Itseäni suorastaan vituttaa kun jotku ihmiset väittää että joku musiikki ei ole musiikkia syystä X
Esimerkiksi kun mä kuuntelen tyyliin Attack Attackkia niin moni valittaa että se ei ole oikeaa musiikkia koska siinä "öristään" joka on kyllä totta mutta se "örinä" on laulua jossa on lyriikat joista saan ainakin itse hyvin selvää ja kun useimmat ilmaisevat tunteensa musiikin avulla.
Sä et voi sanoa että jos mä kuuntelisin dubsteppii mä olisin jonne tai jos mä kuuntelisin Justin Bieberii nii olisin tyttö tai homo tai jos mä kuuntelisin reggaee niin mä olisin hippi...
Se mitä musiikkii kuuntelee ei muuta millanen ihminen on ja kaikki musiikki on musiikkia oli se sitte räppii,rokkii,iskelmää tai mitä tahansa se on silti musiikkia.
Minkä takia useimmat nuoret on nykyään musiikki rasisteja?!??
51
1012
Vastaukset
- miu^o.o^/
samaa mieltä! kuuntelen itekki tota "örinää" ja kaikki valittaa et siitä ei muka saa mitää selvää ja et se ois pelkkää paskaa(mm. isäpuoli mainitsi tästä..). kaikki me ollaan erilaisia ja meil on erilaine musiikkimaku ja pukeudutaa mite ite halutaan. kukaan ei päätä et millasii ollaa eikä kenenkää tarvii muuttuu jonku muun päätöksestä. ihmiset uskaltakaa pukeutua sillai ku haluutte ja olla omia itsejänne. älkää antako muitten häiritä teijjän elämää tai muuttaa teitä!!
ihmiset sanoo et mun ulkonäöstä kyllä huomaa et millasta musiikkii kuuntelen.. ei ne sitä voi vittu tietää jos oisinki joku bieberfangirl ja vaan tykkäisin pukeutuu tän tyylisesti..
ja mitä vikaa siinä ois jos just joku jätkä kuunteleeki vaik justin bieberii tai robinii, sil ei oo mitään vitun merkitystä elämässä muille ihmisille ku sulle.. miks jätkii pitää haukkuu homoiks jos ne kuuntelee sellasta, ku jos ne vaikka sattumalta tykkää sen tyylisestä musasta...
ja tytöil valitetaa heti et "teidän ei kuulu kuunnella tollasta musiikkia!" "sä et oo nainen ku kuuntelet tollasta karjuntaa, kuulostaa siltä et joku kituis tai jonku kurkku ois kipee." "hanki elämä vitun luuseri, kuuntelet paskaa!!" yms. yms...
kyllä.. olen kuullut nämä asiat moneen otteeseen ja lista jatkuu ja jatkuu..
pää on iha räjähtämispisteessä tän takii..
mua ei kiinnosta et mitä musiikkii ihmiset kuuntelee, hyvä esimerkki: poikaystävä kuuntelee dubsteppii, räppii yms. ite hevii ja tota "örinää". kumpaakaan meistä ei kiinnosta toisen musiikkimaku, tärkeintä on se ihminen ketä rakastaa - Ryhdistäydy
Muaki vituttaa, kun karvattomat juipelot niinkuin sinä leikkii jotai säälikää mua oon masentunu ja yksin kukaan ei välitä musta haistakaa maailman väestö vittu-roolia. Ryhistäydy, ja ala kuuntelemaan hyvää musiikkia, vitun selkärangaton homopaska. Vittu, haista paska, saatana. Vittu.
Huohh vaihteeksi kommentti jonka kirjottana on ajatellu että tungetaa tähä vähä sairaasti kirosanoja koska ei näemmä keksitä muuta.
Käydäämpä tää ny nopeesti läpi:
Millä perusteellä sä sanot nytten mua karvattomaks juipeloksi,sä et voi millään tavala tietää että onko mulla karvoja vai ei?
