Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
tonitakala
tonitakala
tonitakala
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Liittynyt 23v sitten
11
aloitusta ·
41
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mietin+ihan+samaa+itekin.+Löysin+asetuksista+automaattinen+välitys-kohdan.+Varmaan+saisi+siis+saapuvat+viestit+siirrettyä+uuteen,+esim.+gmail-osoitteeseen?
14.11.2018 19:53
Mun+posti+alkoi+reistailemaan+jo+päivää+kaks+ennen+kuin+päivitys+alkoi.+Sähköposteja+ei+saa+poistettua.+Aina+tulee+uudestaan+samat+viestit+eivätkä+siirry+roskakoriin.+Manuaalisen+siirronkin+siirto-napista+estää+vikailmoituksen+kera.
14.11.2018 19:49
Päin helvettiä meni. Tuli ero, ei tosin verkostomarkkinoinnin takia :D ja muutin omaan kämppään ja masennuin enkä päässy kämpästä mihinkään. Kaik män! Nyt uudessa nousussa tavallisissa töissä ja veikkaamalla teen vähä ekstraa :)
10.12.2012 11:52
Tuli mieleen House tv-sarja.Ei tosin noilla oireilla mikään naurun asia.Mites tää... http://www.punkki.fi/faq.html ...eli borrelioosi (lymen tauti)
11.10.2011 20:38
Moi.Triton Empirestä mentiin Triton Beach Resortin rantaan...
17.03.2011 15:00
Itellä oli 150 metriä hotellilta biitsille (Hurghada) ja siitä matkasta noin sata metriä oli sellaista missä oli kauppoja ja kaupustelijoita.
2 ensimmäisen päivän biitsikäyntien jälkeen menin joka kerta sen 150 metriä taksilla ja piilossa "tutuilta" kauppamiehiltä.
Onneks taksit oli halpoja ku etukäteen sopi :)
Ei niitä kertakaikkiaan jaksa mutta hyvä tapa on tutustua johonkin paikalliseen kaveriin joka lähtee ilmaiseksi mielellään näyttämään paikkoja.Silloin ei kaupustelijat hyökkää päälle.Tosin tämä paikallinen yleensä kierrättää sukulaistensa kaupat ensimmäisenä :)
16.03.2011 21:23
Vittu menee käämit mut ei auta ku ei tälläsiä treffejä muualla oo.Vituttaa vaan ku ei toimi...STN!!!
16.12.2010 16:46
Me ollaan sit niiiiin ihania :)
01.12.2010 16:29
...Keskinen on myös matkailukohde ja kertokaapas mistä Suomesta löytyy halpa matkailukohde?Ihmiset hakee elämyksiä ja varmasti tietävät että rahaa menee paljon olkoon sitten halpaa tai ei!
27.10.2010 11:24
Muistaakseni Lokakuun viimenen viikonloppu.En muista tarkkaa päivää.Oon kuullu et maksais jopa 40 ekua sisälle mut se sisältää jotain tarjoilua ja/tai tuotteita.Mun käsityksen mukaan pääsee kuka vaan mut en lupaa 100 %!
18.09.2010 18:14
Mitä vittua Kiki.Oisikko sä kattonu vierestä ku autos ois varastettu.Kyl mä ainakin oisin sellasen kusipään hakannu siihen paikkaan!
12.09.2010 09:46
Näin on näreet!Sanokoot joku muu mitä lystää...
07.09.2010 09:35
Ei saatu ku siirrettiin ens viikkoon.Jos ois sit enemmän porukkaa mukana.Lokakuun lopussa on muuten Kyänin Suomen pre launch täällä Jyväskylässä jonne tulee Amerikasta asti isoja herroja eli jos on kiinnostuneita niin korvat hörölle.Kyllä ne ny näköjään meinaa vallata tän Suomenki ja oon onnellinen et mun yläpuolella ei oo ku 3 tasoa(Suomessa) :)
05.09.2010 21:12
No nuo yllä luetellut on sitä amerikkalaista unelmaa jonka voi saavuttaa vuosien päästä.Joo ja se on sit jo sitä rikkautta mitä itse en ees oo hakemassa.Riittää ku muutaman satasen saa kuukaudessa.Ite en oo saanu ku lisäansioita ku en oo niin isosti panostanu ainakaan vielä.
