Naisten meikkaaminesta

raskausaikana on nostettu suuri haloo kysymys sikiön
hyvinvoinnille, terveydelle tulevana kasvavana lapsena. Raskaana oleva nainen
(harvemmin mies) ei saisi ilmentää itseään korostetuin,, millään tavoin, koska
kaikki deodoranteista lähtien ovat nais- ja lastenasioiden pääpäsmärin mukaan
vahingollisia kemikaalioita, joten te naiset, jotka haluavat lasta ja vieläpä terveen,
älkää käyttäkö edes hiuslakkaa ym. kemikaalioita. Suositus: lopettakaa kaikki nautinto-
muotisiistimisnätiltänäyttö jo suunnitteluvaiheessa, jos suunnitteilla on lapsen maailmaan
terveenä saattaminen. Lisäksi kyseisen (meikkaamaton naisihminen) ehdottaa pitäytymään
ainakin kaikista kemikaaleista, ja harkitsemaan lisäaineetonta ruokailutottumusta puhtaine
salaatteineen (mistä niitäkin kukin äiti noutaisi sitten) ja säilöntäaineettomine ruokineen.
(pilttipurkit täytyy unohtaa myöhemmikin) Kysymys: " Mitä tapahtui 50-70 luvulla?"

16

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.S. Minä, me saimme ainakin kaksi
      tervettä poikaa, verenpaineesta ja hiuslakoistakin huolimatta. Ei mikään
      uusi Tanskan tutkimus tuo ole, mene meikkaamaan ja polta hermosauhut jne..

      • makeup

        vain tauteihin osaksi 98%.


      • sitten'

        niin, että kunhan aikamme käytämme kemikaaleja niin lopulta pallomme on täysi ja poks`
        Siis tämä maapallokin ei ainoastaan kallopallo.
        Myrkkyjä saa kyllä jokapuolelta ilman, että vielä niillä kuorruttaa itsensä.
        Mielipiteeni johtunee siitä, että olen niin laiska etten viitsi alkaa tupsuttelemaan itseeni mitään. Perusvoidetta sipaisen ja se siinä. Eikä tarvitse uusia myrkkyjä poistaman sitä koska lähtee aivan vedellä ( saippualla) vieden ympäristöstä tarttuneet liat mennessään. Ympäristökään ei saa kovin suurta annosta rasitteita. Ekologinen selkäreppuni on aika kevyt! Jätän mielelläni puhtaamman ympäristön myös tuleville polville.
        Mitähän ne kolme R:ää olikaan?


      • sitten' kirjoitti:

        niin, että kunhan aikamme käytämme kemikaaleja niin lopulta pallomme on täysi ja poks`
        Siis tämä maapallokin ei ainoastaan kallopallo.
        Myrkkyjä saa kyllä jokapuolelta ilman, että vielä niillä kuorruttaa itsensä.
        Mielipiteeni johtunee siitä, että olen niin laiska etten viitsi alkaa tupsuttelemaan itseeni mitään. Perusvoidetta sipaisen ja se siinä. Eikä tarvitse uusia myrkkyjä poistaman sitä koska lähtee aivan vedellä ( saippualla) vieden ympäristöstä tarttuneet liat mennessään. Ympäristökään ei saa kovin suurta annosta rasitteita. Ekologinen selkäreppuni on aika kevyt! Jätän mielelläni puhtaamman ympäristön myös tuleville polville.
        Mitähän ne kolme R:ää olikaan?

        mutta väittävät (uusi keksintö) ettei hajusteellisia parfyymeja voine
        käyttää raskauden aikana. Ei hajusteellisia saippoita, värjätä hiuksia,
        ihovoiteita, lisäaineellisia aterioita. ketshuppista puhumattakaan, eikä
        nykyinen pelkkä vesipesu suihkussa olekaan terveellistä odottaville äideille ja
        aina joissain meri- järvivesissä haitallista levääkin olemassa. 3 r:ää,
        elä, elä, ja nauti rakkaudesta luontoon..


    • kilttiä

      minäkin poltin röökii ja terve tyttö on vaikka teini-ikä on!?!

      • kiinnosta niin unohda..


    • rouvak64

      On olemassa!

      • hyvin on

        elän yhä mut en alkoholia tän raskauden aikana käytä. muuten menee normijutuissa, vaikka olenkin kakskolmonen ja mulla on hyvä vanhempi mies!