Ja se että leikkii jotai kauheeta säälikää mua oon masis yms yms. roolia
Se että mä olen emo ei tee musta henkilöö joka leikkii että vittu tätä elämää ja viiltelee välillä. -.\ Nyt oikeesti miten tyhmä sä voit olla.....
ja sitten "Ryhistäydy, ja ala kuuntelemaan hyvää musiikkia, vitun selkärangaton homopaska. vittu, haista paska, saatana. vittu"
Elikkä mun pitäs alkaa kuuntelee hyvää musiikkia... elikkä kaikkee musiikkii koska kaikki musiikki on hyvää.
Olen kyllä aikavarma että minulla on selkäranka,
Ja toi viiimine kirosana läjä:
"vittu,haista paska, saatana, vittu" tuosta voi viimestään päätellä että sä olet pentu joka ei osaa perustella asioitaan kunnolla jotenka päättää kommenttinsa läjällä kirosanoja ja luulee että näyttää aikuisemmalta ja jos sä ootkin joku 17-19v tai jotain niin oot muute vähä sairaan lapsellinen.
Opi kirjottamaan muutenkin kuin siten että kommentistasi on 26% kiroilua jossa toistat samoja kirosanoja.
- _Jonskuli_97
Homo sinä olet, sulla ei varmaa oo kavereit?
Vaikka toivoisit että olisin niin en ole homo.
Ja omistan kylläkin kavereita.
Minkä takii se menee aina siihen että kaikista haukkuma sanoista otetaan aina se yleisin elikkä homo?- miu^o.o^/
hyvä sun tulla tänne haukkumaa ihmisii ja kyselee et onks niil kaverei.. ensinnäki homo ei oo haukkumasana vaikka siit onki nykyään väännetty sellanen.. se tarkottaa seksuaallista suuntautumista jossa mies pitää miehistä tai nainen naisista.
toisena: yleensä ne jotka tulee kyselee tyhmii kysymyksii mm. "sulla ei varmaan oo kavereit?" ei omista itse kavereita tai on ihmisten epäsuosiossa esim. koulussa... jos oot oikeestikki tollane läjä paskaa joka vaa "haukkuu" ihmisiä ja esittää niin kovaa ni sä oot varmaan se kenel ei oo kavereita.. voi olla kans et oot esittämäs nii vitun kovaa tyyppii vaa tääl netis ja oot oikeesti joku nurkis hilluja joka ei uskalla puhuu ihmisille.. ei sitä koskaan tiiä.
joten painu helvettiin valittamasta täält jos sun asia ei mitenkään liity alkuperäseen. miu^o.o^/ kirjoitti:
hyvä sun tulla tänne haukkumaa ihmisii ja kyselee et onks niil kaverei.. ensinnäki homo ei oo haukkumasana vaikka siit onki nykyään väännetty sellanen.. se tarkottaa seksuaallista suuntautumista jossa mies pitää miehistä tai nainen naisista.
toisena: yleensä ne jotka tulee kyselee tyhmii kysymyksii mm. "sulla ei varmaan oo kavereit?" ei omista itse kavereita tai on ihmisten epäsuosiossa esim. koulussa... jos oot oikeestikki tollane läjä paskaa joka vaa "haukkuu" ihmisiä ja esittää niin kovaa ni sä oot varmaan se kenel ei oo kavereita.. voi olla kans et oot esittämäs nii vitun kovaa tyyppii vaa tääl netis ja oot oikeesti joku nurkis hilluja joka ei uskalla puhuu ihmisille.. ei sitä koskaan tiiä.
joten painu helvettiin valittamasta täält jos sun asia ei mitenkään liity alkuperäseen.Jep se yleensä menee noin ja vaikka olisinki homo nii mitäs helvetin väliä sillä on olisin ihminen kumminki samanlaine ku kaikki muut.
