Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

1. Ehkäpä+tällainen+olisikin+parempi+ratkaisu?+Mene+ja+tiedä.+Ainakin+opillisesti+se+olisi+selvempää.+Varmaan+talous+eli+raha+on+yksi+asia+joka+jarruttaa+esim.+lähetys+järjestöjen+lähtöä+ev.lut+kirkon+helmoista.+Kirkko+on+läpikotaisin+uuden+edessä,+aika+näyttää+mitä+tapahtuu+ja+kuinka+käy.
  2. En+tiedä+mihin+viittaat+"Jumalan+nimissä"+kerrotuilla+asioilla.+Mutta+Raamattu+itse+kehottaa+koittelemaan+profetiat+ja+muutkin+ihmisten+antamat+ilmoitukset+ja+opetukset.+Ihminen+kun+on+uskoon+tultuakin+edelleen+vajavainen+ja+erehtyväinen.Tämä+vajavaisuus+näkyy+myös+siinä+että+lahkoudutaan,+vaikka+Raamattu+nimenomaan+kehottaa+yhtenäisyyteen.+Toisaalta+erilaisia++opillisia+painotuksia+en+näe+niin+pahana.+Olemmehan+me+ihmisetkin+luonteenpiirteiltämme+erilaisia.+Toinen+pitää+karismaattisesta+menosta,+toinen+rauhallisemmasta+perinteikkäämmästä+menosta+(+kuulun+tähän+ryhmään).+Mutta+vaikka+lahkoutumista+esiintyy,+olemme+me+uskovat+yllättävän+paljosta+samaa+mieltä.+Se+opin+ydin+on+aika+yhtenevä.+"Reunoilla"+esiintyy+erilaisia+näkemyksiä.+Mutta+tästäkin+Paavali+kirjoitti+että+on+ns.+ehdonvallan+asioita,+joissa+jokainen+kristitty+voi+tehdä+omantuntonsa+mukaan.+Musiikki+on+tästä+hyvä+esimerkki.