten sanoin, haluasin mieluiten seurustelusuhteen. Sen oikean löytäminen on vain hyvin hyvin vaikeaa, ja siksi kaipaisin edes jotain säätöä.

        "Haluaa siihen mieleisensä naisen "

        Mistä sinä tuon repäsit? Minähän sanoin että melkein kuka tahansa nainen kelpaisi.

        "Naiset ovat pahoja kun haluavat tuon sijaan joko yhden illan juttuja tai pysyvän parisuhteen, jossa ollaan tosissaan."

        En ole kutsunut naisia pahoiksi missään vaiheessa. Mistä sinä oikein vedät noita johtopäätöksiä? Ilmeisesti haluat ymmärtää asiat väärin. Kerroin aloituksessani vain totuuden. Naisten on helpompi saada läheisyyttä hyvällä omatunnolla. Nainen voi aina antautua pelimiehen käyttöön halutessaan läheisyyttä tai seksiä. Nainen voi jopa ehdottaa seksiä tuosta vain sattumanvaraiselle miehelle ja todennäköisesti se tekee miehen vain iloiseksi. Mies ei voi koskaan tietää suuttuuko nainen tuon tapaisesta ehdotuksesta. Miehen on aina varauduttava siihen että pahoittaa toisen mielen, jos haluaa jotain muuta kuin seurustelusuhteen. Miksi naiset ovat aina niin vihaisia miehiä kohtaan?

        voisiko se vihaisuus johtua siitä, että moni nainen kokee tulleensa monta kertaa petetyksi? eivätkä kestä sitä rehellisyyttä. Arvostan sitä, että sä et halua satuttaa edes sitä satunnaista naista.

        Pelimieheltä voipi saada seksiä, mutta harvoin sitä läheisyyttä ja hellyyttä. Jotenkin mä en ainakaan haluis lähtee paneen jotain pelimiestä baarista vain saadakseni jonkinlaista läheisyyttä edes yhden yön. Siitä jääpi jotenkin paska maku suuhun. Tosin en ole yhden yön juttujen asiantuntija, niin pelaan mielikuvituksella.

        Jäin miettimään tota läheisyyttä. Osaisko sitä oikeesti olla toista lähellä, kun ei olis sitä tunnesidettä. Nautinnollinen läheisyys ja koskettaminen on kuitenkin aika intiimiä. Se vaatis enempi luottamusta, oman haavoittovuuden paljastamista kuin pelkkä paneminen. Luulen ma. ja jos ei kauheen hyvin tunnettais, niin seisokki vois tehdä tilanteesta kiusallisen. Siis jos olis sovittu et kyseessä on vain halailua ja läheisyyttä.

        Mä halailen mun mies kavereitani kun nähdään. Mut ei se ole sama asia kuin oikee intiimi läheisyys. Se on vaan hetkellinen osoitus et tykkään heistä ystävinä. Eikä se varmasti täytä kummankaan osapuolen läheisyyden tarvetta. Yhen miehen kans ollaan tästä juteltukin muutaman kerran. Joittenkin ystävien vieressä voi nukkua, mut se vaatii aika läheistä ystävyyttä. Me ei ihan sillä asteella olla tän ystävän kans.

        Olen joskus näitä halipula juttuja miettinyt, et kas kun mikään järjestö/ srk tms järjestä yksinäisille halausmiittejä. Siel olis sit henkilökuntaan jotka reippaasti näyttäis esimerkkiä ja pitäis huolen et ihan kaikki sais halin. Siis kaikkien paikalle tulevien pitäis olla valmiita halaamaan muita. ystävän päivä vois olla hyvä aika moiselle.

        Sit tos pohdiskelin, et millastahan olis lähteä jonkun uuden tyypin kans drinkille kun ideana olis kattoa oltaisko sopivat halikaverit. Se vois olla tietyllä tapaa vapauttavaa, ettei tarttis "pelätä" et mies haluua heti seksiä. Vaan tarkoituksena oliskin tutustua ja kenties ystävystyä niin et vois halata. hmm. Jotenkin epäilyttää et tarjokkaita ei kauheesti olis, kun se seksi tuntuu olevan se ensteks tärkein juttu suurimmalle osalle.


      • lilleri lalleri
        glittergirl kirjoitti:

        voisiko se vihaisuus johtua siitä, että moni nainen kokee tulleensa monta kertaa petetyksi? eivätkä kestä sitä rehellisyyttä. Arvostan sitä, että sä et halua satuttaa edes sitä satunnaista naista.