- miu^o.o^/
emopoika99 kirjoitti:
Jep se yleensä menee noin ja vaikka olisinki homo nii mitäs helvetin väliä sillä on olisin ihminen kumminki samanlaine ku kaikki muut.
niimpä, maailmas on liikaa ihmisii joitten mielest homot, lesbot ja bit on jotenki erilaisii ja tosi vihattavii ihmisii.
kaikki me ollaan loppujenlopuks samanlaisii ja sitäpaitti kukaan ei oo täydellinen - Emomyös99
miu^o.o^/ kirjoitti:
niimpä, maailmas on liikaa ihmisii joitten mielest homot, lesbot ja bit on jotenki erilaisii ja tosi vihattavii ihmisii.
kaikki me ollaan loppujenlopuks samanlaisii ja sitäpaitti kukaan ei oo täydellinenMiks maailmassa ei oo enemmän samanlaisia ihmisiä ku miu^o.o^/ ja emopoika99...
Emomyös99 kirjoitti:
Miks maailmassa ei oo enemmän samanlaisia ihmisiä ku miu^o.o^/ ja emopoika99...
Kyllä niitä varmasti on mutta aika harvassa :P
- Metalismygod
emopoika99 kirjoitti:
Kyllä niitä varmasti on mutta aika harvassa :P
Olen nähnyt samanlaisia tapauksia ympäri Suomea, emoja.
Ei se nykyää oo harvinaista. - typy 97
Emomyös99 kirjoitti:
Miks maailmassa ei oo enemmän samanlaisia ihmisiä ku miu^o.o^/ ja emopoika99...
Jos oikeasti haluuutte kuunnella kunnnon musiikkia. Unohtakaa nyt jo Tää 2000 luvun shitti! Ihan oikeesti oon 16 ja kaverit ja kukaan ei oikeasti popita sitä NRJ hötöö. Porukka on alkanut pikkuhiljaa heräämään että tää nykymusa on ihan kuraa. HURRIGANES NYT AINA JA IKUISESTI, KUKAAN EI KUUNTELE NICKI MINAJIA 30 VUODEN PÄÄSTÄ! KUKA ON KUULLUT HURRIGANESIA TÄNÄ PÄIVÄNÄ? KAIKKI!! SIINÄ ON MUSAA JOSSA ON ASENNETTA!
- Nikke 97
typy 97 kirjoitti:
Jos oikeasti haluuutte kuunnella kunnnon musiikkia. Unohtakaa nyt jo Tää 2000 luvun shitti! Ihan oikeesti oon 16 ja kaverit ja kukaan ei oikeasti popita sitä NRJ hötöö. Porukka on alkanut pikkuhiljaa heräämään että tää nykymusa on ihan kuraa. HURRIGANES NYT AINA JA IKUISESTI, KUKAAN EI KUUNTELE NICKI MINAJIA 30 VUODEN PÄÄSTÄ! KUKA ON KUULLUT HURRIGANESIA TÄNÄ PÄIVÄNÄ? KAIKKI!! SIINÄ ON MUSAA JOSSA ON ASENNETTA!
Se kaikki dupstep/tekno jumputus eteenne tuodaan on pelkkää massaa mikä katoaa, eikä kukaan muista 20 vuoden päästä kuka oli JVG, David Guetta, Nicki Minaj....
Oikea musiikki (1950-1980 Rock`n Roll) josta on studiossa tehty tuhansia ottoja, jotta saataisiin se paras. Nykyään laulaja kerran vetää taustanauhan kanssa ja musavideolla riittä kun paljas perse ja tissit näkyy.
Kuunnelkaa aitoa sielulla tehtyä musiikkia! HURRIGANES on suomalaisen musiikin kulmakivi ja kappaleet ovat uskomattomia taidon näytteitä! REMU AALTONEN, CISSE HÄKKINEN, ALBERT JÄRVINEN JA ILE KALLIO! Siinä on sellainen nippu muusikoita, että HUH HUH!