    • Late Lapista.

      Ja Itämeren sekä Perämeren kala on helevetin vaarallista tiineille naisille, korkean DIOKSIINI pitoisuutensa vuoksi, silti terveysviranomaiset kehottavat syömään tuota myrkkykalaa !


      Late Lapista. Norjan lohen fanit Ry!

      • meriä ja järviä, joista suh puhdasta kalaakin saanee ruokapöytään,
        vaik`ei ihan itse kalassa kävisikään. Kaupoissa lienee runsauden pulaa,
        josta jokainen äityli voinee valikoida omat mieleisensä merenantimetkin purkeissa
        tai tuoreahkoina, jos vaan hiukankin kokin vikaa on. muuten saa valmistusohjeet
        kauppiaalta tai naapurin sälliltä...


    • jo kaikki synnytetty

      Shampoot,tiskiaineet ja pesupulverit lisääntyivät vasta 50- luvulla. Konetiskiaine on järeä ja syövyttävä myrkky, jota kaikki nykyään huolettomasti käyttävät. Ruuassa saadaan myös lisäaineita päivittän. On tietysti helpointa aloittaa naisen naamasta, kun se on muutenkin jatkuvan tarkkailun alla. Kohta oivalletaankin, että huntupakko on se paras ratkaisu myös länsimaiselle naiselle. Syntyy pokalapset terveinä!

      • minun pointti olikin, että miten me olemme olemassa ja vieläpä suht
        terveinä, koska ainahan on käytetty ja käytetään kemikalioita päivän askareissa.
        Miksi jollain harmaa sävyitteisellä Heli Malm: illa on oikein televisiossa 2010 vuotena
        esittää toisten naisten ja yllättäen puuttua/neuvoa meikkamisiin, mausteisiin, ruokailuihin jne.
        Ei vauvelit ole kärsineet äidin peseytymisistäkään, hajusteellisista ihovoiteistakaan, vaan
        parisuhteen toimivaisuudesta, eikä yksin huoltajana ainakaan helppoa ole...


      • ÄRRÄÄ

        Reduce ennaltaehkäisy
        Reuse uudelleenkierrätys
        Resycle kierrätys
        Juu ei totakaan konetiskiainetta uudelleen käytetä. Suolistossakin jäämät astioissa tekee tuhojaan.
        Kyllä on paljon muitakin myrkkyjä kuin kosmetiikka, mutta kosmetiikka on yksi melko turha. Entä sen ympärillä toimiva teollisuus, kuljetus ym. Hyötyä siitäkin kyllä on liikevaihdon muodossa.
        Ei ole kyllä kivaa meikattuna kulkea maski kasvoilla, että saa hengitettyä.


      • ÄRRÄÄ kirjoitti:

        Reduce ennaltaehkäisy
        Reuse uudelleenkierrätys
        Resycle kierrätys
        Juu ei totakaan konetiskiainetta uudelleen käytetä. Suolistossakin jäämät astioissa tekee tuhojaan.
        Kyllä on paljon muitakin myrkkyjä kuin kosmetiikka, mutta kosmetiikka on yksi melko turha. Entä sen ympärillä toimiva teollisuus, kuljetus ym. Hyötyä siitäkin kyllä on liikevaihdon muodossa.
        Ei ole kyllä kivaa meikattuna kulkea maski kasvoilla, että saa hengitettyä.

        ei ole monille niin turhaa koneellistettua tiskikonetta, joten puhdistan astiat
        kuten äitini äiti. Hunnun alla piileskelevä meikattu nainen ei ilmeisesti juurikaan
        hengitä kö? Kosmetiikkaa on sekä naisille kuin miehillekin ja minä ainakin pidän
        itseni siistinä ja "huollan" itseänikin päivittäin. Sinulta taisi hukkua raskaana olevien
        naisten Heli Malm:n mielipide näin 2010 lopussa verrattuna esim. 70-80-90 lukuun?...


    • Nainen 25v.

      Synnytin terveen tytön viikolla 37 ja hyvin ollaan voitu. kiitos myös mieheni osallisuudesta kaikkeen. yksinhuoltajilla on vaikeaa ja toivotankin heille jaksamista!

      • teille sinne jonnekin!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe