HEI TROLLI!!!

Kyssäreitä sulle:

1.Onko totta, että pöllit useimmiten trotskilaisen nimimerkin ja dissaat minua?
2.Mikä ongelma sulla on?
3.Kuka on nolifer, kun ei edes omaa nikkiä keksi ja vaan trollaa päivät pitkät?
4.Oletko ajatellut poistattaa aivosi?
5.Miltä aamumurosi maistuivat? Voin vakuuttaa, että niihin oli kussut siili.

Eeeeenhän minä vittuillakseni... Tietenkään. Kun muuten vaan. Voi hyvin ja toivottavasti vastasit neloseen kyllä.

26

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs trotskilainen

1.Kyllä ja ei kuka voi tiätää?
      2.Siiliö on ongelman nimi!
      3.Tylsyys :p
      4.En ole ajatellut, koska silloin en voi enää trollata D:
      5.En syö aamumuroja :D

• Sun just pitäis tietää jos jonkun.
      Eli olet pelkästään minun kiusoikseni... Okei.
      No miksi luulet minun olevan täällä? Koska minulla on niin helvetisti muutakin tekemistä! Entä miksi ei ole tekemistä? Koska ei ole elämää.
      Sääli.
      No haistappa sitten. En kyllä minäkään, mutta minun aamumuroihini ei kukaan ole sanonut aikovansa kusta.

• Eräs trotskilainen

Siiliö sinulla on vakava mielenterveys ongelma mene hoitoon!

• Een vedä enää lääkkeitä! Ilman on hauskempaa!

• Lisäksi mielenterveysongelma on yhteen.

• Dr. Phil

Huomaa että et vedä enää lääkkeitä. Kannattaisi kyllä...

• kurpizza

Kyllä pään saa sekaisin ilmankin lääkkeitä...

Mutta mikä sota täällä on viikonlopun aikana käyty??

• Niinhän ne kaikki väittävät! En luota sinuun tohtori! Et varmaan edes tiedä googlaamatta, mitä on divedymonoksidi.

• Ja muuten kurpizza! Kiva nähdä sinua ja voin onnekseni sanoa, että viikonloppu ei ole vielä muutamaan tuntiin ohi.

• Eräs trotskilainen
        siilio kirjoitti:

Ja muuten kurpizza! Kiva nähdä sinua ja voin onnekseni sanoa, että viikonloppu ei ole vielä muutamaan tuntiin ohi.

Divetymonoksidihuijaus (engl. dihydrogen monoxide hoax) on huijaus[1], jolla demonstroidaan sitä, kuinka helposti puutteellinen tieteen tunteminen tai yksipuolinen analyysi voi aikaansaada vääriä pelkoja. Huijauksessa luetellaan ”divetymonoksidin” haitallisia ominaisuuksia ja vaaditaan sen käytön rajoittamista tai kieltämistä. Kyseessä on todellisuudessa veden toinen nimitys.
        Huijauksen keksivät ystävykset Eric Lechner, Lars Norpchen ja Matthew Kaufman vuonna 1989, ja huijaus sai mainetta Craig Jacksonin ansiosta vuonna 1994. Laajimmalle levinnyt julkisuus syntyi kuitenkin vasta vuonna 1997, kun 14-vuotias koulupoika Nathan Zohner keräsi kannanottoja "DHMO":n täyskieltoon osana koulunsa tiedeprojektia nimellä "How Gullible Are We?"[2] (suom. "Kuinka hyväuskoisia me olemme?"). Myös Penn ja Tellerin Bullshit! -show'ssa oli jakso DHMO:sta.
        Joulukuussa 2010 raportoitiin, että vastaava huijaus oli onnistunut myös Yhdistyneiden kansakuntien ilmastokokouksessa Cancúnissa, Meksikossa: useat kokousedustajat olivat allekirjoittaneet vetoomuksen veden kieltämisestä.[3]
        Huijaus perustui siihen, että divetymonoksidi on kemiallinen nimi vedelle (käytetään myös nimitystä divetyoksidi). Vesimolekyylin kemiallinen kaava on H2O, jolloin kaksi vetyatomia liittyy happiatomiin. Etuliite di tarkoittaa kahta ja mono tarkoittaa yhtä. Kemian perusteet osaava tietää tämän kaiken ja hänen pitäisi osata tulkita, että "divetymonoksidi" tarkoittaa "kaksi vetyä, yksi happi". Vesi on amfolyytti, eli se voi toimia sekä happona että emäksenä.
        Huijauksessa luetellaan pelkästään veden haitallisia ominaisuuksia, kuten eroosiota ja sen aiheuttamia kuolemia hukkumisen (veden hengittämisen) kautta. Lisäksi monoksidi-sana liitetään tavallisesti myrkkyihin, esimerkiksi häkään (hiilimonoksidi), ja se herättää helposti negatiivisen vaikutelman. Divetymonoksidin haitoista kertomisen jälkeen ihmisiltä kysytään usein mielipiteitä siihen, kuinka tätä selvästi vaarallista ainetta tulisi käsitellä.
        Vuonna 2006 Louisvillessä Kentuckyssä David Karem asensi suihkulähteeseen varoituskyltin, jonka mukaan vesi sisälsi suuria pitoisuuksia vetyä.[4] Tarkoituksena oli aikaansaada assosiaatioita vetypommiin.

