Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nikkaar
profiilit
nikkaar
nikkaar
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
12
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikko Pohjolalla oli hyvä biisi, mutta EI euroviisu. Suomella, eikä tällä biisillä ei olisi myöskään pärjätty. Niin, kuin ei tulla pärjäämään valitullakaan biisillä...
03.02.2014 15:35
Ei pääse edes finaaliin. Turhaa rämpytystä, ei ole kansainvälinen biisi.
03.02.2014 15:12
Täysin samaa mieltä. Jos todella halutaan tulla kuulluksi ja nähdyksi Signmarkissa ainoa mahdollisuutemme.
Suomen ei tarvitse hävetä näitä poikia!
31.01.2009 10:34
On väliä. Matkamme jatkuu New Yorkista autoillen noin kaksi viikkoa. Siinä tulee jo melkoisesti öitä ja kustannuksia.
Motellit käyvät meille myöhemmin hyvin.
16.08.2008 15:49
Painovirhe paholainen, kun nopeasti kirjoittaa...
16.08.2008 10:29
Kiitos hyvistä vastauksista! Olipa pienoinen yllätys. Elikkä lennot halpoja, hotellit kalliita?
16.08.2008 10:28
Tarkoituksenamme on jatkaa autolla Buffaloon jne.
Koskeeko korkeasuhdanne myös motellihintoja, joihin meidän olisi tarkoitus matkallamme pysähtyä?
15.08.2008 17:06
Meitä on kaksi. Olisimme valmiita maksamaan noin 100 euroa/yö ja pikkasen päällekin ehkä. Mutta hotellin pitäisi olla melko lähellä keskustaa.
15.08.2008 16:24
Jaana oli oikea valinta, mutta Leppilampea on vähän liikaa joka paikassa. Kai se kanssa LAULAA sielläkin....
06.02.2007 18:41
Olin ko.matkalla vuosi sitten ja matka Kuubaan on jotain erikoista, jonne edottomasti pitää mennä ennen Castron aikakauden loppumista. Ja sitten kysymyksiin; Ilmeisesti olet ostanut Aurinkomatkojen matkan, koska hotellit ovat samoja kuin mitä meillä oli. Elikkä hotellit ko. matkalla ovat ihan hyviä ja ruoka...ah, niin ihanaa. Havannassa kannattaa edottomasti osallistua retkille, niiltä saa laajemman käsityksen Kuubasta. Hotellien kaupaoissa on yleensä vain käsitöitä, maalauksia ja teepaitoja. Kaupoissa yleensäkään ei ole mitään muuta ostettavaa kuin edellä mainitut ja rommi ja sikarit. Shoppailijan paratiisi Kuuba ei ole missään tapauksessa! Guardalavaca on rantaparatiisi turisteille. Nauti Kuuban aidosta tunnelmasta ennen rantapaikkaa, sen jälkeen voit unohtaa Kuuban ja musiikin. Paikka on täynnä kanadalaisia ja turistimeininkiä. Sieltä käsin kannattaa edottomasti tehdä päivän retki Santiaga de Cubaan; on kiva kaupunki täynnä vilinää, musiikkia ja ystävällisiä ihmisiä. Kuubaan musiikin mekka! Mukaan matkalle kannattaa ottaa saippuaa ja kyniä, niistä on huutava pula.
Terv. Minä vaan
26.12.2006 16:04
Kuubassa söin kaikkea mahdollista enkä saanut vatsatautia. Olin aloittanut Lacto seven pillerit paria päivää ennen matkaa. Aurinkomatkojen ko. hoellit ovat tasokkkaita ja ruoka todella hyvää. All inclusive paikassa ruokaa on tarjolla liikaakin; japanilaiseen ravintolaa suosittelen menemistä vaikka Kuubassa ollaankin. Todella hienolle matkalle olet lähdössä. Kuubalaiset ovat ystävällisiä, iloisia ja ilmosto on suomalaiselle mitä parhain. Itse nautin joka hetkestä lomallani Kuubassa!
18.03.2006 19:23
Huh,huh, kun masensi toi aikasempi viesti. Hyvä lukea tää positiivisempi. Olen lähdössä Kuubaan ensi vuoden alusta. Mikä toi maitojuttu on??
04.05.2005 22:27
1 / 1