Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

1. Jeesus+puhuu+juuri+kyseessä+kohdassa+olevan+miehen+sydämen+tilasta.+Hän+oli+omahyväinen+ja+piti+itseään+täydellisenä.+Jeesus+osoitti+mikä+hänelle+oli+tärkeintä+elämässä,+rikkaus+ja+sen+haaliminen.+Jeesus+jäi+toiseksi+ja+siksi+rikas+mies+käänsi+Jeesukselle+selän+ja+palasi+rikkauksien+pariin.Raamatun+sivuilla+on+paljonkin+rikkaita+uskovaisia(+Esim:+Abraham,+Loot,+Sakkeus,Salomo,+Daavid+ynm.),+eikä+heitä+siitä+heidän+rikkaudesta+nuhdeltu.
  2. Ei+niinkään+skottiargumentti,+vaan+että+tuollaiset+teot+eivät+kuuluu+kristillisyyteen.+Raamattu+ei+kehoita+millään+tavoin+tuollaisiin+toimiin,+vaan+päinvastoin+Jeesuksen+tärkein+käsky+oli+"rakastaa+lähimmäistä+kuin+itseään".+Ja+Jeesus+nimenomaan+kielsi+tarttumasta+miekkaan.Jos+lähdemme+valitsemallasi+tielle+yhtä+hyvin+voisi+väittää+että+ateismiin+kuuluu:+kiduttaminen,+tappaminen,+syyttömien+vangitseminen,+nälänhädän+aiheuttaminen,+kannibalismin+aiheuttaminen,+valehtelu,+julkinen+nöyryytys+ynm.+pahaa.+Tätä+kaikkea+harjoitti+uskonnoton+Mao+Zedongin+hirmuhallinto+ja+lopputuloksena+oli+70+miljoonaa+kuollutta+ihmistä.+Lisättäköön+vielä+että+itse+olen+eri+mieltä+kanssasi.