NÄKY David Wilkerson

Tuore vaimo (=

Hei kaikille!!
Oli ihan pakko tulla tänne kirjoittamaan,kun eteeni sattui jotain mielenkiintoista.
Luen nimittäin juuri David Wilkerssonin kirjoittamaa kirjaa ja tämä kirja on minusta jotain aivan järkyttävää,kun ottaa huomioon että suurinosa näistä tapahtumista on jo tapahtunut ja kokoajan tapahtuukin.

Kirjahan kertoo mitä David on saanut nähdä.

Nälän hätä,maanjäristykset,lama (joka mielestäni on tulossa),Tulvat ja jopa se että kirkot suvaitsevat lesbo ja homo suhteet,jopa kannustavat näitä tähän on toteutunut,ilmaston muutos on ollut radikaali tänä vuonna,pistäkää vähän muistiinne mitä kaikkea onkaan tapahtunut ja vertailkaa tähän kirjaan.kaikkea tätä ja paljon muutakin David kertoo näystään.
Kannattaa lukea tämä kirja.Luulen että se on mieleenpainuva,mutta se on myös erittäin pelottava joten hermoheikkosten ei kannata lukea.
Muuten kyllä suosittelen luettavaksi.

Tämä kirja pistää ajattelemaan!

Ja sinä joka et usko tähän,niin tulet varmasti huomaamaan nämä asiat.

Yksi asia minua ihmetyttää niin kuin varmasti muitakin kristittyjä.Raamatussahan kielletään ja pidetään kovana syntinä lesbo ja homo suhteet,niin miten ihmeessä nykyään saa lesbot mennä kirkossa naimisiin yms..??

joku joka ymmärtää näitä asioita paremmin osaisi varmasti vastata.
Kommetoikaa vapaasti mielenne mukaan.

17

1530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e.k.v_

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyisin jotta minä vuonna se kirja on kirjoitettu?

Nälänhätää, lamoja, maanjäristyksiä ja sen sellaisia kun on ollut ja niitä tulee aina olemaan.
      Ei kait tuollaisen profetoimiseen tarvita kuin normaalia järkeä?

Minäpä profetoin sinulle tulvista, tornadoista, hirmumyrskyistä ja moraalin muuttumisesta. Profetoin myös että kielivähemmistöt tulevat kutistumaan entisestään ja suuria sotia on tulossa.

Sillä että näitä nyt on sattunut koko kaikkeuden ajan aiemminkin sattumaan ei suinkaan kait tee profetoinnistani merkityksetöntä?

• Ps:Kirja on mielen kiintoinen

Tiedetään ja tuota painotetaan myös kirjassa.
        En rupea väittelemään kanssasi mistään,koska olen samaa mieltä että näitä on tapahtunut ennenkin,mutta siinä kirjassa ennustetaan myös tulevasta.Kirja on muistaakseni 2001 vuodelta ja silloin ei tietääkseni saaneet lesbot ja homotkaan viälä avioitua.
        Nyt vähän aika sittenhän oli uutisissa että kaksi nais pappia meini naimisiin.Ja tämä on yksi esimerkki mitä kirjassa kerrottiin..
        En jaksa luetella niitä miljoonia asioita mitä kirjassa käydään lävitse,mutta ehdotan että luet kirjan itse niin huomaat.

• Chrysanteemi
        Ps:Kirja on mielen kiintoinen kirjoitti:

En rupea väittelemään kanssasi mistään,koska olen samaa mieltä että näitä on tapahtunut ennenkin,mutta siinä kirjassa ennustetaan myös tulevasta.Kirja on muistaakseni 2001 vuodelta ja silloin ei tietääkseni saaneet lesbot ja homotkaan viälä avioitua.
        Nyt vähän aika sittenhän oli uutisissa että kaksi nais pappia meini naimisiin.Ja tämä on yksi esimerkki mitä kirjassa kerrottiin..
        En jaksa luetella niitä miljoonia asioita mitä kirjassa käydään lävitse,mutta ehdotan että luet kirjan itse niin huomaat.

