Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

1. Tuossahan+ei+puhuta+vaimoista+mitään.+Kyseisessä+kohdassa+Pietari+(kukapa+muukaan)+tiedustelee+että+mitä+he+saavat+palkaksi+kun+ovat+luopuneet+entisestään.+Jeesus+lupaa+satakertaisesti+kaikkea+tilalle+eli+paljon+parempaa+kuin+entinen+elämä+antoi.
  2. Paavali+kirjoittaa+nimenomaan+että+"vaihtaneet".+Kun+vaihdat+vanhan+pois+ja+otat+uuden+tilalle,+et+käytä+enää+vanhaa+vaan+uutta.+Hyvin+loogista,+eikö?Uskon+että+sinä+ne+kohdat+kyllä+tiedät,+mutta+kerrataan+nyt+taas+kerran:3.+Moos.+18:22:"+Älä+makaa+miehen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan,+sillä+se+on+kauhistuttava+teko".3.+Moos.+20:13:"Jos+mies+makaa+miehen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan,+he+ovat+molemmat+tehneet+kauhistuttavan+teon+ja+heidät+on+surmattava.+He+ovat+itse+ansainneet+kuolemansa."room.1:26-28:+"Siksi+Jumala+on+jättänyt+heidät+häpeällisten+himojen+valtaan.+Naiset+ovat+vaihtaneet+luonnollisen+sukupuoliyhteyden+luonnonvastaiseen,+[3.+Moos.+18:22,23]27+ja+miehet+ovat+samoin+luopuneet+luonnollisesta+yhteydestä+naisiin+ja+heissä+on+syttynyt+himo+toisiaan+kohtaan.+Miehet+ovat+harhautuneet+harjoittamaan+keskenään+säädyttömyyttä+ja+saavat+ansaitsemansa+palkan.+[1.+Moos.+19:5]28+Koska+he+eivät+ole+antaneet+arvoa+Jumalan+tuntemiselle,+on+Jumala+jättänyt+heidät+arvottomien+ajatusten+valtaan,+tekemään+sellaista+mikä+ei+sovi."1.+Kor.+6:9-10:"Ettekö+tiedä,+että+vääryydentekijät+eivät+saa+omakseen+Jumalan+valtakuntaa?+Älkää+eksykö!+Jumalan+valtakunnan+perillisiä+eivät+ole+siveettömyyden+harjoittajat+eivätkä+epäjumalien+palvelijat,+eivät+avionrikkojat,+eivät+miesten+kanssa+makaavat+miehet,+eivät+varkaat+eivätkä+ahneet,+eivät+juomarit,+pilkkaajat+eivätkä+riistäjät."+1.+Tim.+1:9-11:"Eihän+lakia+ole+säädetty+kunnon+ihmisten+takia,+vaan+lain+ja+järjestyksen+rikkojien,+jumalattomien+ja+syntisten,+rienaajien+ja+pyhänhäpäisijöiden,+isän-+ja+äidinmurhaajien,+tappajien,+siveettömien,+miesten+kanssa+makaavien+miesten,+ihmisten+sieppaajien,+valehtelijoiden,+valapattojen+ja+ylipäänsä+kaikkien+sellaisten+takia,+jotka+toimivat+vastoin+tervettä+oppia.+Näin+sanoo+iäti+ylistettävän+Jumalan+kirkkautta+julistava+evankeliumi,+joka+on+minulle+uskottu."+Homoseksuaalisuuden+harjoittamisen+kielto+on+ilmoitettu+Raamatussa+hyvin+selkeästi+ja+yksiselitteisesti.+Yleisesti+ottaen+myös+ateistit+myöntävät+tämän,+asia+on+selvä.
  3. Jumalan+vastauksesta,+Jumala+vastaa+ajallaan+ja+tavallaan.+Sen+vain+tietää+että+tämä+vastaus+on+Jumalalta.+Itse+koen+usein+syvää+rauhaa+rukoilemani+asian+suhteen,+siitä+tiedän+että+Jumala+on+vastannut.