Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai niin. Hakkerin säännöt Cyberpunk 2020- roolipelissä.
22.10.2015 11:16
Satulahuovalle olen usein naureskellut. Siitä kun tulee automaattinen ajatus, että ihminen se vain pehmentää istumistaan ja hevoinen kärsii normaalisti. Oikeastihan satulahuopa siis on satulan alla...
Ja sitten täytyy mainita myös John Kramerin oppilaat. Ansa on mallia 'tee tehtävä selvitäksesi. Et silti selviä'.
Ja alkoholittomat oluet ja viinit...
22.10.2015 11:14
Minä luen. Ihan järkevää tekstiä, vaikka enhän minä siitä mitään hyödy, kun en ole uskovainen...
21.10.2015 18:19
Hyviä pointteja, mutta itse kyllä pidän siitä synkkyydestä. Eikä sitä kaikessa metalissa ole. Kyseessä kuitenkin on varsin laaja genre.
Ja onhan räpissäkin synkkää kamaa aika paljonkin: kaikkea horrorcore, angsti ja gangstasettiä. Ja omasta mielestäni ne ovat sitä parasta räppiä.
Itse kuuntelen sekä räppiä että metalia. Molemmissa on puolensa, ja laajasti alalajeja. Ei pidä koko genreä tuomita parin tylsän hitin perusteella.
21.10.2015 09:36
Tässä trollissa on totuuden siemen... Kannattaa aina ottaa selvää asioista. Mutta ei kylläkään suomi24:ssä. :D
Itse en mennyt kumpaankaan. Liikaa ihmisiä.
21.10.2015 09:26
Seiskan numerot eivät muistaakseni vaikuta. Paitsi taito- ja taideaineet, joihin tuo ei kuulu.
20.10.2015 19:31
Riippuu henkilöstä.
20.10.2015 16:27
"Miettisin kyllä jo tässä vaiheessa haluaisinko olla tuollaisen ehdottelijan kanssa enää päivääkään. "
Kai sitä nyt ehdottaa saa? Ehdotus ei tarkoita esimerkiksi painostusta tai vastaavaa, eikä aloittajakaan puhunut sellaisesta, joten en näe mitään pahaa tapahtuneen.
Aloittajalle: Se on ihan oma päätöksesi. Tosin sen verran voin antaa vinkkiä, että jos epäröi, ei kannata suostua. Joten kieltäydy ainakin väliaikaisesti, ja mieti asiaa, kunnes olet täysin varma.
19.10.2015 14:23
Eikö siis tee mieli?
Mutta asiaan liittyen: juttele hänelle. Tutustu häneen, ja vihjaile hieman tykkääväsi hänestä. Jos saat vastakaikua, kerro suoraan.
(toki ala-asteella _saattaa_ onnistua myös "alax-metodilla", eli kysy vain heti, haluaisiko hän seurustella. Kuitenkin tutustumimen on kannattavampaa)
19.10.2015 14:16
Käsittääkseni ei ole normaalia ylettyä tekemään noin... Mutta muutoin ei mitenkään outoa.
19.10.2015 14:01
Suklaakakku ilman kakkua on suosikkini. Laihduttaja voi poistaa vielä suklaan, ja saada oman versionsa...
18.10.2015 16:55
Nykyään ei moni jää pitkäksi aikaa. Paikka ei ole enää entisellään.
18.10.2015 15:15
En ole pinnallinen millään tavalla. Katson ihmisten ulkonäköä (joitakuita vain on mukava katsella), mutta en tee siitä mitään päätelmiä, enkä valitse seuraani sen perusteella.
Luulisi Ebzun tietävän... Oletko kenties jonkinlainen nimimerkkivaras?
Ja listaaja on vain väärinymmärretty. Useimmiten tuo lista kyllä pätee, mutta nyt kaikki yksittäistapaukset kommentoivat samaan paikkaan, mikä vääristää kuvaa...
16.10.2015 10:03
Olet hieman... ...myöhässä...
15.10.2015 11:05
En vihaa, mutta aion silti vaihtaa. Ei tämä nykyinen kuvaa minua, enkä ole tätä valinnut.
15.10.2015 11:03
Hyvin menee. Kuten aina. :)
13.10.2015 12:41
Kiva pieni lista sinulla... :D
Minä olen:
-Yli- tai ALIPAINOISET
- Narsistit ja YLIMIELISET IHMISET.
- Nörtit, ernut, cosplay-nörtit tai MUUT LIIAN ERIKOISET IHMISET
- Liikaa vapaa-aikaa parisuhteessa vaativat henkilöt.
- Kokemattomat henkilöt
- ASPERGERIT, autistit ja kehitysvammaiset tai muita neurologisia ongelmia omaavat
- Ujot ja hiljaiset ihmiset!
- Epäsuositut
Tyttöystäväni on:
- YLI- tai aliPAINOISET
- Tyylitajuttomat ihmiset!
- Liian hölösuiset ihmiset!
Ja hyvin meillä menee silti. Joten älkää lannistuko! :)
09.10.2015 18:16
Ai hän on naistenmieskin?
Piti kirjoittaa hänelle aika merkittävä sivurooli yhteen tarinaan. Mutta siinä tarinassa on nyttemmin tiettyjä... Ajankohtausuusongelmia... No, paska nakki hänelle.
09.10.2015 17:57
Sinä. ;)
09.10.2015 09:50
Tännekin? Ehehehehehehehe... Nyt en oikein muuta osaa sanoa kuin...
"Jeesus tulee,
oletko valmis?
Viritä virtes, osaatko psalmis'?
Jeesus tulee, vaihda jo pukua!
Alahan treenata ulkolukua!
Jeesus tulee,
tullessaan laulaa ilosanomaa:
Taivaan isä ja poika OY
Rakkautta tänään halvalla myy!
Taivaan Isä ja poika OY
Ratkaisut halvat meiltä löytyy!"
Hassisen kone - Jeesus tulee