Rasisti lienee väärä sana... (tarkoittaa rodun perusteella syrjimistä)
Mutta olen samaa mieltä kanssasi. :) Ihmiset (eivät vain nuoret) ristiinnaulitsevat musiikkimaun perusteella, vaikka asian ei pitäisi haitata heitä mitenkään.- Newyorkdolls666
Nyt taisit kuule langeta trolliin emopoika :P
- pikku agre
OON MUUTEN NIIN SAMAA MIELTÄ...
oon tyttö ja kuunten punk rockii ja vittu kiva ku kaverit paskoo housuunsa ku sanon et kuuntelen "miesten musiikkii". Ihan niiko tääl ei saa vittu sitä musiikkii kuunnella ku haluaa vaa pitää ol joku vitsi hienostunu, sanonko mikä.
Ja mitä vitsin väliä sillä on et saako siitä musiikista mitää selvää. Mun mielest kyl NE BIISIT JOTKA TEHÄÄN KONEELLA (joku painelee jotai vitsin nappuloita) ON PASKOJA joku vitun piipitys 4 minuuttii... EI jumalauta mitä paskaa
OPETTELELIS SOITTAA VITTU KITARAA- hevari97
Jep nykymusa on säälittävää. Joku lahjaton paska vaan painelee koneella paria nappulaa ja biisi valmis, sill sitte tienataan miljoonia ku aivokuolleet jonnet kuuntelee. Arvostan vain artisteja jotka ovat oikeasti lahjakkaita ja näkevät vaivaa musiikkinsa tekemiseen.
hevari97 kirjoitti:
Jep nykymusa on säälittävää. Joku lahjaton paska vaan painelee koneella paria nappulaa ja biisi valmis, sill sitte tienataan miljoonia ku aivokuolleet jonnet kuuntelee. Arvostan vain artisteja jotka ovat oikeasti lahjakkaita ja näkevät vaivaa musiikkinsa tekemiseen.
Minun mielestäni ei nykymusiikissakaan ole mitään vikaa. Nykymusiiki on tosin hieman harhaanjohtava termi, sillä tehdäänhän nykyäänkin monenlaista musiikia.
- stepcorewolf
Oot kuule niin hyvä esimerkki näistä nykyajan Kuuntelen Yhtä, Dissaan Toista-tyypeistä. Ihan samanlainen kun se sun kaveris, mut vaan erilaista musiikkia kohtaan. Huoh. Niin lapsellista. Jokainen saa kuunnella mitä tahansa, mitään ei tarvi dissaa ja puhuu paskaa nii että sylki roiskuu, vaan koska ei ite tykkää. Avatkaa silmänne ja hyväksykää kaikki musamakuineen, kuten muutamat ovat täällä jo osanneet tehdä!! Itse olen tyttö joka kuuntelee juuri tätä "paskaa", dubsteppiä, nightsteppiä, technoo, trancee, ehkä jonkin sortin happy hardcoreakin.
- samewolfwithstepcorewolf
stepcorewolf kirjoitti:
Oot kuule niin hyvä esimerkki näistä nykyajan Kuuntelen Yhtä, Dissaan Toista-tyypeistä. Ihan samanlainen kun se sun kaveris, mut vaan erilaista musiikkia kohtaan. Huoh. Niin lapsellista. Jokainen saa kuunnella mitä tahansa, mitään ei tarvi dissaa ja puhuu paskaa nii että sylki roiskuu, vaan koska ei ite tykkää. Avatkaa silmänne ja hyväksykää kaikki musamakuineen, kuten muutamat ovat täällä jo osanneet tehdä!! Itse olen tyttö joka kuuntelee juuri tätä "paskaa", dubsteppiä, nightsteppiä, technoo, trancee, ehkä jonkin sortin happy hardcoreakin.
