Mies ei suostu muuttamaan

kusessa

Tilanne on se, että minä haluan erota ja olen etsinyt jo itselleni uuden asunnon lähempää työpaikkaani.
Meillä on yhteinen, isolla velalla oleva omakotitalo.
Itse ajattelin, että kummankin kannalta olisi viisasta vielä tässä vaiheessa laittaa talo vuokralle.
Kummallakaan meistä kun ei ole varaa toista ulos ostaa ja en usko että myynti tällä hetkellä kannattaisi, sekä maksettavaa tulisi jäämään molemmille, johon sitten taas tarvittaisiin takaajia.

Mies päätti nyt sitten olla lähtemättä tästä talosta minnekään, mutta ei hänellä ole varaa siinä yksinkään asua.

Mitä hittoa voin siis tehdä?

4

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saanko auttaa?

      Polta se talo.

      • kusessa

        Kivitalo, ei hyödytä..


    • Miten asunnon vuokraaminen auttaisi asiaa? Vuokratulot ovat pääomatuloa, josta on maksettava veroa. Jos ajattelit käyttää vuokratulon lainan lyhennykseen ym kuluihin, niin ei sekään mene ihan -0. Pääomatulon vero jää kuitenkin maksettavaksi.
      Jos mies ei suostu muuttamaan, niin yritä myydä omakin osuutesi tuolle muulille. Sanoisin kuitenkin viisaimmaksi yrittää suostutella ukko talon myyntiin. Vain siten pääset eroon miehestä ja mökistä.
      Kannattaa käydä pankissa selvittämässä tuota lainakuviota. Pahimmassa tapauksessa pankki ottaa ja myy talon maksamattoman lainan vuoksi. Luottotiedot menevät sitämukaa kankkulan kaivoon. Talon hinta pakkolunastuksen ja -myynnin kautta jää varmasti alhaiseksi.

    • Elämä Opettaa

      "Kummallakaan meistä kun ei ole varaa toista ulos ostaa ja en usko että myynti tällä hetkellä kannattaisi, sekä maksettavaa tulisi jäämään molemmille, johon sitten taas tarvittaisiin takaajia."

      Jatkossa myynti kannattaa nykyistäkin vähemmän.

      Valitettavasti se Musta-Pekka kortti näyttää jääneen teille 2:lle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä haluaisit

      Tehdä kaivattusi kanssa tänä kesänä?
      Ikävä
      204
      1987
    2. Nainen voisko suhteemme olla

      Pelkkää seksiä? En ehkä muuta halua nyt tässä vaiheessa.
      Ikävä
      72
      1679
    3. Mitä mietteitä herää ujoudesta?

      Eli onko ujous luonteenpiirre? Onko se hyvä vai huono ominaisuus? Miten itse olette kokeneet ujouden? Löytyykö palsta
      Ikävä
      260
      1249
    4. Olen pahoillani ja pyydän anteeksi

      Hyvästit sinulle mies.
      Ikävä
      41
      1232
    5. Hämmentää vieläkin mies yksi juttu

      Voitko kertoa oliko ne sun tunteet tosiaan vain kaverillisia? Miksi sitten olin huomaavinani jotain aivan muuta sun kats
      Ikävä
      73
      1193
    6. Voidaanko nainen tavata lähiaikoina?

      Ja imutellaan toisiamme oikein ajan kanssa.
      Ikävä
      64
      1170
    7. Sano nyt edes se

      minkä värinen auto mulla on? Kaivatullasi?
      Ikävä
      106
      1129
    8. Jos sulla sitten

      Olisi kiinnostanut, mikset siitä sanonut?
      Ikävä
      60
      977
    9. Hääpäivä! Ensitreffit alttarilla Venla ja Karl-rakas ihanissa kuvissa - Yksi tärkeä asia paljastuu!

      Oi, onnea tälle pariskunnalle, jonka rakkaustarinaa myötä- ja vastamäessä pääsimme seuraamaan tv:ssä kolme vuotta sitten
      Ensitreffit alttarilla
      3
      908
    10. Luoja antoi

      Minulle tehtävän. Tehtävään kuuluu opettaa nainen rakastumaan ja tuntemaan aitoja ja syviä tunteita. Kaikki muu kanssa
      Ikävä
      44
      893
    Aihe