Vapaa kuvaus

Aloituksia

91

Kommenttia

3406

1. Kyllä: hahmoni on sukua Williamille ja Efalille. Hänen isänsä, Larry "Creepy" Crent Lutch karkotetiin tähän maailmaan. Roland ei kuitenkaan sitä tiedä, joten asia ei häirinne RoPemme maailmankuvaa.

[Roland]

Jätän viestin Bruce West nimiselle palkkionmetsästäjälle, jonka tiedot sihteerini minulle hankki. Viestissä annetaan yksinkertainen tehtävä: Tapa USEU:n (EU:n demokraattinen yhdysvalta) hallitijat. Palkkio on ruhtinaallinen. Sillä voisi vaikka ostaa oman valtion. Ei minulla olisi varaa antaa pois noin paljon rahaa, mutta minulla ei ole vaihtoehtoja.
    Ne tietävät. Ne paskiaiset KIRISTÄVÄT minua. Ei olisi ollenkaan hyvä, jos kansa saisi tietää, että omistan L.C:n palvaamon. Se myrkyllistä ruokaa kidutetuista olennoista tekevä yritys ei sopisi ollenkaan lääketehtailijan imagooni. Lisäksi luonnonsuojelijaterroristit suuttuisivat minule. En ehkä eläisi viikkoakaan.
    Siispä maksan palkan, joka ajaa minut melkein konkurssiin ja palkkaan palkkionmetsästäjän suorittamaan tehtävää, johon todennäköisesti kuolee. Toivottavasti hän suostuu. Tietojen mukaan hän tosin on kunniallinen, mutta eikö kuka tahansa hylkäisi moraalinsa hetkeksi, jos saisi tuollasen palkkion?
  2. myrsyä,
  3. Hieno kuva.