        Pelimieheltä voipi saada seksiä, mutta harvoin sitä läheisyyttä ja hellyyttä. Jotenkin mä en ainakaan haluis lähtee paneen jotain pelimiestä baarista vain saadakseni jonkinlaista läheisyyttä edes yhden yön. Siitä jääpi jotenkin paska maku suuhun. Tosin en ole yhden yön juttujen asiantuntija, niin pelaan mielikuvituksella.

        Jäin miettimään tota läheisyyttä. Osaisko sitä oikeesti olla toista lähellä, kun ei olis sitä tunnesidettä. Nautinnollinen läheisyys ja koskettaminen on kuitenkin aika intiimiä. Se vaatis enempi luottamusta, oman haavoittovuuden paljastamista kuin pelkkä paneminen. Luulen ma. ja jos ei kauheen hyvin tunnettais, niin seisokki vois tehdä tilanteesta kiusallisen. Siis jos olis sovittu et kyseessä on vain halailua ja läheisyyttä.

        Mä halailen mun mies kavereitani kun nähdään. Mut ei se ole sama asia kuin oikee intiimi läheisyys. Se on vaan hetkellinen osoitus et tykkään heistä ystävinä. Eikä se varmasti täytä kummankaan osapuolen läheisyyden tarvetta. Yhen miehen kans ollaan tästä juteltukin muutaman kerran. Joittenkin ystävien vieressä voi nukkua, mut se vaatii aika läheistä ystävyyttä. Me ei ihan sillä asteella olla tän ystävän kans.

        Olen joskus näitä halipula juttuja miettinyt, et kas kun mikään järjestö/ srk tms järjestä yksinäisille halausmiittejä. Siel olis sit henkilökuntaan jotka reippaasti näyttäis esimerkkiä ja pitäis huolen et ihan kaikki sais halin. Siis kaikkien paikalle tulevien pitäis olla valmiita halaamaan muita. ystävän päivä vois olla hyvä aika moiselle.

        Sit tos pohdiskelin, et millastahan olis lähteä jonkun uuden tyypin kans drinkille kun ideana olis kattoa oltaisko sopivat halikaverit. Se vois olla tietyllä tapaa vapauttavaa, ettei tarttis "pelätä" et mies haluua heti seksiä. Vaan tarkoituksena oliskin tutustua ja kenties ystävystyä niin et vois halata. hmm. Jotenkin epäilyttää et tarjokkaita ei kauheesti olis, kun se seksi tuntuu olevan se ensteks tärkein juttu suurimmalle osalle.

        Harrastavatko miehet seksiä ilman minkäänlaista hellyyttä? Yleensä sitä kai syntyy ihan luontevasti.


      • dfgergr
        glittergirl kirjoitti:

        voisiko se vihaisuus johtua siitä, että moni nainen kokee tulleensa monta kertaa petetyksi? eivätkä kestä sitä rehellisyyttä. Arvostan sitä, että sä et halua satuttaa edes sitä satunnaista naista.

        Pelimieheltä voipi saada seksiä, mutta harvoin sitä läheisyyttä ja hellyyttä. Jotenkin mä en ainakaan haluis lähtee paneen jotain pelimiestä baarista vain saadakseni jonkinlaista läheisyyttä edes yhden yön. Siitä jääpi jotenkin paska maku suuhun. Tosin en ole yhden yön juttujen asiantuntija, niin pelaan mielikuvituksella.

        Jäin miettimään tota läheisyyttä. Osaisko sitä oikeesti olla toista lähellä, kun ei olis sitä tunnesidettä. Nautinnollinen läheisyys ja koskettaminen on kuitenkin aika intiimiä. Se vaatis enempi luottamusta, oman haavoittovuuden paljastamista kuin pelkkä paneminen. Luulen ma. ja jos ei kauheen hyvin tunnettais, niin seisokki vois tehdä tilanteesta kiusallisen. Siis jos olis sovittu et kyseessä on vain halailua ja läheisyyttä.

