helmi-71

helmi-71 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: AcDc, ZZ Top, Rammstein

Vapaa-aikanani: Käsityöt ja tanssi vievät vapaa-ajasta melkoisen osan

Katson tv:stä mieluiten: leffat, Rillit huurussa ja 70´s Show hymyilyttävät aina

En pidä: Aikaiset aamuherätykset, lumipyry, tupakan savu

Liittynyt 14v sitten
0 aloitusta · 136 kommenttia
Miten asunnon vuokraaminen auttaisi asiaa? Vuokratulot ovat pääomatuloa, josta on maksettava veroa. Jos ajattelit käyttää vuokratulon lainan lyhennykseen ym kuluihin, niin ei sekään mene ihan +-0. Pääomatulon vero jää kuitenkin maksettavaksi.
Jos mies ei suostu muuttamaan, niin yritä myydä omakin osuutesi tuolle muulille. Sanoisin kuitenkin viisaimmaksi yrittää suostutella ukko talon myyntiin. Vain siten pääset eroon miehestä ja mökistä.
Kannattaa käydä pankissa selvittämässä tuota lainakuviota. Pahimmassa tapauksessa pankki ottaa ja myy talon maksamattoman lainan vuoksi. Luottotiedot menevät sitämukaa kankkulan kaivoon. Talon hinta pakkolunastuksen ja -myynnin kautta jää varmasti alhaiseksi.
Olen eronnut. Kun laitoin ensimmäisen hakemuksen ja harkinta-aika alkoi, niin ajattelin että on viimeinen mahdollisuus muutokseen. Ystäväpiirissä kyllä tiedettiin, miten mies laiminlöi parisuhdetta. Hänen parhaat ystävänsä yrittivät myös vihjailla asioiden olevan menossa päin hel...ä, mutta miehen mielestä ei ollut mitään hätää. Asioista kyllä keskusteltiin, mutta muutosta ja tekoja ei vaan tullut. Asiat menivät hyvän alun jälkeen hiljalleen huonompaan suuntaan. Olemme exän kanssa ihan hyvissä väleissä. En kadu eroani. Olen onnellisempi ilman parisuhdetta, josta en saanut mitään. Yksin minun ei ole hyvä olla, joten pienen toipilaskauden jälkeen aloitan etsimisen alusta.