Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pegas
pegas
pegas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
1898
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Homo+sulla+on+housuissa!
Sota-ajasta+miehet+huonontuneet.+Ei+ole+enää+Rautavaaraa!+Nyky+lösöiset+miehet+eivät+pysty+mihinkään.+Häviävät+vanhoille+ukoille+missä+tahansa.+Ja+naisille.
Pelkuruus+ja+laiskuus+ja+äärimmäinen+tyhmyys.+Siinä+kolme+asiaa+nykymiehestä.+Kaikki+ongelmat+juontaa+tähän.+Mies+ei+jaksa+perhe-elämää.+Nykynainen+ei+ole+kiinnostunut+tällaisestä+kaljupääpartavatsamiehestä.+Ja+mitä+sellaisen+kanssa+voi+keskustella?
Siksi+naiset+päättävät.+Siksi+lasten+teko+hiipuu.+Siksi+me+otamme+maahanmuuttajia.
Lista+on+pitkä!
24.11.2020 10:11
Ei+tämä+uutinen+kerro+sitä,+että+"huulipunahallitus"+keksittiin+tuolla??+He+vain+käyttävät+tätä+sanaa+keskustelussa.
Kyllä+tämä+"tytöttely"+on+tullut+miesten+taholta.+Tätä+on+eniten+viritetty+perussuomalaisten+suunnalta.+Huomasin,+ilman+poliittista+kantaa,+että+Eduskunnassa+oli+hirveä+hulapaloo+keväällä+miesten+suunnalta.+Kyseenalaistettiin+kaikki.+Vaikkapa+maskikeskustelu.+Jokainen+tiesi,+mikä+tilanne+ole+kaikissa+maissa.+Jokainen+maa+repi+maskeja+mistä+ikinä+sai,+eikä+niitä+silti+saatu+esim.+Ruotsiin.+Mutta+auta+armias+sitä+huutokuoroa+meillä.+
Onko+ruotsalaiset+sivisteyneempiä?+Ja+en+nyt+puhu+koronastrategiasta.+Oliko+meidän+miesedustajat+tyhmiä,+vai+oliko+käytös+tarkoitushakuista?
Onneksi+ei+ollut+sotatila+kysesssä.+Hallitus+toimi+kyllä+harkiten+ja+hyvin.+Todellisessa+kriisissä,+koko+Eduskunnan+olisi+pitänyt+puhaltaa+koko+Suomen+edun+nimissä.+
Nyt+oppositio+epäonnistui+täydellisesti.+Oli+hätä+päällä.+Miehet+pelkäsivät,+ettei+nämä+nuoret+naiset+pärjää+tai+osaa.+Mutta+osasivatkin+paremmin.
24.11.2020 08:22
Kyllä!+Tässä+on+käymässä+yhtä+suuri+huijaus+kuin+ihmisille+käy+alennusmyynneissä!+Lähtee+lapasesta!
23.11.2020 17:33
Mistä+sinä+"tiedät"+mikä+minä+olen+ja+päinvastoin,+en+minä+tiedä+kuka+sinä+olet.
Korona+tarttuu+pisaratartuntana.+Tälläkö+todistat+sen,+kuka+minä+olen.+Olen+sanonut+ja+toistanut+nämä+samat+asiat+kuten+sinä+jo+toisaalla+ja+varmaan+sataan+kertaan.
Asia+on+vain+niin,+että+keskiverto+ihminen+ei+osaa+käyttää+maskeja.+Tämä+deletoi+tehokkaasti+maskien+hyödyt.+Sanoisin,+että+käsien+kautta+virus+kulkee+95%+ja+suun+kautta+(tietyissä+spesifissä+tilanteissa)+5%.
Mutta+koska+ihmiset+(katso+heitä+ja+mieti+ympärillä+olevia+ihmisiä)+eivät+osaa+ja+tiedä,+missä+tilanteissa+tuo+5%+aikaansaadaan.+Maskit+ovat+valitettavasti+turhia.
Haittaa+tulee+vielä+tästä+maskiraivosta.+Kun+muutamat+neropatit+kuvittelevat+liikaa+niiden+hyödystä.