        Mä halailen mun mies kavereitani kun nähdään. Mut ei se ole sama asia kuin oikee intiimi läheisyys. Se on vaan hetkellinen osoitus et tykkään heistä ystävinä. Eikä se varmasti täytä kummankaan osapuolen läheisyyden tarvetta. Yhen miehen kans ollaan tästä juteltukin muutaman kerran. Joittenkin ystävien vieressä voi nukkua, mut se vaatii aika läheistä ystävyyttä. Me ei ihan sillä asteella olla tän ystävän kans.

        Olen joskus näitä halipula juttuja miettinyt, et kas kun mikään järjestö/ srk tms järjestä yksinäisille halausmiittejä. Siel olis sit henkilökuntaan jotka reippaasti näyttäis esimerkkiä ja pitäis huolen et ihan kaikki sais halin. Siis kaikkien paikalle tulevien pitäis olla valmiita halaamaan muita. ystävän päivä vois olla hyvä aika moiselle.

        Sit tos pohdiskelin, et millastahan olis lähteä jonkun uuden tyypin kans drinkille kun ideana olis kattoa oltaisko sopivat halikaverit. Se vois olla tietyllä tapaa vapauttavaa, ettei tarttis "pelätä" et mies haluua heti seksiä. Vaan tarkoituksena oliskin tutustua ja kenties ystävystyä niin et vois halata. hmm. Jotenkin epäilyttää et tarjokkaita ei kauheesti olis, kun se seksi tuntuu olevan se ensteks tärkein juttu suurimmalle osalle.

        "Jäin miettimään tota läheisyyttä. Osaisko sitä oikeesti olla toista lähellä, kun ei olis sitä tunnesidettä. Nautinnollinen läheisyys ja koskettaminen on kuitenkin aika intiimiä. Se vaatis enempi luottamusta, oman haavoittovuuden paljastamista kuin pelkkä paneminen."

        Mielenkiintoista. Minusta on kyllä helpompi nautiskella toisen kanssa läheisyydestä ja kosketuksesta kuin ryhtyä toisen kanssa panemaan. Ehkä se liittyy siihen, että olen tosi ennakkoluuloton. Minulla on yleensä luottamus toista ihmistä kohtaan melkein heti kun tapaan hänet. Eikä minulle tuota ongelmia myöskään oman haavoittuvaisuuden paljastaminen.

        "ja jos ei kauheen hyvin tunnettais, niin seisokki vois tehdä tilanteesta kiusallisen."

        Tuotakin minun on vähän vaikea ymmärtää. Seisokki on ihan luonnollinen asia. Varsinkin jos on kerran sovittu että saa hyvällä omatunnolla nauttia läheisyydestä, niin kyllähän miehessä melkein jotain vikaa pitäisi olla jos ei jossain välissä alkaisi seistä. Ei siinä välttämättä ole edes mitään seksuaalista. Joskus se nousee pystyyn ihan vain kun koska on todella hyvä olla.

        "Siis kaikkien paikalle tulevien pitäis olla valmiita halaamaan muita. ystävän päivä vois olla hyvä aika moiselle."

        Hyvä idea! Mutta moni ei varmaan kehtaisi tunnustaa että on niin kova halipula että pitää osallistua tuollaiseen päivään.

        "Jotenkin epäilyttää et tarjokkaita ei kauheesti olis, kun se seksi tuntuu olevan se ensteks tärkein juttu suurimmalle osalle."

        Luulenpa että tuokin on vain ennakkoluuloinen oletus. Jos nainen pistäisi vaikka iskuriin viestin jossa etsii nimenomaan halikaveria, niin varmasti saisi vastuksia monilta miehiltä jotka haluaa juuri sitä samaa. Muta sitten pitäisi toki jaksaa nähdä vaivaa että etsii ne hyvät vastaukset niiden seksinnälkäisten seasta.

        Minusta saisit ainakin halutessasi hyvän halikaverin! Ollaan molemmat sitäpaitsi Uudeltamaalta. :)


      • dfgergr kirjoitti:

        "Jäin miettimään tota läheisyyttä. Osaisko sitä oikeesti olla toista lähellä, kun ei olis sitä tunnesidettä. Nautinnollinen läheisyys ja koskettaminen on kuitenkin aika intiimiä. Se vaatis enempi luottamusta, oman haavoittovuuden paljastamista kuin pelkkä paneminen."

        Mielenkiintoista. Minusta on kyllä helpompi nautiskella toisen kanssa läheisyydestä ja kosketuksesta kuin ryhtyä toisen kanssa panemaan. Ehkä se liittyy siihen, että olen tosi ennakkoluuloton. Minulla on yleensä luottamus toista ihmistä kohtaan melkein heti kun tapaan hänet. Eikä minulle tuota ongelmia myöskään oman haavoittuvaisuuden paljastaminen.