^tämä siis pikku agrelle
jokutyyppi19 kirjoitti:
Minun mielestäni ei nykymusiikissakaan ole mitään vikaa. Nykymusiiki on tosin hieman harhaanjohtava termi, sillä tehdäänhän nykyäänkin monenlaista musiikia.
Ja itseasiassa, jos ihan tarkkoja ollaan:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nykymusiikki
:P
No entäs se, kun on valtaosa ihmisistä mun mielestä silleen, että tyyliin kaikki musiikki on paskaa. Sitä en ihan oikeesti tajua ihmisenä, joka kuuntelee hyvin monenlaista musaa. Musasta puheen ollen kannattaa kuunnella bändiä nimeltä Apus.
- headbanger666
xD voi vitu emo kuuntelisit ees kunno metallia etkä mitää bmth tai bvb vaa iha kunno rässiä esim anthrax ja pantera
- miu^o.o^/
no vittu eiks ihminen saa kuunnella sellast musiikkii mitä haluu kuunnella.. onko siihenki nykyään jotku säännöt? se on ihan sama mitä kuuntelee kunhan ite tykkää..
itse kuuntelen pantheraa, scorpions, manowar yms yms tätä "kunnon metallia" ja myös bvb, bmth ja mitä näitä nyt on..
ole sinä siellä hiljaa kun alat tollee arvostelemaan toisten musamakua, sillä se on ihan mielipideasia johon ei voi vaikuttaa..
- Lapfox4everrr
Olen asias täysin samaa miältä, kuunelkoo jokanen mitä ite huvittaa!! :DD
Nytki mul soi tääl tämmöne
http://m.youtube.com/watch?v=q-0-xFLHX40
on kyl nii mahtava biisi (y) - bläkkis:3
Black metal on se juttu :* esim behemoth,dimmu borgir, cradle of filth, mayhem jne mitä porukka on mieltä näistä :D?
- Kyllä!
Just näistä ite tykkään ja paljon, mutta mun mielestä ihmiset saa kuunnella mitä tahtoo, vaikka on myös näitä ihme tyyppejä joittenka mielestä Se tietokoneen raiskaus on ainoaa musiikkia mitä voi kuunnella ja kaikki muu on paskaa...
- kannibaalikani
Genrestä viis! Jokainen kuunnelkoot sitä mistä tykkää ja olkoot valittamatta siitä mistä muut ihmiset kuin valittaja itse sattuu pitämään..
- pillu boyy
Pillucoree kuuntelen
- minää97
Ite oon ihmetelly samaa..ja sit ku on just niit jotka aattelee et se mitä ite kuuntelee on "se oikee' tyyli jota kaikkien kuuluis kuunnella. jos kuuntelee jotaa muuta ni sit haukutaa lyttyy ja se on minust aika lapsellist.. eihä se musiikki sitä ihmisttä oikeestaa muuta:)en nyt siis sano et kaikest musiikist pitäis tykätä vaa tarkotan et ei pidä vihaa jotaa ihmist vaa sen musiikkimaun takii.itelleni on iha sama mitä muut kuuntelee yks mun kakavereist kuuntelee 1D ja muut just tota "nyky musiikkia" mist tuol ylempää puhuttii ja pikku sisko on bieber fani. Mut sit jos ne alkaa arvostella mun musa makuu nii sit ottaa kyl päähä:D no iskä ja isosisko jo valittaakii siint mut oma on niitten menetys ku ei suostu ees kuuntelee ilma et on jo päättän mielipiteensä:)
Tää ny ei varsinaisest kuulu asiaa mut minuu ärsyttää myös se et jos (tyttö)kuuntelee jotaa bädii jos on miehii tai jotaa mies laulajaa nii heti kaikki aattelee et tykkää siint vaa ulkonäön vuoks. Jotkuu tietty tyykkääkii vaa sen takii mut ei se tarkota et kaikki:( - Boy♥Boy SoWhat
