Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

  1. Mistä tiedät että Jumala ei toimisi pappien ja psykiatrien kautta? Ei Jumala ole niin pieni ja rajattu että ei voisi heidän kauttaan toimia.
    Itse olen ollut monissa ahdistuksissa ja koen että Jumala on auttanut muidenkin ihmisten kautta.
    Jumala ei hylkää ei jätä ja voi toimia monin tavoin.

    Voimia ja siunausta elämääsi sisko!!