Pohjois- Koreaa nuoleva idiootti, joka hylkää Euroopan, eli Suomenkin. Palestiinalaiset, koska Israel, joka perustettiin joskus toisen maailman sodan jälkeen. Taisi olla 48. Nyt suur asevalta. Maailma on sulanut teollisuuden, ja itsekeskeisiksi edun tavoittelujen myötä kohta kokonaan, siis jäätikötkin. Laittakoon paljon lisää tulleja, tuo ääliö trump pienellä. Esimerkiksi Suomen yritykset, jotka toimivat ulkomailla, tarvitsevat osaavia henkilöitä viemään Suomea esim. Aasiaan, ja pullotettu vesi olisi vain eräs vientituote. Täältä löytyy tekniikkaa lähes kaikkeen osaamiseen. Tuo nykyinen Amerikan pressa, voisi joskus katsoa peiliin sanomatta, että minä olen kaiken omistaja.. Putin on taas erilainen, vaikka en tykkää ryssistäkään. Sauli voisi ehdottaa, että voisimme ostaa edes osa toisesta käsivarresta, tai Laatokan järvestä takaisin, koska Niinistöllä näyttää olevan hyvätkin suhteet Putiniin, jolla on paljon valtaa lievästi sanottuna.... - Jos tuo Truppi ei muuta tulli maksuja, niin ei hyvin mene sielläkään, eli USA:lla kaan....
Mikä on TRUPPI?
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5264404Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183521Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842312Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762179Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.871507- 1571373
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021321Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641291- 651224
- 841144