        "ja jos ei kauheen hyvin tunnettais, niin seisokki vois tehdä tilanteesta kiusallisen."

        Tuotakin minun on vähän vaikea ymmärtää. Seisokki on ihan luonnollinen asia. Varsinkin jos on kerran sovittu että saa hyvällä omatunnolla nauttia läheisyydestä, niin kyllähän miehessä melkein jotain vikaa pitäisi olla jos ei jossain välissä alkaisi seistä. Ei siinä välttämättä ole edes mitään seksuaalista. Joskus se nousee pystyyn ihan vain kun koska on todella hyvä olla.

        "Siis kaikkien paikalle tulevien pitäis olla valmiita halaamaan muita. ystävän päivä vois olla hyvä aika moiselle."

        Hyvä idea! Mutta moni ei varmaan kehtaisi tunnustaa että on niin kova halipula että pitää osallistua tuollaiseen päivään.

        "Jotenkin epäilyttää et tarjokkaita ei kauheesti olis, kun se seksi tuntuu olevan se ensteks tärkein juttu suurimmalle osalle."

        Luulenpa että tuokin on vain ennakkoluuloinen oletus. Jos nainen pistäisi vaikka iskuriin viestin jossa etsii nimenomaan halikaveria, niin varmasti saisi vastuksia monilta miehiltä jotka haluaa juuri sitä samaa. Muta sitten pitäisi toki jaksaa nähdä vaivaa että etsii ne hyvät vastaukset niiden seksinnälkäisten seasta.

        Minusta saisit ainakin halutessasi hyvän halikaverin! Ollaan molemmat sitäpaitsi Uudeltamaalta. :)

        Sä olet selvästi se poikkeus joka vahvistaa säännön. :D

        "Mielenkiintoista. Minusta on kyllä helpompi nautiskella toisen kanssa läheisyydestä ja kosketuksesta kuin ryhtyä toisen kanssa panemaan. Ehkä se liittyy siihen, että olen tosi ennakkoluuloton. Minulla on yleensä luottamus toista ihmistä kohtaan melkein heti kun tapaan hänet. Eikä minulle tuota ongelmia myöskään oman haavoittuvaisuuden paljastaminen."

        Harvinaista että jollain on noin matalat suojamuurit. Olet hyvin avoin ja helposti lähestyttävä ilmeisesti. Mä olen päällisin puolin avoin ja sosiaalinen, mutta en oikeesti lähelle päästä helpolla. Läheisyydessä ja kosketuksessa ei suoriteta mitään, niinkuin silkassa panemisessa. Siksi siinä pitää olla enemmän henkisesti läsnä. Tosin mä olen sillain ollut läheinen vain eksän kans, niin voi olla ennakkoluuloja.

        "Tuotakin minun on vähän vaikea ymmärtää. Seisokki on ihan luonnollinen asia. Varsinkin jos on kerran sovittu että saa hyvällä omatunnolla nauttia läheisyydestä, niin kyllähän miehessä melkein jotain vikaa pitäisi olla jos ei jossain välissä alkaisi seistä. Ei siinä välttämättä ole edes mitään seksuaalista. Joskus se nousee pystyyn ihan vain kun koska on todella hyvä olla."

        tjahah ja hmm. Seisokki on ihan luonnollinen asia, totta. Mut yleensä se saa miehet haluamaan seksiä. Tai niin mun "koodi tulkkini" on asennettu. Vaatis aivojen uudelleen koodaamista tollanen asenne.

        "Luulenpa että tuokin on vain ennakkoluuloinen oletus. Jos nainen pistäisi vaikka iskuriin viestin jossa etsii nimenomaan halikaveria, niin varmasti saisi vastuksia monilta miehiltä jotka haluaa juuri sitä samaa. Muta sitten pitäisi toki jaksaa nähdä vaivaa että etsii ne hyvät vastaukset niiden seksinnälkäisten seasta."

        toi tuntuu niin toivottomalta savotalta, etten taida siihen ryhtyä. Ne seksinnälkäisten tarjoukset on viel aika päälle käyviä.

        ja että susta sais halikaverin. Umpipimee nikki ketjussa tekee tarjouksen, epäilyttävää erään ystäväni sanoin.


