Minua huvittaa nuo mainokset.

Hammasharja ja tahna,suuvesi...Kaikilla on kuvissa ylivalkaistut Hollywood hampaat.
Vanhemmilla ihmisilla myos joka ei ole normaalia. Menen takaisin 40 luvulle jolloin hammashoidosta Suomessa ei tiedetty paljon muuta kuin hampaan vetaminen ja paikkaaminen. Kuulun siihen 48 syntyneisiin..Oli vain yksi hammaslaakari vanhanaikaisen poransa kanssa koko kylassa. Ei useatkaan perheet omistaneet hammasharjaa,tai edes pesseet suutaan. Useilla "oli hampaat suussa kuin huolimattoman puut liiterissa" Ja on varmaan vielakin.

Nyt tehdaan mita erilaisia harjoja kaikki isolla varrella joista ei saa oikein kiinni ja pyoriivat sormissa. varret on tietysti hienoja ja kestaavat ikuisesti kun itse harja kuluu hyvin pian. Varrestako me maksetaan?

6

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyselen vaan

Sähköharjaa kuuluu käyttää ensisijaisena hammasharjana.Sopivien perinteisten hammasharjojen valikoima on laaja et varmasti sopiva vartinen harja sinullekkin löytyy. Mistäs sinä sen tiedät et on ylivalkaistut hampaat ?

• Koska asun taalla atlantin takana,tietoa on emalista joka on kuin valkoista kynsilakkaa jolla voi maalata hampaita.

• kungs

Sähköhammasharja on yhtä turha väline kuin sähköllä toimiva leipäveitsi.

• Mieluummin koneella

Hammaslääkärit ja -hygienistit suosittelevat sähköharjaa koska sillä saa helposti puhtaammat hampaat kuin käsiharjalla nylkyttämällä. Harva jaksaa käsiharjalla hangata niin paljon ja monipuolisesti että hampaat tulisi yhtä puhtaaksi. Lisäksi ainakin pyörivämallisten sähköharjojen pesutekniikka on tehokkaampaa hampaan ja ikenen rajan puhdistamiseen.

Olen havainnut että saan hampaat puhtaammiksi sähköharjalla kuin käsin pesemällä, hammaskivi on vähentynyt ratkaisevasti.

Ehkäpä tuo nimimerkkisi kertoo miksi kannatat käsiharjoja.

• biohazardhampaat

Tuleeko se ylivalkoisuus naarmutetusta kiilteestä?

• hohij

niinpä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56