Siis oon vitosella ja meidän luokalla on yks poika johon oon ihastunut. Oon ollu ihastunut siihen kakkos luokasta asti ja en yhtään tiiä tykkääkö se musta! Auttakaa m vastaan jos haluatte vielä tietää jotain
11v ja rakastuin silti
22
93
Vastaukset
- fdsfdsfsdf
Otsikossa puhut rakastumisesta ja avauksessa ihastumisesta, että kuinka se nyt on?
- kuolettavan_rakastunut
No molempia
- kuolettavan_rakastunut
Mun tekis mieli kosketella sen pippeliä.
- kuolettavan_rakastunut
Kaikki nyt varmaan tajuu että oot trolli
Eikö siis tee mieli?
Mutta asiaan liittyen: juttele hänelle. Tutustu häneen, ja vihjaile hieman tykkääväsi hänestä. Jos saat vastakaikua, kerro suoraan.
(toki ala-asteella _saattaa_ onnistua myös "alax-metodilla", eli kysy vain heti, haluaisiko hän seurustella. Kuitenkin tutustumimen on kannattavampaa)- kuolettavan_rakastunut
Kiitos :) mä yritän.
- kuolettavan_rakastunut
Mä lähetin sille viestin että tykkään siitä mut se vastas ettei tykkää musta
- kuolettavan_rakastunut
Up :(
- hei_tyttö
ellei se tykkää jostain muista tytöistä. Missä koulussa käyt?mistä päin? ei se ole ainoa poika koulussa jos sä sen tiedät.
- 17v
Kertokaahan, 11-vuotiaat, mitä tekisitte "tyttö- tai poikaystävän" kanssa? Voisi auttaa meitä vanhempia ymmärtämään ja hyväksymään.
- 11v.Tyttö
No siis me 11v. ollaan nyt aika ali-arvioituja "seurustelussa". No mulla on sellasta kokemusta että mä ainakin pussailin mun "poikaystävän" kanssa ja sit vähän pervoiltiin ja niin... Eli aika normaalii Mitä te "ISOT" teette (ei seksiä).
- pienenpienilapsi
Ala-aste suhteet ei vaa toimi kokemust on
- sanavalmisihminen
Vitun pennut,menkää hiekkalaatikolle huutelemaan"älä tule paha kakkutule hyvä kakku"ootte viel iha liian nuoria seurusteluun seksiin ja ylipäätään tollaseen.
SEURUSTELU kuuluu 14-1000vuotiaille:D
eli pennuille jotka ei tiiä oikeesti mitään tollasesta. - älämulleala
pienenpienilapsi kirjoitti:
Ala-aste suhteet ei vaa toimi kokemust on
Vitun pennut,ootte viel liian nuoria seukkaa ja sekstaa...
Menkää nukkuu niit päiväuniinne.
Teil ei muutenkaa oo viel sitä OIKEETA elämää.
Ps:mulle ei kannata alkaa marisee koska pystyn helposti haukkumaan iha lyttyyn,olen sanakiiata mestari ja sana valmis ihminen:)
Että juu.
- ikhuuuu
Mä oon ollu jo kauan yhen pojan kaa
- elömäänppinut
En takoita pahalla mutta ihastumiset tuossa iässä on ajan hukkaa. itse ihastuin tyttöön, ja piiritin sitä 5vuotta umpi rakastuneena. Kaikki tuntui silloin lopulliselle ja järkkymättömälle, omissa ajatuksiissani tein sitä pyhän ja puhtaan, mitä se ei todellakaan ollut. totuus iski päin näköä ja aloin juomaan 2:ksi vuodeksi. rakastuin ystävääni ja perustin perheen. siiis sanoma on: älä suunnittele liikaa, kohtalo on eri mieltä aina! paras ohje on että rakastat elämää ja kaikki muu tulee toisena!
- MilläTavalla
Ajan hukkaa..?
- pojatonapinoita
MilläTavalla kirjoitti:
Ajan hukkaa..?
Ajan hukkaa siinä mielessä että noi pikkukakaroiden "seurustelut" ei johda yhtään mihinkään. Tytöt alkaa "olee" siksi kun luulevat sen kuuluvan asiaan ja se on sitten kiva kertoa kavereilleen että "seurustelee". Pojat on tuossa iässä vielä täysin lapsia ja vietävissä. Suoraan sanottuna höynäytettävissä tyttöjen metkuihin ja hyödyntämiseen statuksen hankkimisessa kavereiden silmissä.
- MilläTavalla
Mut mitä helvetin väliä sillä on, kestääkö se suhe vai ei? Miks seurustelusta pitää tehä niin kuolemanvakava asia, antaa nuorten pitää hauskaa keskenään. Ei tietty mitään seksiä kantti alkaa harrastaan, pitää vaikka kädestä ja kokeilla suutelemista tai jotain. Siinähän sitä oppii eroamiset ja niistä ylipääsemiset. En mäkään kyllä ymmärrä mitää "pakko olla tyttöystävä et oon chool" pikkujonneja, mut ei kaikki oo sellasia. Ja jos tykkää toisesta, niin mikäs siinä :)
- kuolettavan_rakastunut
Niinpä!
- kasvakaaekana
Voi vittu näitä pikkusia :'D
- diipadaapaddd
Joillakin saattaa alkaa murrosikä jo 8-11v joten toinen sukupuoli alkaa kiinnostamaan. Ei sillä että ne vielä seurustelemiseen valmiita olisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097199
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434594- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277