- Usko Jeesukseen.
APT. 16: 30. Ja hän vei heidät ulos ja sanoi: "Herrat, mitä minun pitää tekemän, että minä pelastuisin?"
31. Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi". - Luomattomat ovat Isä Poika ja Pyhä Henki JHVH kolmiyhteinen Jumala , mutta luotuja ovat kaikki enkelit ja ihminen.
- Nämä muutokset eivät ole Jumalasta. Jumala ei peru sitä mitä on kerran sanonut.
Tästä erotatte Jumalan Hengen 1JOH. 4: 1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
2. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta; - "Huonoja olisimme, jos ei saatana ja hänen kätyrinsä meitä vastustaisi."
Hyviä olisitte jos se ei teitä kannattaisi. - Rotusortoja vastusti John F Kennedy. Hän otti Martin Luther Kingin valkoiseen taloon pari päivää ennen kuin hänet ammuttiin. Rotusorto kyllä loppui lainsäädännöllä ei mormonien ilmoituksilla.
- Raamattu päättyy Johanneksen Ilmestyskirjaan. Siinä on uudet taivaat ja maat. Siihen se loppuu. Ei siihen enään mitään voi lisätä. Pyhä Henki antaa meille jatkuvia ilmoituksia, kun luemme Raamattua ja rukoilemme. Ei niitä tule yksin mormonien presidentille (ei tule ollenkaan).
- Mitä ihme kirjallisuutta tuo on? Ei tuosta ota kukaan selvää.
- Ainoa Jeesuksen hyväksymä seurakunta on kuulemma mormonit. Kuinka Jeesus voi hyväksyä kirkon missä käydään aseellisia taisteluja. Smith kuoli, kun oli ensin ampunut oman revolverinsa tyhjäksi. Montako surmasi.
Oikeassa seurakunnassa ei ole aseita. Smitin olisi pitänyt antaa kuolla eikä taistella asein. Eikö Jeesus sanonut, että joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu. - "Juuri kirkkojen järjetön kolminaisuusoppi hämärtää asian."
Jos et usko kolmiyhteiseen Jumalaan, et usko että Jeesus on Jumala tai sitten uskot moneen Jumalaan. Montako noi jumalia on mormoneilla? Eikö hyvä mormoni voi päästä taivaassa jumalaksi? - Ei ollut kuin Jumala.
- "Uskonvapaus tuli viime vuosisadan alussa."
Joo kaikkein paras on kun Luterilaisista voi erota helposti ja liittyä helposti. Sinulta ei vaadita mitään olla parempi Kristitty vaan usko Jeesukseen riittää.
Monesta kirkosta ei erota noin vaan esim. mormonit käyvät kodissa vielä eroamisen jälkeen. Kaikkein pahin on Jehovan todistajat, jos lapset eroavat ei vanhemmat saa tavata lapsiaan. Tämä kyllä pitäisi lailla kieltää - Jumala ei peru sitä minkä on kerran sanonut.
- Nyt korona aikana pitää kiertää toinen ihminen 2 metrin päästä. Ennen koronaa kierrettiin 4 metrin päästä.
- Tämä myrkky jää kuoriin, ei itse appelsiiniin. Omenatkin pitää kuoria, kun on myrkkyä niissä. Jos ei olisi ne olisivat rupisia kuten meillä Suomessa omenat ovat.
- Ei ole enään myynnissä. Minä ostin joka päivä Jaffoja, mutta sitten ne yhtä äkkiä hävisivät. Ja nyt syy selvisi.
- Alkuseurakunta oli köyhää. Ei ollut kuin yhdet vaatteet. Nukkuivat samoissa vaatteissa kuin tekivät työtä ja olivat Kristittyjen kokouksissa. Kuinka heidät voitiin upottamalla kastaa?
- Näin on. Miehillä pitää olla tumma puku ja solmio ja tummat kengät. Naisilla pitää olla polvien alle ulottuva hame.
- Taitaa olla että naisella ei ole mitään sanomista, kun mies päättää ottaa hänet puolisoksi.
Temppelissä vihitään ikuiseen avioliittoon, että he ovat taivaassakin pari. Kuinka sitten jos toinen kuolee ennen tai eroavat ja menevät uudelleen naimisiin.? - Minä käyn kaupassa kuten ennenkin ei mikään ole muuttunut. Sitä en ymmärrä, miksi kirjastot on kiinni, kun kaupat saa olla auki. Matkalle ei taida vähään aikaan päästä.
Kuinka sitten on mormonien jenkki saarnaajat? Vieläkö he kiertävät toisten kodeissa? - Kaikki eivät ole luopuneet. Seurakuntia on ollut Jeesuksen ajasta tähän päivään saakka. Vaan mormonit sanovat että heillä on ainut seurakunta minkä Jeesus hyväksyy. Näin ei ole Vaan Jeesuksen kaikki seurakunnat ovat Jeesuksen hyväksymiä.
ROOM. 10: 9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
JOH. 6: 29. Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".
Mormonit pitävät uskoa omana ansionaan ei Jumalan tekona.
JOH. 6: 53. Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
54. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
55. Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma
Mormonit ei vietä ehtoollista.