Kyllä huomaa että kannabis tekee tyhmäksi!

Kives1

Hauska se on silti seurailla noita teidän väittelyjä. Aina kun joku tekee avauksen kannabiksen haitoista niin joka kerta joku vetää alkoholin mukaan. Mahtaa olla aivot pahassa kuosissa jos ei muuta puolustusta keksitä kun että viina on tappanut enemmän.

28

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauheet mässyt pääl.

      Cannabis todistetusti tekee ihmisestä tyhmän ja hitaan. Onhan se havaittavissa tälläkin palstalla!

      • Tuiki tavallista

        Ei tapahdu mitään. Tylistynyt ja apaattinen mieliala valtaa iltahämärässä yksiössä, sekä mielen sopukan että koko kämpän. Hiljaisuus velloo ympärillä. Miksi näin. Oliskohan ÅttÅ sta apua


    • Minäkin niitä vain kiusaan.
      On se ihan selvä, että ei siellä korvien välissä niillä mitään tapahdu vaikka eteen laittaisi mitä tahansa todisteita aineen vaaroista.

      On se silti jotenkin huvittavaa miten ne aina jäävät jauhamaan siihen samaan mantralitaniaansa.

    • jppjp

      Kyllä useimmat tietää kaikkien aineiden haitat.(Noin)
      Kukaan kyllä täällä ei paasaa alkoholin haitoista.
      Sitä ainetta tuskin kukaan puolustelee. Ne jotka sitä käyttää tällä hetkellä tuskin ovat täällä puolustelemassa.
      Terinit ehkä täällä vertailee noita aineita.
      Kummallakin tietenkin on haittoja. Alkolla enempi. Sen tietää kyllä suurin osa ihmisistä.

      Muttapa mitäpä väliä sillä, tappaako itsensä viinalla, vai kuoleeko tupakasta keuhkosyöpään.
      Auringosta saa syövän ja ilma on paskaa jota hengität.
      Kaikki kuollaan kumminkin.

      Yksi tupakka lyhentää elämää 8min
      Yksi kalja 5min
      Yksi työpäivä 8h

      • Kerala

        Joo mutta on se kuitenkin aika hurjaa kun luonto on laitonta.
        Ja vaaralliset aineet laillisia. Kuten monet pillerit joita lääkärit määräävät urakalla.
        Esimerkiksi SSRI jota käyttivät Suomen koulusurmaajat sekä koulusurmaajat muissa maissa, ja vielä hän joka ampui itsensä Vekarajärven metsään rynnäkkökiväärillä.
        Ja vielä Kannabikseen ei ole tilastollisesti kuollut yhtään ihmistä, mutta sen kieltolakiin miljoonia, joten kumpi on parempi vaihtoehto kieltolaki vai laillistaminen?
        Useissa Euroopan maissa K on vapaata ja esim. Saksassa on myynnissä kasvatusvälineitä marketeissa kuten meillä kaljan ja viinin valmistusjuttuja.


      • Kerala kirjoitti:

        Joo mutta on se kuitenkin aika hurjaa kun luonto on laitonta.
        Ja vaaralliset aineet laillisia. Kuten monet pillerit joita lääkärit määräävät urakalla.
        Esimerkiksi SSRI jota käyttivät Suomen koulusurmaajat sekä koulusurmaajat muissa maissa, ja vielä hän joka ampui itsensä Vekarajärven metsään rynnäkkökiväärillä.
        Ja vielä Kannabikseen ei ole tilastollisesti kuollut yhtään ihmistä, mutta sen kieltolakiin miljoonia, joten kumpi on parempi vaihtoehto kieltolaki vai laillistaminen?
        Useissa Euroopan maissa K on vapaata ja esim. Saksassa on myynnissä kasvatusvälineitä marketeissa kuten meillä kaljan ja viinin valmistusjuttuja.

        Sydän on pettänyt monilla.

        Itseasiassa maailmassa taida olla ainuttakaan asiaa johon joku ei olisi jo kuollut, ja jo pelkästään tuolla perusteella hampparien väite on infantiili.


      • wsdfvbtyuio
        buddy-love kirjoitti:

        Sydän on pettänyt monilla.

        Itseasiassa maailmassa taida olla ainuttakaan asiaa johon joku ei olisi jo kuollut, ja jo pelkästään tuolla perusteella hampparien väite on infantiili.

        Dokumentoitua kuolemaa ei ole, jossa Kannabis olisi aiheuttaja.
        Lue läksysi.


      • wsdfvbtyuio kirjoitti:

        Dokumentoitua kuolemaa ei ole, jossa Kannabis olisi aiheuttaja.
        Lue läksysi.