Suomenkielinen uusintapainos voi ollakin vuodelta 2001, mutta alkuperäinen "Näky" ilmestyi jo vuonna 1974. Ja hämmästyttävän tarkasti Jumala oli näyttänyt Davidille tuolloin tapahtumia 1980, -90 ja 2000-luvuilta!

• e.k.v_
        Ps:Kirja on mielen kiintoinen kirjoitti:

Lainaus: "Nyt vähän aika sittenhän oli uutisissa että kaksi nais pappia meini naimisiin."

Sanotaanko että jo 60- luvulta saakka on alkanut kasvamaan avoin paine homoseksuaalien hyväksymiseksi osana yhteiskuntaa.
        Voi olla että sitä ei olla joissakin uskonnollisten piireissä huomattu, mutta niin se nyt vain on.

Se että joku -74 sitten sanoo jotain tuollaista, ei tarkoita muuta kuin että hän on osannut arvata oikein. Siihen ei tarvita jumalaa vaan tervettä järkeä.

Minäpä väitän nyt ja tässä, että pian tullaan käymään aika paha sota, jota kutsutaan uskonsodaksi tai joksikin kuvainnollisesti vastaavaksi.
        Jos tämä on toteutunut vuonna 2018 niin olen siis profetoinut oikein, ja vieläpä ilman jumalaa.

Nähkäämme siis täällä silloin? Paitsi jos joku hihu jumalansa nimissä päättää räjäyttää koko pallon paskaksi.

Paljon muutakin voisin profetoida mutta jääköön tämä tähän tällä kertaa.

• minulla on se kirja

• tässä on kuvakin

• tässä minulta

Minulla on tuo sama kirja, koska se on hyvä, ja Wilkersonin kirjoittamakin, hän on Jumalan ns. "vartiomies", joka kertoo saamansa sanomat eteenpäin uskovaisille ja kaikille jotka niistä sanomista haluavat tietää.

Ei Raamattu mitään homojen ja lesbojen vihkimistä hyväksy, vaan ne papit jotka suostuvat siitä huolimatta heitä vihkimään, miellyttääkseen ihmisiä eikä Raamatussa lukevaa asiaa, niinkuin Jumala asiasta siellä sanoo.

• mie ihmettelen vaan

Sinulla taitaa olla sama kirja kuin minullakin, se on se entinen jengin pomo, joka tuli uskoon ja nykyään Jumala käyttää häntä kertomaan uskosta ihmisille, mitä tulee tapahtumaan.
      Lesbojen ja homojen suhde ei ole Raamatussa oikein, vaan Jumala loi miehelle naisen. Sen takia he eivät tee vihkitoimitusta ainakaan Raamatun mukaisesti, vaan ilmeisesti siihen suostuvat papit vihkivät heidät jostain muusta kumman syystä? Olen itsekkin ihmetellyt, että miksi?

Laitoin vielä linkin deikauppaan, josta löytyy kirjoja, itse ostin kirjan kritillisestä kirjakaupasta. Mutta täältäkin löytyy ja voi tilata jos haluaa.

http://www.deikauppa.fi/

• Trubaduuri

Näitä näkyjen näkijöitä on ollut menneiden vuosi tuhansien aikana useita miljoonia, jotkut ovat saaneet viestinsä julkisuuteen ja suurin osa ei.
      Joitakin poltettiin jopa roviolla ja joitakin hirtettiin härskisti, jotkut sitten käristettiin ristille, ja jotkut vaan naulattiin poikkipuuhun kiinne. Vain julkiseksi varoituksesksi, liennee , arvatenkin.
      On erityisen helppoa antaa täälläkin kaikenmoisia ennustuksia tulevista ajoista ja ilmiöistä. Alkukantaista psykologiaa, sanoisin ja samalla, ihmisyyden ja inhimillisyyden vastaista. Koska, luonto itse tuottaa kaikki ihmistä riepottelevat ilmiöt sekä sairaudet joko aivan suoraan tai välillisesti. Tosin, luomakunnan Luojan, meidän taivaallisen Isän tahdon mukaisesti. Hän ei siis tahdo, jota ilmeisemmin, meidän elävän ikuisesti täällä maan päällä vain kärsien ja kituen, hiljaa hiipuen raastavaan raihnaisuuteen ja puuduttavaan uneliaisuuteen, joka on ikäänkuin jokin horrostila
      josta ei ole ulospääsyä ollenkaan.