Suomessa+ei+ole+maskipakkoa!+On+suositus,+joten+koettakaa+nyt+pysyä+reviirillänne.+Joka+paikassa+nämä+maski-ihmiset+työntyvät+niskaan+hengittämään.+Kuvitteletko+että+tuo+hengitys+jää+sinne+nieluu?+
Näen+markeiteissa+satoja+maski-ihmisiä+paljain+käsin+ja+ovat+totisesti+"turvassa".+Kaikkialla+missä+maskit+otettu+käyttöön+ei+pysäytä+koronaa+vaan+kuten+jo+näet+Suomessa,+tauti+vaan+lisääntyy.+
Minulla+j+alähipiirilläni+ei+ole+ollut+koronaa,+eikä+kukaan+käytä+maskia.+Välimatkaa+kyllä+pidämme+ja+käsiä+pesemme.+Sitä+samaa+mitä+tehtiin+keväällä+kun+tauti+pysäytettiin!
23.11.2020 17:30
Eiköhän+tässä+ole+kyse+vain+yleisesti+miesten+käsityksestä,+että+nainen+ei+kykene+hoitamaan+vaativia+tehtäviä?
Tämä+kertoo+oikeastaan+nykymiehen+asemasta.+Kaikki+keksinnöt+"tyttöhallituksesta+ja+huulipunahallituksesta",+kertoo+jotain+miehen+asenteesta+ja+jonkinlaisesta+pulasta?
Olen+havainnut,+että+tässä+koronakriisissäkin+miehet+ovat+panikoineet+eniten?+Aivan+kuin+meillä+ei+ole+enää+kunnon+sotilaita.+
Onko+niin,+että+naiset+hoitavat+hommat+paremmin+ja+miehet+valittavat+ja+nillittävät?
23.11.2020 13:46
Jahas,+olipas+pitkä+tauko+tässä+ketjussa.
Kyllä,+vuokra-asuminen+lisääntyy.+Pätkätyöt+ja+se,+että+asunnot+vain+maksavat+liikaa+ainakin+Uudellamaalla.
Toki+ihminen+muuttaa+käyttäytymistä,+eikä+halua+edes+omistaa,+kuten+auton+omistaminen+on+muuttunut+"vuokraamiseksi"+rahoitusjärjestelyin.
Ihminen+tavallaan+seuraa+yrityksiä,+sillä+nämä+luopuivat+ensin+kiinteistöistä+ja+auton+hankinnasta+ja+ryhtyivät+vuokraamaan+kiinteistöjä+ja+liisaamaan+autoja.
Tämä+karsiakseen+kassakuluja+ja+saadakseen+pääoman+töihin.
Asunto+kun+ei+valmista+mitään+tuotetta.+Se+seisoo+siinä+tekmättä+mitään+ja+vanhenee.+On+ihmeellistä,+että+asunto+ainoana+tuotteena+kasvattaa+arvoa+vanhetessaan.+Se+on+perin+kummallista?
23.11.2020 10:56
Todella+hirveää,+jos+me+vielä+alamme+pakottaa+näitä+rättejä!+Oletko+huomannut,+että+koronatestissä+pitää+kaivaa+syvältä+nenästä,+jotta+virusta+saataisiin+esiin?+Eikä+aina+saada+vaikka+ihmisellä+on+virus.
Suojaa+sinä+nenää,+mutta+et+välty+siltä,+että+seuraavassa+vaiheessa+sitä+hipaloit.+Jopa+kaivelet.
Parasta+olsi+maskikielto+tai+sakko+maskin+käytöstä!
23.11.2020 09:51
Muunlaista+maskien+käyttöä+en+ole+nähnyt.+Ihminen+on+psyykkinen+olento+ja+jos+kutisee,+hän+raapii.+
Ammattilaiset+suojaavat+hiukset,+koko+pään+ja+kasvot,+kädet,+sekä+vaatteet+ovat+kertakäyttöiset.
Tavan+kansa,+kantaa+tätä+virusta+käsissään+ja+muissa+esineissä+joita+plänäävät+kuten+avaimet+ja+puhelimet.
23.11.2020 09:48
Kaikki+ovat+kuin+haamuja+kaupassa,+eikä+kukaan+uskalla+edes+aivastaa.+Todennäköisyys,+että+juuri+sinun+edes+aivastetaan+on+mitätön.
23.11.2020 09:45
Vain+sinun+pelkounissasi.
Juurei+tämä+on+se+neuroosiongelma,+että+ihmiset+alkavat+nähdä+räkää+ja+muita+pikku+otuksia+joka+paikassa.
Aivan+samalla+tavalla+kuten+keväällä,+me+olisimme+hoitaneet+tämänkin+pois.