        Tuolla perusteella kukaan ei ole kuollut tupakkaankaan, vai kuinka monta nikotiinimyrkytykseen kuollutta tupakoitsijaa löydät.


    • olisi yhtä yleisiä,

      koko yhteiskunta järkyttyisi pahasti, siinä viinanjuojat jäisi pahasti jalkoihin.
      Argentiinassa kannapissi vapautettiin osittain omaan käyttöön, käyttäminen räjähti lähes kolminkertaiseksi, ongelmat myös.
      Maradona on hyvä esimerkki narkkaamisesta...

      • dfvb098

        Yleistät kaikki huumeet nyt samaksi. Sehän on sitten niin että ei ole kuin yksi auto ja ei kannata ostaa laatuviinejä, koska Vinetto riittää.


    • Alkoholissa on kuitenkin mainittava positiivisena, eli se hidastaa maamme islamisoitumista.

      Hamppu taas edistää, sillä sehän on perinteisesti niiden juttu.

      • Redwan

        Jos viina kiellettäs ja Kannabis sallittas, niin säästys ihmisiltä rahaa noin 6 miljardia euroa plus Hampun ja Kannabiksen vero tulot valtiolle plus työtä ihmisille.


      • hörhöt häkkiin
        Redwan kirjoitti:

        Jos viina kiellettäs ja Kannabis sallittas, niin säästys ihmisiltä rahaa noin 6 miljardia euroa plus Hampun ja Kannabiksen vero tulot valtiolle plus työtä ihmisille.

        Juu niin varmaan joo.
        Tietysti pitäisi laskea sitten myös että kuinka paljon menee varoja keuhkosyöpäpotilaisiin. Kannabishan on tutkimusten mukaan huomattavasti vaarallisempaa kuin tupakka, keuhkosyövän riski on moninkertainen. Yksi jointti = yksi aski savukkeita.
        Samalla voisit laskeskella montako syöpätapausta kannabiksen immuunijärjestelmää heikentävä vaikutus saa aikaan.


      • jgorgjr4t34+0r
        hörhöt häkkiin kirjoitti:

        Juu niin varmaan joo.
        Tietysti pitäisi laskea sitten myös että kuinka paljon menee varoja keuhkosyöpäpotilaisiin. Kannabishan on tutkimusten mukaan huomattavasti vaarallisempaa kuin tupakka, keuhkosyövän riski on moninkertainen. Yksi jointti = yksi aski savukkeita.
        Samalla voisit laskeskella montako syöpätapausta kannabiksen immuunijärjestelmää heikentävä vaikutus saa aikaan.

        Oletko kenties lukenut peukaloisen retkiä, se on satu...


      • THC23%
        hörhöt häkkiin kirjoitti:

        Juu niin varmaan joo.
        Tietysti pitäisi laskea sitten myös että kuinka paljon menee varoja keuhkosyöpäpotilaisiin. Kannabishan on tutkimusten mukaan huomattavasti vaarallisempaa kuin tupakka, keuhkosyövän riski on moninkertainen. Yksi jointti = yksi aski savukkeita.
        Samalla voisit laskeskella montako syöpätapausta kannabiksen immuunijärjestelmää heikentävä vaikutus saa aikaan.

        Tuoppa väitteellesi fagtat tiskiin. Kuka vain voi väittää mitä vain, mutta fagtat tiskiin. Hiljaa oleminen on myöntämisen merkki.


      • verotuloja.
        Redwan kirjoitti:

        Jos viina kiellettäs ja Kannabis sallittas, niin säästys ihmisiltä rahaa noin 6 miljardia euroa plus Hampun ja Kannabiksen vero tulot valtiolle plus työtä ihmisille.

        narkit aiheuttaa työtä yhteiskunnalle jo nyt, niitä hoidetaan myös viinasta saaduilla tuloilla.


      • Siitä...vain
        verotuloja. kirjoitti:

        narkit aiheuttaa työtä yhteiskunnalle jo nyt, niitä hoidetaan myös viinasta saaduilla tuloilla.

        Alko tuottaa vuodessa noin miljardin.
        Alkoholihaittojen välittömät kustannukset ovat n. 1,1 miljardia ja välilliset n. 5 miljardia vuodessa (stakes2009). Hehehe eli haittojen korjaaminen maksaa yli 6 miljardia euroa vuodessa.


      • "fagta"
        THC23% kirjoitti:

        Tuoppa väitteellesi fagtat tiskiin. Kuka vain voi väittää mitä vain, mutta fagtat tiskiin. Hiljaa oleminen on myöntämisen merkki.