      • lilleri lalleri kirjoitti:

        Harrastavatko miehet seksiä ilman minkäänlaista hellyyttä? Yleensä sitä kai syntyy ihan luontevasti.

        Niin kait. Mä kun pohdiskelen näitä yhden yön juttuja vain mielikuvien varassa jotka syntyvät ketjuissa huutelijoiden jutuista.

        Mulle hellyys liittyy vahvasti parisuhteeseen


      • glittergirl kirjoitti:

        Sä olet selvästi se poikkeus joka vahvistaa säännön. :D

        "Mielenkiintoista. Minusta on kyllä helpompi nautiskella toisen kanssa läheisyydestä ja kosketuksesta kuin ryhtyä toisen kanssa panemaan. Ehkä se liittyy siihen, että olen tosi ennakkoluuloton. Minulla on yleensä luottamus toista ihmistä kohtaan melkein heti kun tapaan hänet. Eikä minulle tuota ongelmia myöskään oman haavoittuvaisuuden paljastaminen."

        Harvinaista että jollain on noin matalat suojamuurit. Olet hyvin avoin ja helposti lähestyttävä ilmeisesti. Mä olen päällisin puolin avoin ja sosiaalinen, mutta en oikeesti lähelle päästä helpolla. Läheisyydessä ja kosketuksessa ei suoriteta mitään, niinkuin silkassa panemisessa. Siksi siinä pitää olla enemmän henkisesti läsnä. Tosin mä olen sillain ollut läheinen vain eksän kans, niin voi olla ennakkoluuloja.

        "Tuotakin minun on vähän vaikea ymmärtää. Seisokki on ihan luonnollinen asia. Varsinkin jos on kerran sovittu että saa hyvällä omatunnolla nauttia läheisyydestä, niin kyllähän miehessä melkein jotain vikaa pitäisi olla jos ei jossain välissä alkaisi seistä. Ei siinä välttämättä ole edes mitään seksuaalista. Joskus se nousee pystyyn ihan vain kun koska on todella hyvä olla."

        tjahah ja hmm. Seisokki on ihan luonnollinen asia, totta. Mut yleensä se saa miehet haluamaan seksiä. Tai niin mun "koodi tulkkini" on asennettu. Vaatis aivojen uudelleen koodaamista tollanen asenne.

        "Luulenpa että tuokin on vain ennakkoluuloinen oletus. Jos nainen pistäisi vaikka iskuriin viestin jossa etsii nimenomaan halikaveria, niin varmasti saisi vastuksia monilta miehiltä jotka haluaa juuri sitä samaa. Muta sitten pitäisi toki jaksaa nähdä vaivaa että etsii ne hyvät vastaukset niiden seksinnälkäisten seasta."

        toi tuntuu niin toivottomalta savotalta, etten taida siihen ryhtyä. Ne seksinnälkäisten tarjoukset on viel aika päälle käyviä.

        ja että susta sais halikaverin. Umpipimee nikki ketjussa tekee tarjouksen, epäilyttävää erään ystäväni sanoin.

        Tää halikaverius ilman seksioletusta ihmetyttää. Tai jos halaa sillai vaan niin se nyt ei ole yhtään mitään. Melkeen smalltalkkiin verrattava juttu, mutta jos tosiaan jotain läheisyyttä harrastaa että seisokki tuntuisi tai jos edes tuollainen tulee, niin... Vaikkei se tiedäkkään aina seksiä saman tien, silti mun mielestä se ei ole millään tavalla seliteltävissä vain kaverien väliseks asiaks. Itse en alkais mitään lusikka-asentoa väsäämään tai muuten liiallista läheisyystilannetta kaverien kesken.

        Kyllä läheisyydestä on oletusseurauksena seksiä joskus tai sitten pitää jättää se läheisyyskin väliin. Näin ainakin mun ajatusmaailmassa. Kyllähän läheisyys saa seisokin aikaan, mutta mutta... Ei se muuta sitä perusajatusta miksikään. Läheisyys useinkin johtaa seksuaalisiin haluihin. Voihan sitä sanoa että on hyvä olla, mutta olisin samaa mieltä glittergirl, että seksiin ja seksuaalisuuteen se liittyy. Ei välttämättä tartte juuri silloin, mut itse asiaa se ei muuta. Ei mulla ainakaan ala seisomaan vaikkapa saunassa äijäporukassa, vaikka olisi kuinka hyvä olla. Hmm... Jopa aamuseisokin sanoisin liittyvän seksuaalisuuteen, vaikkei siinä kohdetta välttämättä olekkaan mielessä.

