käsitellä edes bussikorittien vammais vähennuksiä, saati suomalaisten, ulkomaalais taustaisten mitään tukia. Kiitos vaan, että ette tällä kertaa voineet printata HSL:n konttoriin eläke alennusta(30%] minun kohdallani. Soitatetta puhelin laskua, ja maksatatte bussi/juna liput, ja taas hakemaan, jos kykenee, niin että saan, kansaneläkettä 565,40€ Kelan konttorista kun sinne täällä Helsingissä sattuu pääsemään... Soitin, ja kuulemma salaisia tietoja ei saa printata HSL:n konttoriin nykyään . Se on 3 vuotta voimassa, ja nyt kuljen rollaattorilla, ja se on nyt niin salaista tietoa. Eipä ollut noin 3 vuotta sitten, kun ystävällinen henkilö printtasi, että olen joutunut kansaneläkkeelle. Minut käskettiin taas menemään Kelan konttoriin. Juoskaa itse Keloissa, jos on terve fyysisestikin. Täällä täytyy varata aika, jos koko npäivä menee rullaattorilla maksaen matkat Keloihin, ja HSL:n konttoriin, jne.. Mistä te saatte palkkaa KELAN "työntekiät." Kun ette palvele!!!!!
Vastaukset 1
- Anonyymi
Olen kokenut samanlaista kohtelua, että paperit ei riitä, tai riittää, mutta haluttaisiin lisää. Puhelimella saa jonottaa, ja kun itsekin olen liikunta rajoitteinen, niin vähähä varaisen on ... ilkeää toimintaa kyllä tulee nyt itkut silmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS772386Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.15945Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52796Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke46731- 50714
- 47654
- 80616
- 50595
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35584Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29566