• Raamattuhan ennustaa luopumuksen ja luopiokirkon. Ja oikeassa näyttää olevan Raamattu tässäkin asiassa. Eli kirkot muuttuvat ihmisiä mielisteleviksi ja "maailmanmielisiksi". Onkoha uskovaisilla edessään jälleen "katakombiajat"? Ja kuin pian?

• Ojango

Muuta et tarvitse kuin Raamatun! Ihmisen mieleen pääsevät sössimään kaikki ulkopuoliset jutut. Itse en lukisi noita, sillä minun ei tarvitse: tiedän jo kaiken olennaisen.

Pääsen taivaaseen uskomalla että Jeesus on kärsinyt jo rangaistukseni, ja minua suojelee mahtava Jumala joka ei päästä maailman vahingoittamaan minua, ja uskon että en tule viisaammaksi lukemalla profetioita kun en ymmärrä täysin vielä Raamattuakaan!

Muistakaa, että myös paholainen voi antaa profetioita Jumalan lapsien sekoittamiseksi.

• k

Maailman meno on menossa kohti pahuutta. ihmisetkin yrittävät rauhaa maailmassa vaikka todellinen rauha on taivaan isän luona taivaassa ja sinne ei ihan jokainen pääsekkään vaan helvettiin todennäköisesti monikin on menossa jos eivät ota Jeesusta ja pyydä syntejä anteeksi! Tässä on pari linkkiä missä on juttua helvetistä sekä taivaasta. Kannattaa lukea!
        http://www.spiritlessons.com/Documents/7_Jovenes/Finnish_7_Youths_Hell.htm sekä
        http://www.spiritlessons.com/Documents/7_Jovenes/Finnish_7_Youths_Heaven.htm

• Totuuden Trubaduuri
        k kirjoitti:

Maailman meno on menossa kohti pahuutta. ihmisetkin yrittävät rauhaa maailmassa vaikka todellinen rauha on taivaan isän luona taivaassa ja sinne ei ihan jokainen pääsekkään vaan helvettiin todennäköisesti monikin on menossa jos eivät ota Jeesusta ja pyydä syntejä anteeksi! Tässä on pari linkkiä missä on juttua helvetistä sekä taivaasta. Kannattaa lukea!
        http://www.spiritlessons.com/Documents/7_Jovenes/Finnish_7_Youths_Hell.htm sekä
        http://www.spiritlessons.com/Documents/7_Jovenes/Finnish_7_Youths_Heaven.htm

Pahaa on aina ollut ja aina tulee olemaan, se vaan muuttaa muotoaan, jos pitäisi verrata raamatun ennustukset horoskooppiennustuksiin niin horoskoopit voittaisi 100 - 0, salaisuus on vaan kirjoittaa hyvin epäselvästi ja antaa heikkomielisten ihmisten mielikuvituksen täyttää loput!

ettekö te hyvät ihmiset ymmärrä että raamatun "ennusteiden" täyttämisistä on puhuttu jatkuvasti uudelleen ja uudelleen vuodesta toisiin. voitte vinkua että sitä sun tätä tapahtuu koko ajan ja ennustukset tulevat täyteen mutta kuolette kuitenkin vanhuuteen ja seuraavat sukupolvet jatkavat samaa harhaa!!!

aikoinaan puhuttiin baabelin torneitsta, kiinana muurista ja nyt WTC-torneista, kaikista sama nimitys,

herätkää harhaiset.

pedon merkki *= piiri, bla bla blaa,, eiköhän tarpeeksi ihmisiä tapettu aikoinaan pelkästään tietynmuotosen luomen,acnen,synytmämerkin tai melanooman takia koska oli raamatun mukaan "pedon merkki"
        ja mitä sitten ne tuhannet "noidat" olihan heissäkin "pedon merkku" yms.

hävetkää jo aiukuiset!