Mä oon jotenkin oppinu nykyään vaan nauramaan muiden kommenteille, jos mun musiikkimakua dissataa...ennen ei olis onnistunu! Mä nyt vaan jumaloin Britney Spearsia (onks se ees yllättävää ku oon homo XD en toki yhtää yleistä) ja muut kommentoi et täyttä kuraa ja kaikkee...nykyää jos koulus saa laittaa musiikki jollekki tunnille nii laitan oikeen kiusaks just sellasta et ne henkilöt ei tykkää :D
Ei toisen musiikkimakuu tarvii ymmärtää, mut se pitää hyväksyä! :)- minäkinn:D
heii mä teen kans tota samaa tunneilla jos saa laittaa jotain musaa soimaa, ni laitan hevii (tahallaan) siit raskaimmast pääst soimaa just toisten kiusaks(olen ainut hevari luokallamme.. oikeastaan koko koulussa minun ikäisteni joukossa....:c ) ja ei vittu ku niitte ilmeet vääntyy oikee kunnol inhoon siit musast ku itte kuuntelevat pal kevyempää esim. avicii tai sellast:D
- Leeeeeeeer
Itse kuuntelen mm. metallia, reggaeta ja rockia. Aina joku on eri mieltä ja aina on ihmisiä, jotka eivät arvosta kuuntelemaasi musiikki. Se, että joku alkaa kutsua toisen kuuntelemaa musiikkia ei-musiikiksi, kertoo vain tämän omasta typeryydestä. Älä välitä tämmöisistä ihmisistä, vaan kuuntele sitä mistä tykkäät.
- Emo/punktyttö01
On väärin tuomita toinen musiikkimaun perusteella. Joskus on kaverit sanonut että mitä paskaa sä kuuntelet kun on selannut mun puhelimen musiikkeja.
En kumminkaan välitä ja kuuntelen mitä haluan - näin meillä...
Tuompa tähän keskusteluun tällaisen ei ehkä niin yleisen jutun. Nimittäin Omassa koulussani olet totaaliasta "massaa", jos kuuntelet jotain raskaampaa. Nimittäin tuntuu, että vähintään joka toinen tyttö on jonkin sortin emo/scene/punkkari/gootti/rokkari/hevari jne.
Vaatii paljon enemmän rohkeutta sanoa fanittavansa Kari Tapiota, kuin Demon Hunteria. :)- nekomiuku
Jos tollasee kouluu pääsisin oisin taivaas OwO meiän koulust löytyy vaa n.5 emo/scene/punkkari/hevari/yms/yms tyyppei
nekomiuku kirjoitti:
Jos tollasee kouluu pääsisin oisin taivaas OwO meiän koulust löytyy vaa n.5 emo/scene/punkkari/hevari/yms/yms tyyppei
Varmaa kiva että on edes 5 tollast tyyppii.
Meidä koulussa on tyylii mun lisäks 1- miu^o.o^/
emopoika99 kirjoitti:
Varmaa kiva että on edes 5 tollast tyyppii.
Meidä koulussa on tyylii mun lisäks 1mä oon ainut hevari/emo mikäliesekoitus(:D) meijjän koulun yseistä. kasilla on kaks jotain wannabe-emoo ja yks iha perinpohjin aito hevari:)
- Uhhujuhu
Ainoa ongelma jonka nään nuorten musiikkimaussa on että useimmat pojista kuuntelee 2pacia tai muita Old School räppäreitä jotka puhuu useimmiten ghetossa asumisesta, ja kun Suomessa ei oo yhtään ghettoa ja on hyvinvointivaltio niin ei oo mitää järkeä touhussa. Monet ei edes ymmärrä sanoja.
- perperjonsson
vitun emo viillä laskimos auki. Kun minä olin ikäisesi, olisi tuollaisia pikku perseitä läiskitty lihanuijalla kiveksille ja heitetty erektiohäiriöisille leijonille.