Esimerkki ylälinjalaisesta(hyvä kaverini) joka on ollu mukana nyt noin pari kuukautta.Sillä on alapuolella jo yli 30 tyyppiä ja tienaa jo hyvin niitä LISÄANSIOITA mut loppuvuoteen mennessä jos sama tahti jatkuu niin saa lopettaa leipätyönsä.Henk koht tiedän myös kaverin joka on ollut mukana yli vuoden ja alalinjoissa on jo useampi tuhat ihmistä.Kk ansiot 10000 ekun molemmin puolin.Tekee tätä päivätyönään.
En mä ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää et jos saat porukkaa mukaan niin rahaa tulee.Jos et saa niin ei tuu sit rahaa.Yksinkertaista.On tää ny todistettu jo.Payoneerin Mastercard on vinkunu!
Tuosta et Kyäniläiset auttaa toisiaan niin esimerkisksi tänään tulee yks tyyppi, joka on meidän Suomen haaran ylimpänä, auttamaan mua tässä hommassa.Ajaa varta vasten Tampereen seudulta tänne Keski-Suomeen.Tottakai siitä on hänellekin etua jos saadaan tässä parin päivän aikana muutama ihminen taas mukaan tienaamaan.Tienaaminen tosin on itsestä kiinni...Mukavaa päivää kaikille vaan :)
05.09.2010 08:37
En viiti kirjotella tänne ku sit saa taas lukea kymmenet paskat tekstit täältä sen jälkeen mut jos kiinnostaa niin laita sähköpostia niin vastailen kunhan kerkiä
[email protected]
01.09.2010 21:04
Ei juomalla mutta sitä juomaa (+2 muuta tuotetta) markkinoimalla.Eikä puhuta rikastumisesta vaan normaalista työnteosta ja siitä saatavasta lisäansiosta.
01.09.2010 21:01
No itellä tuotteet toimii ja rahaa tulee.Mitäs muuta se vaatii?
22.08.2010 09:41
Tää olikin tarkotettu niille jotka on kiinnostuneita ja ei, kyse ei ole tonnikalatuotteista!Voit käydä kattomassa Kyänin sivuilla jos kiinnostaa.Toistaiseksi on kaikki menny loistavasti, tosin itse olen vasta alkutaipaleella.
2005 lähteny USAsta ja vuoden verran ollu Ruotsissa josta ainakin meidän haara on tullut tänne.Markkinat on Suomessa avoimet vielä ja tuote ei oo tunnettu, ainakaan vielä.
Sitä on turha väittää että kyseessä olisi huijaus sillä rahaliikenne ja kaikki muutkin on toiminu toistaseks loistavasti.Rahat tulee Mastercardille ja se firma tuskin lähtee huijauksiin mukaan?
Jos kritiikkiä haluat antaa niin anna se asiallisesti.Kiitos.
21.08.2010 20:39
...Saksalle kympillä mut kisojen alussa ku kerroin oli vielä 15.Sit ois ykkös/kakkossijaveikkausta Hollanti/Saksa tai Saksa/Hollanti...Pienet mahkut pieniin rahoihin ois.
06.07.2010 09:18
Käykää pelaamassa muualla.Esim Unibetillakin Usan kerroin 2.05 ku veikka antaa 1.8.Mä en ees ymmärrä miks ihmiset pelaa veikalla pitkävetoa.Ainoat kertoimet missä veikka pärjää on tasoitusvedot!
21.06.2010 13:06
1 / 3