KRIISIAPUA KAHAKOIJILLEKIN ?

Late Lapista.

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/11/rauhanturvaajien_mielenterveysongelmien_pelataan_lisaantyvan_2175737.html

Joopas se joo sitä muodikasta kriisiapua annetaan jo kohta koko Suomen kansalle ! Jos ei ennen niin maamme konkurssin jälkeen!
Minulla tuossa vain mulujahti mieleeni, jotta olisikohan tuo rauhaanpakottajien hulluus puhjennut ilman noita sotareissujakin? minulla kun on sellainen epäilys jotta noilla sotiin vapaaehtoisesti lähtijöillä, on ollut se HULLUUDEN SIEMEN jo syntymästään asti verissään ! Minä kun en usko vielä näillä syönneillä, jotta tervejärkinen ihminen lähtee vapaaehtoisesti TALIPAPPIEN maalitauluiksi, oikein ulkomaille! USKOTKOS SINÄ ?


Late Lapista. Höperöt hoitoon Ry !

4

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bolerot poteroon

      Oma isänmaa ei tarjoa nuorelle sukupolvelle kunnolllista toimeentuloa ja silloin on lähdettävä sitä muualta hakemaan, tuo rauhaanpakotushomma on yksi muoto siitä . Paluu se sijaaan on varmaan vaikeaa ja ankeaa koska täällä ei mikään ole muuttunut eikä muutu. Verot kansan verta juo ja herrat jakaa niitä euroja ihan mihin sattuu. Kyllä sitä vähemmästäkin tarvitsee terapiaa , ajattele nyt , tänne kylmään joutuu, ei näy aurinkoa , ei valoa tunnelissa ja tilallesi ammatiimiehen hommiin on palkttu joku Zebrenitsan entinen luku-ja kirjoitustaidoton leirivartija joka tarvitsee suojatyöpaikan.

      • Late Lapista.

        Kyllä minäkin aikoinaan Suomen työttömyyttä jouduin karkuun ulkomaille! Mutta ei minulla muljahtanut edes pienempiin aivoihin ulkomaille sotimaan lähtö, laivoja kiiruhdin rakentamaan miljonääri Broströmille telakoille ! En olekaan tarvinnut tänne palattuani kertaakaan vielä kriisiapua, enkä hulluus tippoja ! JA HYVÄ NIIN !


        Late Lapista. Siviilimiehet Ry!


    • ystävä vieläkin armeija-ajoista lähtien, joka hän lähti, tosin 90 luvulla tienaamaan
      tuonne kukkuloille. Ei perhettä, joka ikävöimään olisi jäänyt, jos olisi huono tuuri
      silloin käynyt, mikä nyky tilanteeseen verrattuna oli kuulema harjoittelua tulevaan,
      ja suhteellisen turvallistakin silloin vielä, jotta ei nykyään lähtisi pelleilemään henkeänsä
      kaupaten, ja kun on jo vaimokin.. Minulla ei ole edes pälkähnyt isoon päääni (pienet aivot)
      koskaan lähteä tuonne pelkästään erittäin hyvin tienaamaan vaikkapa vuoden "sopimuksella",
      ja tulla hengissä varakkaana päivärahoinenikin takaisin Suomeen.. Saahan sieltä ostetuksi
      paikallis väestöltä melkein mitä vaan edullisesti, ja mitä ei täältä saa.. Minulle hän toi muunmuassa
      uniikki villapaidan, jossa nahkaiset kyynerpää "koristeet" jne. Ettei ole samanlaista vieläkään vastaan
      kävellyt, siis sitä villistä.. Eli vastaus, Late, sun kysymykseen tuli ilmeisen henk.koht. selvitys..

      • Late Lapista.

        Minäkin teetetin tilauksesta 60 luvulla paksun Lapinvillapaidan, joita on vain kaksikipaletta olemassa, erikoinen on sekin vaikka en ole ulkomailla käynytkään sotimassa! Sain Suomen raskaasta jo tarpeekseni! tosin kevyesti sekin 10 kuukautta, tuli lusittua IT-tykistön autokuskina !


        Late Lapista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe