jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
joulu ("Syötä vähintään 10 merkkiä")
Vähän alle yhdentoista kuukauden päästä on jo joulu. Mitäs olette ajatelleet pyytää lahjoiksi? Kannattaa aloittaa hankin4133∞
Tapahtui eräänä syystalven päivänä suolistossa, että vakkarit olivat - osa vahingossa, osa ”vahingossa” ja osa tahallaan67130Suklaa: paras päihde?
Olen viimeaikoina aina silloin tällöin haltuunottanut kaupasta 86% suklaalevyn ja syönyt päivässä. Joku voi yllättyä, jo25120kerro mikä minussa on huonoa niin kerron mikä on huonoa sinussa
Aloitetaanko? Saa myös vittuilla, mutta silloin myös vastaan vittuilulla.46118Tällaista piti tapahtua vain elokuvissa.
>Makaa autotiellä. >Tunti kuluu. >Kylmä. >Alkaa vituttaa. >Lähde. >Siitä takaa menee himputin kulmikka6117VÄREJÄ!! (liikettä, väreilyä)
Olen varsin lyhyessä ajassa bongannut täältä jopa kaksi jokseenkin kiinnostavaa hahmoa.5114Nuortenpalstan vallat ja väet
Perimmiltään ne tahtovat vapauteen. Tahtovat elämää. Ja lopulta katoavat kuin tuhkatuuli pierusaharaan. Ja kun aurinko n17102Olen selkä!
Eli suomeksi: I'm back! Ahdistus loppui! Huomenna on ystävänpäivä. Toivotan siis kaikille (paitsi rainbowdash120:lle) h1595Huonoilla trolleilla/spämmääjillä ei ole oikeutta elää!
1) He ovat tyhmiä, mikä ei ole lajinkehityksellisesti hyvä juttu. 2) He aiheuttavat muille vain ongelmia. Paskat trolli2692kynttilä ("Syötä vähintään 10 merkkiä.")
Kohtasin tänään kiehtovan, mekaanisen kynttiläkapistuksen. Kun sen sytytti, se avautui siten, että se näytti kukalta. Al189Syke (lyhyttarina)
Saapuessani lähinnä symbolisen rakennuksen ovelle on aikani ehtiä lääkekaapille tulkinnasta riippuen joko autuaan tahi t387Hyvä blogi kiusatuille (ja muillekin)
Tässä olisi hyvä blogi kaikille kiusatuille, sekä niille joita aihe kiinnostaa. Selvennykseksi: en ole siis itse blogin087Elokuution suhde pokemon go:hon
Niille, jotka eivät tiedä: Elokuutio on Stam1nan tarinallinen albumi, jonka antagonistina toimii samanniminen laite, jok087Psilosybiini ja verenpaine
Tietääkö kukaan, miten psilosybiini vaikuttaa verenpaineeseen. Itselläni on normaalia alhaisempi verenpaine, joten onko185Miten pulinat on vaikuttanut teihin?
En sano enää hehehehee, vaan hekekekee... Tietyt elämänmuodot, kuten kurpitsat, siilit ja korpit aiheuttavat tarpeetonta983rakkausbotti
Leikitään palstan uudella botilla; kaikenlainen vihapuhesanasto ja ristiriitainen kielenkäyttö on koemielessä tervetullu082epäilyttävän paljon kyselyitä
Missä on jutun pointti? Kuka hyötyy? Mitä haittaa meille kenties koituu? Vai enkö vain ole huomannut jotain?180Joskus vain kannattaa lukea ne lopputekstit...
No animals were harmed. Only one human died. Any similarity to anybody (sic) is purely co-incidental. Any similarity to579Nikkivarkaalle nimi
Kauan sitten (kesällä) täällä liikkui henkilö, joka käytti nimimerkkinään satunnaisia numerosarjoja ja haukkui "vakkarei27781+1=1
(Tiedustelun perussäännöt:...) Molemmat trollit ovat nikkivarkaita, (...ensimmäinen havainto on aina vahinko,...) jotka4478