Elikkäs mun pitäs viillellä sen takii että joku henkilö suomi24:ssä sanoo niin voi voi jos pahoitan mielesi ja olen viiltelemättä :)
Ja muute toi loppuosa tosta viestistä...XD repesin nauruun.
Suoraan sanoen "laatukommentti"- vittuvittuhensson
vitun pedopappa viillä valtimos auki. Kun minä olen sinun ikäisesi, tuollaisia pikku raiskaajia hakattais kirveellä naamaan ja heitetään kiimaisille gorilloille panoleluks.
- miksi pitää aina dissata
vittuvittuhensson kirjoitti:
vitun pedopappa viillä valtimos auki. Kun minä olen sinun ikäisesi, tuollaisia pikku raiskaajia hakattais kirveellä naamaan ja heitetään kiimaisille gorilloille panoleluks.
Kaikel rakkaudel ihmiset, must on vaa jotenki nii koomista lukee ko jotkut pikkuset tulee tollee aukoo päätänsä sanoen pari rumaa sanaa ja sit ollaan nii coolia väkee ku haukutaa toiset lyttyyn. Ei näin. XD
- emo/rock/screamogirl
emopoika99 // onks sul kikkii? :) ite oon sun kaa samaa mieltä ja kuuntelen myös tuota "örinä" musiikkia ja kaikkee rokkii jne..et ai nii oon -00 :) ois iha kiva jutella jossai ku ei hirveenä mun kaverit näistä "örinä" musista kiinnostu..ai nii oon tyttö :D
- tyttö 00
Niinpä
Kaikki mikä vaan omaan korvaan kuulostaa hyvältä ja kuuntelu miellyttää voi ihan hyvin musiikkia. Ihmettelen kovasti ku nykyää ei voi muka olla oma ittensä ku heti tulee paskaa niskaan jos ei kuuntele ns. Suosittua musiikkia
Omaan mieleen 70 ja 80 luvun suomalaiset, ja ihan 90 luvulta nykypäivään suomeksilaulettu mutta ei mikää robin tai isac yms. Vaan Rauli Somerjoki, J. Karjalainen ja kaikki muut mahtavat tyypit - millenium
Eihän siihen oo mitenkään järkevää syytä. Kai sen voi jotenki jäljittää johonkin ihmisen alitajuiseen luonnolliseen reaktioon, mut taitaa vaa olla nii et jos ihminen ei ole kiinnostunut aiheesta millään tasolla niin se vaan poistaa sen elämästään. Töykeesti vaikka joku sen sanoo niin eihä se haittaa, ku et oo kuitenkaa ainoo ketä tykkää samanlaisesta musiikista. Vaikka oonkin sitä mieltä että oma mielipide pitää ilmaista kunnioittavasti, niin ei kaikki tee niin. Ja eihän se loppujen lopuksi vaikuta että jos luokkakaveri Jorma ei pidä siitä musiikista josta sä tykkäät. Etit vaa porukkaa jotka tykkää sun tyylisest musast, ei muist oo pakko välittää.
Ja kyllä oma ittensä voi olla. Pidän itekki nii revittyjä farkkuja et ei niit oikee voi farkuiks enää sanoa, mut en oo ikinä joutunu ongelmii. Oon itsevarma ja kannan itteäni arvolla ja hymyilen vastaantulijoille. Mun mielestä iso ongelma on sellanen anteekspyytelevämasisasenne, meen ite aina sil meiningil et täs mää oon, joo vähän liikaa mustaa silmien ympäril, ei ehjii housui tai nätisti laitettuja hiuksii ja kuuntelen tätä musiikkii, et jos ei kiinnosta ni en pakota mut jos haluut ni mennää vaikka samantien ratsastaa yksisarvisilla auringonlaskuun. Mä tuomitse ketään, kukaan ei tuomitse mua.