        Kyllä teillä hörhöillä on sivistyssanat hallussa!


      • niin sulla
        Siitä...vain kirjoitti:

        Alko tuottaa vuodessa noin miljardin.
        Alkoholihaittojen välittömät kustannukset ovat n. 1,1 miljardia ja välilliset n. 5 miljardia vuodessa (stakes2009). Hehehe eli haittojen korjaaminen maksaa yli 6 miljardia euroa vuodessa.

        on yksi ongelma vähemmän.


      • sdå09
        niin sulla kirjoitti:

        on yksi ongelma vähemmän.

        Osuko joku juttu sun nilkkaan ehkä?


      • Muuten et luopuisi THC-pitoisesta hampusta ja siirtyisi kotimaiseen Finolaan, jossa ei ole THC:tä juurikaan. Huumaamaton hamppu on tosiaan hyvä ravitsemuksessa ja sen käyttöä pitäisi siksi lisätä.

        Hampparit kuitenkin estävät omalla toiminnallaan kansan tervehtymistä, sillä huumekäytön takia kaikki hamppu on arveluttavaa.

        Siis hampparit, luopukaa huumaavista hampuista, niin me olemme kohta kaikki paljon terveempiä.


      • Qukavain
        buddy-love kirjoitti:

        Muuten et luopuisi THC-pitoisesta hampusta ja siirtyisi kotimaiseen Finolaan, jossa ei ole THC:tä juurikaan. Huumaamaton hamppu on tosiaan hyvä ravitsemuksessa ja sen käyttöä pitäisi siksi lisätä.

        Hampparit kuitenkin estävät omalla toiminnallaan kansan tervehtymistä, sillä huumekäytön takia kaikki hamppu on arveluttavaa.

        Siis hampparit, luopukaa huumaavista hampuista, niin me olemme kohta kaikki paljon terveempiä.

        Minkä takia sinä buddy-love tuet kieltolakia ja näin ollen tuet ihmisten murhaamisia ja ahdinkoon saattamisia?
        Aukase silmäsi äläkä vain väittämisen ilosta väittele.


      • vmkbädfjgetgu9034t89
        Qukavain kirjoitti:

        Minkä takia sinä buddy-love tuet kieltolakia ja näin ollen tuet ihmisten murhaamisia ja ahdinkoon saattamisia?
        Aukase silmäsi äläkä vain väittämisen ilosta väittele.

        Onko buddy-love nimimerkin omista Ville Riipinen, vaikuttaa ainakin jokseenkin yhtä yksinkertaiselle ihmiselle..


      • Huisgutaahei
        vmkbädfjgetgu9034t89 kirjoitti:

        Onko buddy-love nimimerkin omista Ville Riipinen, vaikuttaa ainakin jokseenkin yhtä yksinkertaiselle ihmiselle..

        Tämä buddy-love ei varmasti aja koskaan ylinopeutta, koska se on laitonta.


      • revi siitä
        Huisgutaahei kirjoitti:

        Tämä buddy-love ei varmasti aja koskaan ylinopeutta, koska se on laitonta.

        Buddy-love on lääketieteen tohtori ja dosentti.


      • ibumax
        revi siitä kirjoitti:

        Buddy-love on lääketieteen tohtori ja dosentti.

        No ei näytä tutkinto korreloituvan kyseisen herran järjenjuoksuun millään tavalla..

        Valitettavasti..


    • poltettuna, pureskellessa, juodessa ja alkoholikin soveltuvat joihinkin
      tilanteisiin joskus. Kaikki mielialaan vaikuttavat, kenties sitä kohottavat kemikaalit,
      kasvit ovat ihmiskunnan alusta lähtien olleet käytössämme. Jokainen päättää kokeilun
      halunsa, mutta useinkaan tunteet eivät ole hallittavissa, eikä kokelun halu päästä ehkä
      nirvanaan toteudukaan heti ensi käynnillä. - Jatkuva aineiden käyttö on taas tietenkin aivan
      eri asia toleranssien nousujen myötä, eikä samasta aineesta saa samanlaisia kiksejä kuin aijemmin.
      Siksipä tarvitaan krapula ryypyt, tasoittavat, kaikkiin vieroitus oireisiin jotain lohduttavaa pinna kireenä,
      vaikkapa siskonsa myynnillä hoidetaan kamaa/alkoholia... Minä sain tarpeekseni kaikesta niistä/siitä paskasta aikoja sitten, ja yritän edelleen tsempata nykyisen muijan kanssa... Kevennys:"Mitäpä kannabiksen
      kannattajat tekee, jos ei huumeita laillisteta? - Alkavat marista....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe