jariraita
![]()
Jopas on aikaa kulunut, kun ensi kertaa avasin tämän sivuston. Tämä taisi olla nopein ja fiksuin uusiutuminen Suomi24:lla. Niin, minä sitten tykkään kovasti luonnossa samoilemisesta keväällä ja kesällä. Naisen kanssa myös talvisin, makuupussikin mukana kun on.. Paljon tarpeellisia pikalinkkejä, joista valita... Pidän hyvästä musiikista, en sen kummemmin erittele, koska kaikkihan kuuntelevat hyvää musaa, omasta, tai mielistelevän uuden kaverin mielestä. Olen myös sairastanut vesirokon lapsena, ja leikkinyt piilosta. En kuitenkaan silloin, kun sairastin vesirokon, leikkinyt piilostakaan, jos ei peiton alla olemista lasketa. Nykyään käyn töissä, ainakin pomoni mielestä. Minusta tuntuu kuitenkin, että vietän töissä suuren osan päivästäni, en sairasta vesirokkoa, saati leiki piilosta, pomonikaan kanssa, joka on naiseni, ellei peiton alla olemista lasketa.. Hyvää tätä vuotta, kaikille!
Aloituksia
71
Kommenttia
193
Menkää tekin
kahville "välillä." Suomi24:kin on siellä, ainakin "minä-galleriansa" kanssa. Beeta vaihe on pitkä. Onko alfa suoritettu0101Lääkärit niin sanotut
lailliset,eivät osaa hoitaa välttämättä vanhuksiakaan, joita sentään on, ja meistäkin joskus tulee. Se että kaikki lääkä7101Kierrätys kunnolla kunniaan,
koskaa näin syksyisinkin putoaa lehtiä tonneittain. Enkä nyt tarkoita pelkkiä mainos tai aikakuslehtiä, vaan rusehtavia0100Mikä hemmetin ratiolinja 400 000, ja vuoden päästä tuplaten, kun 550 ajaa
ilmaiseksi, siis jo kehitetty reitti Itäkeskus- Espoo. Nyt on pilkottu useita teitä Helsingissä, ja liito-oravat maksav298Pohjois epäkorean
johtaja Kim pong ping saa syövän kun vieraili mukamas etu ja rintamassa. Mikään valtio, ei edes Kiina, joka on Pohjois.198Sinäkö parempi "valelääkärikö
olet? Osa 2010.. Turha tuomio ja monet kandit olisivat saaneet tuomoin jo 60 luvulla, kuulemma läkärienkin kokeilu Daled098Mikä on TRUPPI?
Pohjois- Koreaa nuoleva idiootti, joka hylkää Euroopan, eli Suomenkin. Palestiinalaiset, koska Israel, joka perustettiin098Japanin ja Usan sotaharjoitus
Ei ehkä ole maailmansodan alku, mutta mitä se Pohjoiskori pullistelee??297Onko
nyt osalla tyytyväisempi ilme, koska meillä on joulu? Posti ainakin toimii taas, mutta miksi Ingmannin jäätelö ei kelpa096Haluan antaa naislle useasti orgasmeja
Minä olen oppinut pidättelemään omaani, mutta olen saanut myös kuulla rakastelujen jälkeen, että miksi et päästä. Olen k096Laitetaampa
ajoissa, mitä suomalaiset eivät vieläkään oppineet, niin ne talvirenkaat alle, koska nastarengaspakkoahan ei ole olemass094Bi on nykyään
sana muiden joukossa, koska ihmiset ovat vain yksinkertaisesti hyväksyneet myös kaiken hellyydenkin. Tapahtui jo Rooman092Muslimit
ja heidän uskonto ei poikkea juurikaan kristillisyydestä, koska niin paljon on uskonnon varjolla, tai ilman varjoa tapet192KELA ei osaa
käsitellä edes bussikorittien vammais vähennuksiä, saati suomalaisten, ulkomaalais taustaisten mitään tukia. Kiitos vaan190Haistakaa pas-ka
Sisältöäkin pyydetään/vaaditaan.. Edes jokaiselle SUOMALAISELLE ilmaiset veesee paperit...088Kuka pärjää noin 800 ekun eläkkeellä ilman leipäjonoja kun KELAn normit ylittyy
ja aina tulee kielteinen päätös, vaikka maksan vuokraosuuteni, sähköt, lääkkeet, lipun, puhelin maksut jne. Eikä sosiaal088Ei kai kukaan suomalainenkaan halua ISIS naisia tänne,
tai mikään muukaan valtio ole ottamassa heitä, ja kustantamaan matkat, lennotkin. Lähtivät islamin "pyhättöön." Heidän v088Seksistä ei tarvitse
maksaa, jos ei välttämättä halua kokeilla, miltä sekin tuntuisi.. Osta mieluummin se vene ja rakastele siellä naisesi ka087Siten sitä huumoria
RKP on paras puolue, koska siellä osataan, ja myös useatkin jotenkin "puhua" ruotsia. Ikuinenkin puolue hallituksessa, j087Ei uutta golfvirran
suunnan muutoksista, se vaan on lämminvirtaus, joka on, ja edesauttaa, että skandinavia ei jäädy uudestaan. Virran muutt183