23.11.2020 09:44
No+kuuleppa!+Kiinalaisilla+oli+paljon+kovempia+rajoituksia,+kuten+rajat+kiinni+siellä,+missä+virusta+oli.+Maskipakko+ei+näytä+toimivan+ja+nyt+näyttää,+että+ei+tomi+meilläkään.
23.11.2020 09:41
No+se+on+jo+varsinainen+neuroosi+jos+ulkona+pitää+maskia.+Taitaa+tulla+terapeuteille+töitä+tämän+koroanepisodin+jälkeen?
22.11.2020 19:11
Sinulla+on+neuroosi+"pärskeistä+ja+partikkeleista".+Korona+kuten+muutkin+influenssat+leviää+kyllä+pisaroina.+Mutta!+tehokkain+leviämistapa+on+edelleen+käsien+kautta.+Koskettelet+pintoja+tai+ihmisiä+ja+sitten+itseäsi.+teet+sitä+myös+vaikka+käytät+sitä+maskiasi.
Olen+tästä+niin+varma+että+itse+en+tule+sitä+märkärättiä+käyttämään.+
Me+pärjäsimme+parhaiten+keväällä+ja+olisimme+pärjänneet+nytkin+hyvin,+mutta+sitkeät+herjaamiset+maskeista+aiheutti+(Persut+lähinnä)+sen,+että+koukkopsykoosin+nimissä+myös+hallitus+(välttääkseen+lisähaukkumiset)+ja+THL+menivät+tähän+typerään+juttuun+mukaan.
Itse+olen+terveydenhuollon+asiantuntija!+Olen+lukenut+kaiken+käsillä+olevan+tietotaidon+ja+tutkimuksen.
Terveisin+"idiootti".+
PS;+tässä+ei+nyt+vaan+auta+idiootiksi+haukkumiset.+Ihmiset+ovat+tulleet+jo+hulluiksi+ja+normaali+ei+enää+riitä.+Pelko+on+tehnyt+ihmisistä+neuroottisia+maskeineen.+Tämä+neuroosi,+joka+oli+läsnä+myös+AIDS+pelossa,+näkyy+jo+ihmisten+väsymyksessä+ja+neuroottisena+käytöksenä.
Tulette+kuulemaan+tästä+lisää+kunhan+tämä+koronahomma+on+hoidettu!
22.11.2020 19:05
Kiitos+hoitsu!+Juuri+tätä+painotettiin,+että+maskit+tulisi+jättää+vain+ammattilaisille.+Tai+vähintään+pitäisi+olla+joku+kurssi+tms.+jos+niitä+nyt+kaikkien+pn+pakko+käyttää.
Olen+itse+testannut+tätä+maskijuttua,+eli+yrittänyt+pitää+käsiäni+hallinnassa.+Vaikka+olen+tällä+hetkellä+selväjärkinen+ja+terve+ihminen,+en+onnistunut+kovin+kauan+tarkkailla+käsiäni.+Saati+hallita+niitä+niin,+että+homma+menisi+oikein.
22.11.2020 12:05
Ja+ihmiset+hieroo+silmiään+ja+kaikkia+vapaita+paikkoja+kasvoilla+koko+ajan.+On+varsin+hankala+selvitä+eri+tilanteissa+maski+päällä.+Puhelimeen+ei+kannata+vastata,+ei+avaimia+käsitellä,+kassamaksut+tuntuvat+tuottavan+tuskaa+jne+jne.+Näen+maskin+käyttäjiä+paljain+käsin+koskevat+ovenkahvaan+ja+joka+paikkaan.+Voi+sanoa,+että+maski+on+heillä+hyödytön.+Me+mme+yksinkertaisesti+opi+muistamaan,+että+maski+on+päällä+ja++unohdamme+asioita.+Sama+tapahtuu+kun+joskus+on+liikaa+tavaroita+käsiteltävänä.+Liiian+vaikea+tehtävä.
Ja+ihan+oikein.+Aika+harva+selviää+oikeaoppisesti+edes+5+minuuttia+maskin+kanssa.
Mutta+juuri+se,+että+psykologinen+turvan+tunne+aiheuttaa+sen+että+ollaan+sitten+muuten+varomattomia.
22.11.2020 12:01
Kyllä,+oikein+hyvä+idea!+Mutta+siihen+saakka+pärjätään+kyllä+ihan+etäisyydella+ja+käsien+hyvällä+pesulla/desinfioinnilla.
