Ärsyttävät kaverit >:(

Tytsykkä666

Mä kerron tänne ny mun 2 ärsyttävästä kaverista :( eka kaveri ei oo mulle kovin läheinen mut ollaan kuitenki samas kaveri porukassa. Hänen nimensä on nyt vaikka Sanna. Minä ja Sanna tykätään samasta pojasta(pojan nimi on nyt vaikka joona), mutta Sanna kuitenkin seurustelee yhden toisen jätkän kanssa. Niin minua ärsyttää sannassa se että aina kun olen jutellut Joonan kanssa (jutellaan tosi harvoin koulussa)niin Sanna sanoo: "onks sun pakko yrittää koko ajan pokata sitä joonaa ku sä tiiät ihan hyvin että mä tykkään siitä???" Minä:" mut sullahan on jo se poikkis." Sanna:"mut ei sun kuitenkaan tarvii iskee joonaa! >:o" minä:"mä saan tehä mitä mä haluun... eli mä saan iskee Joonan etkä sä voi kieltää mua. Enkä mä ees yritä iskee sitä ku me vaa jutellaan. -.-" tässä vaiheessa Sanna alkaa pitämään mykkä koulua minulle.

Toinen kaverini on paras kaverini. Hänen nimensä on nyt Emppu. Empulla on joku ongelma minun ulkonäkööni liittyen... koska hän oikeasti arvostelee aina sitä miltä näytän. (minulla on vähän finnejä kasvoissani, mutta jokaisella on joskus) kun olen hänellä kylässä niin hänen on pakko tutkia naamani ja tunkea siihen omia puhdistus aineitaan -.- sen jälkeen minun kasvoni punertava ja finnit tulehtuvat. Ja vähän aikaa sitten minulla oli synttärit ja hän antoi minulle kasvojen hoito tuotteita -.- käytin niitä yhdesti enkä enää sen jälkeen koska kasvoni eivät tykänneet. Ja tänään Emppu kysyi minulta :"hei,ooks sä käyttäny tuota puhdistus ainetta jonka sait multa? :)" minä:"en oo muutaku yhdesti....enkä käytä enää toista kertaa." Emppu:"miks et? Oliks se niin paska lahja? :(" minä:" ei, mut mun kasvot ei tykänny siit." Emppu:"mite nii ei tykänny?" Minä:"siitä tuli vähä tulehdusta mun finneihi..." emppu:"eli se tais olla vääränlaista..." minä:"nii." Emppu :"...sul taitaa olla akne." *hiljaisuus*

Ja aina siis aina kun olen meikannut hänen on pakko kommentoida jotain. Esim. "Hei, sil on meikkii." "Miks sun iho on eri värinen ku yleensä? (Tässä vaiheessa hän nykii paitani kaulusta alemmas että kaulani näkyy vaikka käytän oikean väristä peite voidetta)" "miks sul on meikkii???!!!??!?!" "Meikkasiks jätkien takia?" Ja tämän kaverin takia itse tuntoni on vajonnut todella alas, koska a) hän valittaa että hän on läski vaikka olen häntä painavampi -.- b) hän tyrkyttää minulle kasvojen hoito tuotteita. c) jos minulla ei ole meikkiä (en ole jaksanut meikata tai aikaa ei ole) niin hän on heti meikki laukku kädessä "saanko meikata sut?????" Ja hänen meikkauksensa: väärän väristä peite voidetta koko naama täyteen ettei näy finnejä -.-

Jos jaksoista lukee ton nii kertokaa neuvoja miten voin sanoo niille vastaan. (tai ainaki empulle ettei minua kiinnosta naama hoito jutut)

Ja kertokaa myös omia ärsyttäviä kavereita.

3

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NeEiOoSunArvosia

Mä jättäisin tollaset frendit ihan omaan arvoonsa... itelläki ollu paskoja frendejä, jokka ei koskaan kuunnellu mua ja nyt mulla on itetunto ihan nollissa, en puhu jossei oo pakko ja ääni melkein olematon ja oon masentunu. Ei muuten olla väleissä enää ko mä haukuin ne alimpaan helvettiin :) Mä oikeestaan lähin muualle opiskelemaanki ettei mun tarttis nähä niitä enää...

• FFs

Hyvät kaverit sulla

• Älä ole niitten kaveri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6933
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4602
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      4055
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      70
      3189
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1935
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1676
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1660
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1429
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1217
    Aihe