Vapaa kuvaus

Jopas on aikaa kulunut, kun ensi kertaa avasin tämän sivuston. Tämä taisi olla nopein ja fiksuin uusiutuminen Suomi24:lla. Niin, minä sitten tykkään kovasti luonnossa samoilemisesta keväällä ja kesällä. Naisen kanssa myös talvisin, makuupussikin mukana kun on.. Paljon tarpeellisia pikalinkkejä, joista valita... Pidän hyvästä musiikista, en sen kummemmin erittele, koska kaikkihan kuuntelevat hyvää musaa, omasta, tai mielistelevän uuden kaverin mielestä. Olen myös sairastanut vesirokon lapsena, ja leikkinyt piilosta. En kuitenkaan silloin, kun sairastin vesirokon, leikkinyt piilostakaan, jos ei peiton alla olemista lasketa. Nykyään käyn töissä, ainakin pomoni mielestä. Minusta tuntuu kuitenkin, että vietän töissä suuren osan päivästäni, en sairasta vesirokkoa, saati leiki piilosta, pomonikaan kanssa, joka on naiseni, ellei peiton alla olemista lasketa.. Hyvää tätä vuotta, kaikille!

Aloituksia

71

Kommenttia

193

  1. elää rauhaisasti kaikesta huolimatta, ja ehkä sen vuoksi. Tee,
    kuin parhaaksi tunnet, täällä pohjoisessa...
  2. kään
  3. sitten vaan Marikalle!
  4. teille sinne jonnekin!!
  5. ei ole monille niin turhaa koneellistettua tiskikonetta, joten puhdistan astiat
    kuten äitini äiti. Hunnun alla piileskelevä meikattu nainen ei ilmeisesti juurikaan
    hengitä kö? Kosmetiikkaa on sekä naisille kuin miehillekin ja minä ainakin pidän
    itseni siistinä ja "huollan" itseänikin päivittäin. Sinulta taisi hukkua raskaana olevien
    naisten Heli Malm:n mielipide näin 2010 lopussa verrattuna esim. 70-80-90 lukuun?...