• jokainen tavallaan

Jollekkin sopii että hän ei tutki enempää uskonasioita, vaan lukee Raamattua ja se riittää, ja mikäs siinä. Kun vain muistat joillekkin kertoa uskostasi, mutta siksihän sinä täällä taidatkin olla? Jokaista uskovaista tarvitaan, erilaisia, teet hyvin , hyvä että olet täällä, älä lähde pois! Mutta minulla kyllä on tuo kirja, mutta olet oikeassa ja elät omalla tavallasi.

• ei kuulu sulle
        Totuuden Trubaduuri kirjoitti:

Pahaa on aina ollut ja aina tulee olemaan, se vaan muuttaa muotoaan, jos pitäisi verrata raamatun ennustukset horoskooppiennustuksiin niin horoskoopit voittaisi 100 - 0, salaisuus on vaan kirjoittaa hyvin epäselvästi ja antaa heikkomielisten ihmisten mielikuvituksen täyttää loput!

ettekö te hyvät ihmiset ymmärrä että raamatun "ennusteiden" täyttämisistä on puhuttu jatkuvasti uudelleen ja uudelleen vuodesta toisiin. voitte vinkua että sitä sun tätä tapahtuu koko ajan ja ennustukset tulevat täyteen mutta kuolette kuitenkin vanhuuteen ja seuraavat sukupolvet jatkavat samaa harhaa!!!

aikoinaan puhuttiin baabelin torneitsta, kiinana muurista ja nyt WTC-torneista, kaikista sama nimitys,

herätkää harhaiset.

pedon merkki *= piiri, bla bla blaa,, eiköhän tarpeeksi ihmisiä tapettu aikoinaan pelkästään tietynmuotosen luomen,acnen,synytmämerkin tai melanooman takia koska oli raamatun mukaan "pedon merkki"

hävetkää jo aiukuiset!

piiri, bla bla blaa,, eiköhän tarpeeksi ihmisiä tapettu aikoinaan pelkästään tietynmuotosen luomen,acnen,synytmämerkin tai melanooman takia koska oli raamatun mukaan "pedon merkki"

hävetkää jo aiukuiset!

siis.. mitä?

Toisen usko ei kuulu sinulle, mutta juttusi eivät kyllä kokonaan ihan "järkeviltä" taida kuulostaa muutenkaan?

• Yksi heistä

No niin, nyt ne pian alkaa toteutumaan enemmän...David Wilkerson näyt. Luin tuoreimman painoksen, joka kertoo samoista Wilkersonin 70-luvun näyistä. Homot ja lesbot ovat hyväksyttyjä ja todellisten kristittyjen vainoaminen alkaa mediasta tai on alkanut jo.

• vanha ja vakaa

mitä kylvät sitä niität, eli kristinuskon vaino tulee lisääntymään Karman lain mukaan.
        Kristityt vainosivat aikonaan vääräuskoisia ja tekivät ristiretkiä.
        Nykyään kristityt vainoavat homoja ja lesboja.
        Eikö juuri kristinusko tuhonnut esi-isiemme uskonkin ja joka ei halunnut kääntyä ruotsalaisten piispojen tuomaan itämaiseen tuotteeseen niin tapettiin tai muurattiin kirkon kivijalkaan elävältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      74
      5009
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      15
      3398
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2700
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1747
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      232
      1213
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1025
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      912
    Aihe