        Se että olisiko se häpeän paikka... Jos tuntemattoman naisen läheisyydessä seisois, niin ei, mikäli se nainen ei olisi vastenmielinen jollain tapaa tai epäilyttävä, mutta jos olisi kyseessä kaveri niin se vaikeuttaisi ehkä jotain. En tiedä.


      • ei-niin-tosi-mies
        omanlainen_tallaaja kirjoitti:

        Tää halikaverius ilman seksioletusta ihmetyttää. Tai jos halaa sillai vaan niin se nyt ei ole yhtään mitään. Melkeen smalltalkkiin verrattava juttu, mutta jos tosiaan jotain läheisyyttä harrastaa että seisokki tuntuisi tai jos edes tuollainen tulee, niin... Vaikkei se tiedäkkään aina seksiä saman tien, silti mun mielestä se ei ole millään tavalla seliteltävissä vain kaverien väliseks asiaks. Itse en alkais mitään lusikka-asentoa väsäämään tai muuten liiallista läheisyystilannetta kaverien kesken.

        Kyllä läheisyydestä on oletusseurauksena seksiä joskus tai sitten pitää jättää se läheisyyskin väliin. Näin ainakin mun ajatusmaailmassa. Kyllähän läheisyys saa seisokin aikaan, mutta mutta... Ei se muuta sitä perusajatusta miksikään. Läheisyys useinkin johtaa seksuaalisiin haluihin. Voihan sitä sanoa että on hyvä olla, mutta olisin samaa mieltä glittergirl, että seksiin ja seksuaalisuuteen se liittyy. Ei välttämättä tartte juuri silloin, mut itse asiaa se ei muuta. Ei mulla ainakaan ala seisomaan vaikkapa saunassa äijäporukassa, vaikka olisi kuinka hyvä olla. Hmm... Jopa aamuseisokin sanoisin liittyvän seksuaalisuuteen, vaikkei siinä kohdetta välttämättä olekkaan mielessä.

        Se että olisiko se häpeän paikka... Jos tuntemattoman naisen läheisyydessä seisois, niin ei, mikäli se nainen ei olisi vastenmielinen jollain tapaa tai epäilyttävä, mutta jos olisi kyseessä kaveri niin se vaikeuttaisi ehkä jotain. En tiedä.

        Tämä on nyt selkeästi ihmiskuvakysymys. Minullekin lähtökohta on se, että toiseen voi luottaa, kunnes tämä toista todistaa.

        Sellaisessa tilanteessa asioista voi puhua. Olettaminen ihmissuhteen pohjana on vähän eri asia kuin yhteinen sopimus. Tuossa "...läheisyyden oletusseurauksena seksiä..." - ajatuksessa ollaan aika kaukana keskinäisestä yhteisymmärryksestä.

        Haluja on jokaisella. Miten ne suuntautuvat ja milloin niille annetaan valta on periaatteessa jokaisen itse päätettävissä. Kun haluja ei kykene kontrolloimaan, ollaan määritelmän mukaan mielenterveyden ongelmien kanssa tekemisissä, ei enää normaalissa ihmistenvälisessä kanssakäymisessä.

        Mä voin käydä saunassa molempien sukupuolten kanssa ilman ajatuksia seksistä. Voin halailla tai nukkua naisen vieressä miettimättä mitään muuta jos niin on sovittu. Kumppanini kanssa tehdään sitten sitä mikä molempia kulloinkin miellyttää...


      • ei-niin-tosi-mies kirjoitti:

        Tämä on nyt selkeästi ihmiskuvakysymys. Minullekin lähtökohta on se, että toiseen voi luottaa, kunnes tämä toista todistaa.

        Sellaisessa tilanteessa asioista voi puhua. Olettaminen ihmissuhteen pohjana on vähän eri asia kuin yhteinen sopimus. Tuossa "...läheisyyden oletusseurauksena seksiä..." - ajatuksessa ollaan aika kaukana keskinäisestä yhteisymmärryksestä.

