Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tipsytii
profiilit
tipsytii
tipsytii
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
294
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinä et ole Jumala,minäkään en ole Jumala,Jumala on meitä vielä suurempirakkaudessaan ja sinun ei tule esittävän Jumalaa.Jumala on itse rakkaus,anteeksianto ja rakkaus ja sinä olet vain ihminen,joka saa syntinsä anteeksi kuten minäkin:)
25.06.2012 21:39
en valehtele,kerron suoraan olevani tava75 ,toin ilmi,että väität minun olevan paholaisen vallassa ja niinhän sinä väitätkin?Koko ajan väität minun joutuvan helvettiin ihan koko ajan,missä me vaihdamme kahvikuppeja,minä olen hyvin anteeksiantavainen vaikka Jumala antaa toki anteeksi...
25.06.2012 21:34
No ihmettelen koko höpöhöpökeskustelua,ei ole törkeää kielenkäyttöä.Miksi ette kestä mitään kielenkäyttöä?Oletko sinä se sama .joka kirjoittaa minulle myös sähköpostitse ?
25.06.2012 20:55
Miten voisin pyytää Jumalalta anteeksi niin,että sinä hyvä Ihminen sen hyväksyisit?
25.06.2012 20:50
Eikö sinun mielestäsi siis skitsofreniaa ole olemassa edes?
25.06.2012 20:49
Minusta mukamas
25.06.2012 20:48
Minä olen Tava75 ja minä en mitään puijaa,nukutko itse yösi ja miksi täällä haukut minua ja Jumalan nimissä syyttelet?Oletko oikeasti tuollainen vajakki?
25.06.2012 20:47
Todellakin olen epäillyt teidän olevan sadisti?Ettekö ymmärrä millainen väärinkäsitys,kun sinä ja minä molemmat luulemme samaa toisistamme?Kyllähän minä jo ajat sitten kerroin,että vaihdan nimimerkkini,kun en jaksa sinun syyttelyä,eihän tässä ole edes mitään järkeä enää.Oletko sinä mies vai nainen?Mten olet muka auttanut?
25.06.2012 20:44
Tämä keskustelu on rimanalitus,tässä ei voi pysyä mukana,aivan sairasta,ei mitään järkeä,put a lid on it,shut the fuck up!!
25.06.2012 19:36
Nyt vastailet itsellesi?Montako nimimerkkiä sinulla edes on jo?
25.06.2012 19:35
Apuontäällä taitaa olla sadomasokisti? siis sadisti,pyytää minua" nöyrtymään ikuisesti ja pyytämään anteeksiantoa yli-vilpittömästi".Kenties apuontäällä saa tästä jotain seksuaalisia kicksejä?
25.06.2012 19:29
Tosiaan minä olen Tava75 ja minulla itselläni on diagnoosina skitsofrenia :)Uskon armoon:)rakkauteen:)Tiedän kyllä,että tavalliset uskovaiste eivät hyväksy minun löyhää rakkaus määritelmää ja minä olen hyvin valmis antamaan anteeksi.Jos ajattelet asiaa,niin sinun vihollisesi ,olet heille vihollinen.Et voi tuomita toista vaan nöyrästi antaa anteeksi,uskoa,että armo,rakaus ja anteeksianto voittaa.
Älä käsitä ihmistenvälistä keskustelua Jumalanpilkaksi,ota malka omasta silmästäsi ja usko rakkauteen.SEnkin epeli½!!!
25.06.2012 19:25
Että sinäkö välität?
25.06.2012 19:12
Sinä olet ihminen ,et Jumala,kenties sinulla on paha skitsofrenia ja siksi koet voivasi tuomita Tava75n ja uskomatonta kyllä jopa hänen läheisensäkin!!
Minä puolustan hyvyyttä ja rakkautta.Se on fakta ja uskon Jumalan olevan hyvyyden ja rakkauden eli Tava75n puolesta.Apuon täällä ei lupaa apua vaan pelkkää pahaa,Jos Tava75 pahoitti sinun mielesi,niin sinun mielesi niin luuletko,että sinä et pahoittanut hänen mieltään.Sinulla taitaa olla oikeasti skitsofrenia?
25.06.2012 19:11
15 / 15