En googlannu menin wikipediaan ja katsoin sieltä :D

• siilio kirjoitti:

Ja muuten kurpizza! Kiva nähdä sinua ja voin onnekseni sanoa, että viikonloppu ei ole vielä muutamaan tuntiin ohi.

Ei onneksi... Ja ensi viikonloppun olen kokonaan teidän harmina... :D

• EN LUOTA LÄÄKINTÄASIOISSANI IHMISEEN, JOKA KATSOO TIEDOT WIKIPEDIASTA!!!

• Ainakin minä saan pään sekaisin ilman lääkkeitä... Tietty musiikki, elokuvat ja kirjat, ja saatan taas ryntäillä ympäri taloa...

• Ja minä puhuin peikollemme. Minä saan pään sekaisin juurikin ilman lääkkeitä. Lääkkeet pilaavat ilon! (Siis en mää ny oikeesti oo lääkityksellä, mutta parempi olisi ehkä olla.)

• Lääkkeet ja alkoholi ovat yliarvostettuja... En minäkään lääkityksellä ole, mutta psykiatrilla kuljen...

• Eräs trotskilainen

Sinusta näkee että sinun pitää ottaa lääkkeet.

• Eräs trotskilainen kirjoitti:

Sinusta näkee että sinun pitää ottaa lääkkeet.

Opiskele psykiatriksi ja tule sitten valittamaan ihmisten lääkityksestä. Jos tuntuu siltä, että 99% ympärilläsi olevista ihmisistä tarvitsee psykiatrin tms. apua, olet samalla aaltopituudella erään sukulaiseni kanssa. Ja siellä aaltopituudella salaliittoteoriat ovat totta ja muut ovat aina väärässä tai harhaisia.

• Onko se sun psykiatris oikeesti psykiatri vai vaan sairaanhoitaja?
      Ku mie jostain kumman syystä(syytä ei tiedetä) sain lähetteen psykiatrille (ei porukoitten toimesta) mut pistettiin käymään nuortenpsykatrilla ( sellanen poliklinikka kai?) se tyyppi jolle mut lähetettiin oli sairaanhoitaja...
      Kyllä sitä toivos että ku psykiatrian polilla käy niin ois ees psykiatrin puheilla. Ei vaikuttannu hirveen ammattitaitoselta. mUtta eipä net muutkaan kuulemma oo täälä päin mitenkää kummosia.

• Kuinka moni täällä oikein käy psykiohenkilöllä? Itse en ole edes varma, onko se henkilö, jonka luona käyn, psykologi, vai psykiatri...

• Eräs trotskilainen
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Kuinka moni täällä oikein käy psykiohenkilöllä? Itse en ole edes varma, onko se henkilö, jonka luona käyn, psykologi, vai psykiatri...

Miepä käynkin neuropsykologilla, sie käyt vain tavallisella psykiatrilla, lälläslää!

Ihte asiassa täällä tuntuu liikkuvan aika paljon harhaisia...

Miepä käynkin neuropsykologilla, sie käyt vain tavallisella psykiatrilla, lälläslää!

Minullapa harhaisuus kulkee geeneissä. Lälläslää! (Oli ihan pakko...) Nykyään tuskin kukaan on täysin terve...

Mien oo harhanen, muuten vaan päästäni vialla

• Aika useat tosiaan näyttäisivät käyvän...

On aika outoa, että minua ei ole vielä lähetetty, mutta kai minä en sitten tee mitään ihmisten ilmoilla.

• ocean// Kun minä kysyin, kertoi olevansa sairaanhoitaja/lääkäri, joka on erikoistunut psykiatriksi. Eli pystyy määräämään lääkkeitä. Psykologi on (ymmärtääkseni) henkilö, joka ei ole ensin kouluttaunut sairaanhoitajaksi. Ei siis pysty määräämään sitä lääkitystä...

• Ahaaa.
        en käy ennää.

• ocean-- kirjoitti:

Ahaaa.
        en käy ennää.

Onnittelut sinulle :) En sitten ole sata varma...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4393
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      58
      3062
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2521
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      116
      2340
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2023
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1977
    7. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      75
      1863
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1733
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    Aihe