        Haluja on jokaisella. Miten ne suuntautuvat ja milloin niille annetaan valta on periaatteessa jokaisen itse päätettävissä. Kun haluja ei kykene kontrolloimaan, ollaan määritelmän mukaan mielenterveyden ongelmien kanssa tekemisissä, ei enää normaalissa ihmistenvälisessä kanssakäymisessä.

        Mä voin käydä saunassa molempien sukupuolten kanssa ilman ajatuksia seksistä. Voin halailla tai nukkua naisen vieressä miettimättä mitään muuta jos niin on sovittu. Kumppanini kanssa tehdään sitten sitä mikä molempia kulloinkin miellyttää...

        Eli sun mielestä voisit vaikkapa olla useamman naisen kanssa samaan aikaan ja ettei sun mielestä se loukkaisi ketään? Itse miellän asiat siten, että pidetään kaveri kaverina ja sit se läheisempi ihminen saa kaiken siitä mun läheisyydestä. Ja todellakin kaveri ei ansaitsekkaan kaikkea yhteisymmärryksen tilaa. Kyllä se on pidettävä selkeästi erikastissa ja arvossa mun mielestä kuin rivikaveri.


    • hämmästyttää

      jaa, löytyisikö se sopiva kumppani keskustelupalstan kommenttien perusteella. Ei varmasti mahdotonta. Tosin edellyttäisi, että kukin kirjoittaisi täällä aina samalla nimimerkillä. Tapa ilmaista nettikeskustelussa itseään ja se mihin keskusteluihin osalliistuu kertoisi paljon,

      • joiltain palstoilta tälläisiä tarinoita on. Tosin siellä ei voi tuntemattomana huudella eri nikeillä. Ystäviä olen sieltä löytänyt.


    • emili-a

      Kuka sun on käskenyt valehdella?
      Eikö tosiaan ole mitään muita vaihtoehtoja?

      • dfgergr

        Jos keksit jonkun hyvän vaihtoehdon, niin kerro toki. Rehellisyys ei ainakaan toimi.


      • dfgergr kirjoitti:

        Jos keksit jonkun hyvän vaihtoehdon, niin kerro toki. Rehellisyys ei ainakaan toimi.

        Joillekin se toimii


      • emili-a
        glittergirl kirjoitti:

        Joillekin se toimii

        Rehellisyys on virkistävä poikkeus


      • dfgergr
        emili-a kirjoitti:

        Rehellisyys on virkistävä poikkeus

        Mutta kuten aikaisemmin sanoin. Minun pitäisi ensin loukata monia kymmeniä naisia ennen kuin löydän sen yhden joka ei loukkaannu. Ja sekään että hän ei loukkaannu ei tietenkään tarkoita vielä sitä että hän suostuisi siihen.
        Eli taas pitäisi loukata montaa kymmentä naista kunnes löytää yhden joka ei loukkannu jne...
        Kyllä sen ymmärtää miksi moni mies ryhtyy valehtelevaksi pelimieheksi.


      • dfgergr kirjoitti:

        Mutta kuten aikaisemmin sanoin. Minun pitäisi ensin loukata monia kymmeniä naisia ennen kuin löydän sen yhden joka ei loukkaannu. Ja sekään että hän ei loukkaannu ei tietenkään tarkoita vielä sitä että hän suostuisi siihen.
        Eli taas pitäisi loukata montaa kymmentä naista kunnes löytää yhden joka ei loukkannu jne...
        Kyllä sen ymmärtää miksi moni mies ryhtyy valehtelevaksi pelimieheksi.

        jos haluat aiheesta keskustella enempi, ilmianna ittesi vaikkapa privana. Mä kun olen rekkautunut


    • lasku

      MUA taas ahdistaa jos mies kertoo, että hänellä on halipula.... eijeijei, tuollaista lässytystä. Ei mielellään kummankaan suusta.

    • Nojaa, tuntuu olevan miehille kamalan vaikeaa toi naisen saaminen. Ei se niin mahdottoman helppoa ole naisellekkaan, jos nyt ei tosiaan halua heittäytyä pelimiesten leikkikaluksi. Jos nyt tosiaan haluaa löytää sen miehen jonka kanssa elää yhdessä vakkaristi.

      Ite ainakin olen pitänyt ns. pelimiestyyppiseen mieheen retkahtamista aina erehdyksenä, josta on luultavasti jotain opittukin, koska rinnalle on päätynyt vakituiseen parisuhteeseenkin kykeneviä tallaajia muutama. Taino yksi tallaaja tietysti kerrallaan. Mut kun on pidempiaikaisissa suhteissa tullut olua muutama kerta, eikä ihan ensimmäisellä tärpännyt, niin pakko sanoa monikossa.

