Vapaa kuvaus


Suosikkibändit/artistit: AcDc, ZZ Top, Rammstein

Vapaa-aikanani: Käsityöt ja tanssi vievät vapaa-ajasta melkoisen osan

Katson tv:stä mieluiten: leffat, Rillit huurussa ja 70´s Show hymyilyttävät aina

En pidä: Aikaiset aamuherätykset, lumipyry, tupakan savu

Aloituksia

0

Kommenttia

136

  1. Tuon määritelmän perusteella minäkin olen täysi pintaliitobimbo.
    Kumppanin ulkomuodon on miellytettävä MINUN silmääni (ei se ei ole Geroge eikä Keanu tai mikälie dressmann). Vettä ja saippuaa kyllä pitäisi osata käyttää, eikä kampa tai parranajokone saisi olla tulkittavissa kidutusvälineiksi.
    Kyllä kumppanin luonne, arvomaailma ja harrastukset/kiinnostuksen kohteet ovat kuitenkin tärkeämmät.
    Vaikka paketti olisi kuinka komea tahansa, niin tyhjäpään kanssa tulee aika pitkäksi. Ja joskus 10-20 vuoden kuluttua siitä ulkokoreudesta on kovin vähän jäljellä.