Jotkut ihmiset ei tietty vaan oo luonteltaan sellasta ainesta et osais sanoo nätisti mut jos sellane partikulaari töykeys ja ilkeys häiritsee voi sanoo kohteliaasti että mielestäni käytöksesi ei ole korrektia tai sitte vaa antaa olla ja mennä moshaamaan jonnekkin muualle joittenkin muitten kans.
n_n - scemo15
se on niin perseestä ku joku tulee päteen ettei sais kuunnella massasta poikkeevaa musaa... ite en tykkää rihannasta tai cheekistä tai muista sellasista mut silti en tunge sitä mun mielipidettä muitten naamaan. tää yhteiskunta on niin syöpää! kaikkia käsketään olemaan oma ittensä mut silti kaikki halveksii vähänki erilaisii ihmisii, oli sitten kyse vaikka kehonmuokkauksesta tai just musamausta. jopa mun vanhemmat kieltää mua kuuntelemasta mitään vähän hevimpää. mun pitää kuulemma olla sitten kokonaan kuuntelematta jos än är jii ei kelpaa. puhumattakaan siitä et mun koko suku pitää mua lesbona ja saatananpalvojana koska en käytä girly girl vaatteita ja kuuntelen mm. marilyn mansonia
- gorgoroth<3
kaikki relatkaa, punkkarit rokkarit ja emot ei nyt revi pillifarkkujaan hopparit ja räppärit ja jumputtajat ei revi lökäpöksyjään ja hevarit ja gootit ja metallistit ei revi renksu/maastopöksyjään (kyllä käytän stereotypiaa vituttaako naminami?) homma on nyt näin... ihan sama mitä musiikkia kuuntelet, se on aina jossain yhteisöissä sitä ''massapaskaa'' ja ihan sama kuinka paljon raivoatte suomi24:sen palstoilla se ei tule muuttamaan sitä karua tosiasiaa että kaikki musiikki on sekä vihattua että rakastettua ja sekä haukuttua että kehuttua joten calm your tits ja pitäkää huoli että oma turpa pysyy kiinni niin ehkä joskus jopa ne haukkumiset puolin ja toisin vähenee (mutta ei lopu ikinä) ja mitä tuohon viiltelyyn tulee niin oikeesti, lopettakaa sillä asialla leikkiminen se nyt on 'vähän' vakavampi asia kun se jumputus/rääyntä/joujou mitä kuulokkeissanne soi. itse suosin blackmetallia/grindcorea/death metallia/horrorcore räppiä ja muitakin räp-genrejä, iskelmää, rokkia, punkkia, myös joitakin näitä ''massa'' kappaleita kuuntelen eli vähän laajahko musiikkimaku ja mitä pukeutumistyyliin tulee... no sitä ei ole, pukeudun siihen mitä huvittaa päälleni laittaa. ja jos sinä siellä ruudun takana kuka tahansa oletkin aiot vittuilemaan ruveta niin älä, kuluta aikasi mielummin kuntoiluun kuin täällä huuteluun. ''hyvä sun on puhuu kuntoilust ku makaat koneella kirjottelees tän jotai omaa paskaa!!'' niin... niimpä makaankin... mielelläni lähtisin vaikka kävelemään ulos ihastelemaan aamua mutta kipeänä ei paljon miellytä lähteä ulos laattaamaan kaduille :D joo anteeks ku tuli vähän pitkää tekstiä x)
- I:Iian ^.^
Munkaan musiikkeja ei kukaan ymmärrä, koska osaan monia kieliä ja käytän sitä hyväksi musiikkia kuunnellessa. En mäkään tykkää kuunnella musiikkia vaikkapa mandariinikiinaksi, koska en ymmärrä sanoja, joten ymmärrän kavereitani, jotka eivät ymmärrä taipumustani kuunnella ensinnäkin musiikkia, josta kukaan ei ole kuullutkaan ja toiseksi usein vierailla kielillä. Näistä saksa on suosikkini. :)
https://www.youtube.com/watch?v=8PvOSp4mxn0&list=WL&index=97
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382602Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1062448Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082228Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321935
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1961609Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291588
- 791396