Vapaa kuvaus

Mukava,humoreski kummitäti ja isoäiti. Vuosirenkainen....onnellinen nainen2008 on minulle juhlavuosi,,uudenvuodenaattona tulee 40 vuotta siitä,kun lähdin Jeesus tielle,kaikenlaista on ollut matkan varrella,mutta Jumala on lupauksensa mukaisesti pitänyt minusta huolen,ja haluan jatkaa Hänen seurassaan elämäni loppuun saakka.Yks vitsi kans; pappa oli lähtöä vaille autuaammille metsästysmaille ja mummo siihen viereen tuumaamaan;"kuules papa,sanos eres yks makki sana!" pappa mietti ja sanoi "siirappi" Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: Varattu Lapset: ---

Aloituksia

4

Kommenttia

62

1. Helouta vaan kaikille punkeroille....
    Juuh, aloitin huhtikuussa Xenical nimisellä rasvansiepparilla.....reseptilääke.
    Olen todella tyytyväinen ja nyt on mennyt jo 20 kg,melkein huomaamatta.
    Kun syö Xenicalia kolmesti päivässä on tarkkailtava rasvan,sokerin käyttöä.
    Muuten saa syödä normaalisti;esim. 3 perunaa,2dl riisiä tai 3 dl pastaa,100g lihaa tai kalaa ja vihanneksia mahan täydeltä,kokojyväleipää,noin 3 hedelmää päivässä.Välipaloja 2 tai kolme kertaa ja tietysti terveellinen aamiainen.Nesteen nauttiminen on tosi tärkeää.
    Voin siis laittaa aivan tavallista ruokaa.
    Nythän on saatavilla kaikkea vähärasvaisena,jopa kermaa 5 %..hienoa....
    Liikkuminen on tullut kuvioihin aivan itsestään,,on kiva liikkua kun jaksaa paremmin fyysisesti.
    Asun Ruotsissa ja lääkefirma on lähettänyt minulle kirjan; 11 askelta.
    sairaanhoitaja soittaa kerran kuussa ja keskustelee ja antaa neuvoja.Hoitajalle voi soittaa myös milloin on itsellä tarvetta kysymyksiin.
    Tämä ei maksa mitään ja on ollut todella suuri apuja tuki.
    Omalta osaltani ei Painonvartijoiden kaikki pointsi systeemit ole minua varten...eikä ne tapaamiset,,,saan tehdä laihduttamisen tai painonhallintani omassa tahdissani ja rauhassa.
    että tämmöistä minulle kuuluu terv kummitäti