Jälkeenpäin+tullaan+vielä+kertomaan+että+maskit+olivat+turhia+tai+ne+jopa+levittivät+tautia.
22.11.2020 09:16
Kaikissa+maissa+joissa+maskipakko+on+asetettu+korona+oikein+poksahtaa+käyntiin.
Ei+se+korona+mistään+puheesta+tartu,+onhan+kerrottu+että+tarvitaa+ainakin+15+minuuttia+samassa+tilassa+oleskelua.+Korona+tarttuu+käsien+kautta+koska+ihmiset+näpläävät+itseäään.+Eniten+näpläävät+juuri+ne+maskien+käyttäjät.+Se+kun+kutisee+ja+hiostaa+siinä+hengitysilman+kosteudessa.
Käsiä+on+vaikea+pitää+edes+10+minuuttia+aisoissa.+Kokeilkaa+itse.
Etäisyys+ja+käsien+pesu+tai+desinfiointi.+Sillä+tavalla+me+nujersimme+koronan+keväällä+ja+teemme+sen+uudelleen.
22.11.2020 09:12
Suomi+ei+nuole+kenenkään+per....?+Onhan+siellä+muutama+viisas+maa,+kuten+Suomi+ja+Ruotsi+ja+Saksa.+Sitten+on+jokunen+typerä+maa+otettu+mukaan+armosta+kuten+Puola+ja+Unkari,+joilla+on+jäänyt+kesken+demokratian+rakentaminen+entisinä+sosialistimaina.
Eivät+osaa+vapautua+demokratiaan+ja+sen+päätöksiin.+
Lapselliset+kouluttamattomat+ja+historiaa+osaamattomat+kaipaavat+"suuria+johtajia".+Onneksi+ei+EU:ssa+eikä+Suomessa+kukaan+yksi+ihminen+voi+päättää+mistään.+Ihmeellistä+on+että+meille+on+pesiytynyt+tätä+persukoulun+riman++alta+ohittanutta+porukkaa.
Toivotaan+että+tämä+lapsellinen+tyhmäotsainen+populismi+katoaa+jonnekin+kuin+se+kouluss+luokaansa+häiriköivä+oppilas.
22.11.2020 09:07
Tavio+on+yksi+histriamme+typerin+kansanedustaja.+On+näyttänyt+tietämättömyytensä+monella+rintamalla.+Ei+tunne+Suomen+parlamentaarista+tapaa,+ei+tiedä,+mikä+kuuluu+hallituksen+tehtäviin+ja+mikä+virkamiehille.
On+itse+allekirjoittanut+edellisen+EU-lainapaketin+ja+nyt+huutaa+siellä,+että+miksi+me+annamme+rahaa+"eteläeuroopan"+kansoille.
No+emme+anna.+Suomi+ei+maksa+senttiäkään+mm.+Brexit+erosta,+joka+johtaa+jäsenmaksuvajeeseen+Britanniasta.
Suomi+maksaa+vähemmän+jäsenmaksua+EU:hun+seuraavat+5+vuotta+kuin+edelliset+5+vuotta.+Me+maksamme+147+euroa/henkilä/vuosi,+Ruotsi+227+euroa+ja+Tansa+270+euroa.
Ja+saamme+takaisin+moniverroin.+Yksin+puhelinkulut+ovat+vähentyneet+EU+alueella+enemmän.+Korko+on+0,5+%+pienempi+kuin+Ruotsissa+ja+se+tekee+yli+500+miljoonaa+euroa+säästöä/vuori.+yritykset+saavat+etua+vielä+enemmän.+Kruunu+on+riski+ja+ero+tulee+siitä.
Yritysten+ei+tarvitse+palkata+juristeja+töihin+sopimaan+maiden+välisiä+tulleja+tai+sopimuksia,+sen+tekee+EU+heidän+puolesta!
21.11.2020 20:00
Pärskeiltä?+Kaikki+pelkäävät+aivastamasta,+yskimästä.+Olisi+aika+huonomtuuri+joutua+tänä+päivänä+pärskeen+eteen.
Itse+kannatan+välimatkaa+(varmin+tapa)+ja+käsien+pesu,+sillä+me+emme+osaa+olla+hiplaamatta+itseämme.
maski+aikaansaa+kuvitelman+että+voimme+taas+mennä+lähelle.+No+emme+voi.
21.11.2020 19:52
51 / 95