Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

34

  1. Meillä ihmisillä on hyviä ja huonoja päiviä. Mieliala vaihtelee
    useastakin syystä. Jokaisen elämässä on aallonpohjia, ne
    menevät ohi ja elämä taas hymyilee. Ihan täysin tervettä ihmistä
    ei taida olla. Ei taida olla parantumatonta sairauttakaan?
    Kuolemantapauksia sattuu kaikkien lähipiirissä silloin tällöin.
    Suru on vain käytävä läpi ja menetykseen on sopeuduttava.
    Ei se hetkessä tapahdu. Ihmissuhteen loppuminen on vaikea
    asia, pettymisen kokemus pimentää hetkeksi näkyvyyden eli
    tulevaisuus pelottaa, ahdistaa; löydänkö koskaan onnea.
    Tunteet ovat voimakkaita, niitä kokiessaan tajuaa elävänsä
    ja huomaa, mikä tässä maailmassa on tärkeätä ja hyvää.

    Elämällä on tarkoitus. Ehkä sen huomaa vain elämällä, päivä
    kerrallaan. Mieti mistä kaikesta voit olla kiitollinen. Ystävät ja
    läheiset antavat voimia. Ilonaiheita voi etsiä, niitä on paljon.
    Harrastukset ja tekeminen, toimiminen auttaa unohtamaan
    raskaat asiat. Ajatusten vaihto kavereiden kanssa tasapainottaa
    omaa tilannetta. "Hei, muillakin on pelkoja, huolia ja murheita."
    Elämä kuitenkin kantaa. Uskalla elää. Olet nuori, elämä edessä.