      :-)

      Kyllä olis itelläkin yksinäistä, jos oisin lannistunut miesten suhteen heti ensimmäisien paskojen mies kokemuksien myötä. Pettäviä, hyväksi käyttäviä ja hakkaavia miehiä oli heti alkuun. Joten jos oisin antanut niiden masentaa mut loppuelämäksi, niin olishan se nytkin ihan helvetin yksinäistä. Mut kun etunani pidän kykyä ajatella, että ihmiset on yksilöitä. Eikä kaikkia miehiä ja ihmisiä voi syyttää jonkun yksilön kyvyttömyydestä elää ihmisiksi.

      Miehissä on eroja, naisissa on eroja. Kaikki ei sitä hyväksy tai ymmärrä edes oikeasti. Ne pistää kaikkia halvalla, koska joku teki joskus niille väärin. Se on tyhmää ja puusilmäistä. Silleen just katkeroituu ja jää yksin. Jos ei osaa ajatella, että kaikki ei ole samasta muotista puristettuja, et sinä itsekkään ole.

      Kaikilla on silti oikeus jatkaa yrittämistä ja elämistä. Toiset saa enemmän pakkeja, kun toiset. Toiset lannistuu nopeammin kun toiset. Toiset ei ole yhtä suvaitsevia, kun toiset jne. peiliin vilkaisu auttaa ja jos rehellisesti peilistä ei löydy syy, niin sitten pitää miettiä mistä sitä sopivaa ihmistä etsii seuraavan kerran. Ja millaista ylipäänsä.

      Yleensä aina peilistä näkyy vähintään se osasyyllinen omaan tilaansa. Ei ole osunut kohdalle ensimmäisillä kerroilla jotain hyvää ja kaunista tai sitten on ja se karkasi käsistä. Noh ei sitäkään kannata loppuelämäksi jäädä suremaan. Elämän pitää jatkua tai se loppuu.

      • dfgergr

        Kiitos vastauksesta, vaikka en kyllä ole ihan varma miten tuo liittyi tähän aiheeseen. Enhän minä tässä pakkien saamista valittele, vaan sitä että en halua tuottaa ihmisille pahaa mieltä, mitä rehellinen lähestymistapa yleensä aiheuttaa, jos ei ole tositarkoituksella kiinnostunut.
        Toisaalta en haluaisi olla epärehellinenkään. Ainoa vaihtoehtoni on siis kärsiä läheisyydenpuutteesta kunnes löydän sen oikean. Siinä taas voi kestää vielä vuosia.
        Ja tosiaan peilistä tuskin löytyy edes sitä osasyyllistä yhtään mihinkään tässä asiassa. Olen monesti esim chateissa pyytänyt naisia antamaan brutaalin rehellisen mielipiteen ulkonäöstäni. Kaikki ovat yhtä mieltä siitä, ettei minun ongelmani ainakaan ulkonäöstä johdu.


    • ala naiseksi

      ratkaisu: Mene sukupuolen vaihdosleikkaukseen.

      • dfgergr

        Hmm, olen ymmärtänyt että lesbojen elämä näiden asioiden suhteen on suurinpiirtein yhtä vaikeaa kuin heteromiestenkin. Vain jos etsii miesseuraa, niin vaikeudet loppuvat.
        Eikä sukupuolenvaihdosleikkaus saisi minua nauttimaan miehen kosketuksesta yhtään sen enempää kuin nautin nytkään. Homoksi ei noin vain ryhdytä.


      • Rohkeasti!
        dfgergr kirjoitti:

        Hmm, olen ymmärtänyt että lesbojen elämä näiden asioiden suhteen on suurinpiirtein yhtä vaikeaa kuin heteromiestenkin. Vain jos etsii miesseuraa, niin vaikeudet loppuvat.
        Eikä sukupuolenvaihdosleikkaus saisi minua nauttimaan miehen kosketuksesta yhtään sen enempää kuin nautin nytkään. Homoksi ei noin vain ryhdytä.

        Muutamia välihuutoja lukuunottamatta kelpoisa keskustelu. Kiitos.


    • tai tule miittiin Vltavaan 10.2 klo 19

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe