Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Usko+Jeesukseen.++
APT.+16:+30.+Ja+hän+vei+heidät+ulos+ja+sanoi:+"Herrat,+mitä+minun+pitää+tekemän,+että+minä+pelastuisin?"+
31.+Niin+he+sanoivat:+"Usko+Herraan+Jeesukseen,+niin+sinä+pelastut,+niin+myös+sinun+perhekuntasi".
05.05.2020 15:36
Luomattomat+ovat+Isä+Poika+ja+Pyhä+Henki+JHVH+kolmiyhteinen+Jumala+,+mutta+luotuja+ovat+kaikki+enkelit+ja+ihminen.
05.05.2020 15:26
Nämä+muutokset+eivät+ole+Jumalasta.+Jumala+ei+peru+sitä+mitä+on+kerran+sanonut.
Tästä+erotatte+Jumalan+Hengen+1JOH.+4:+1+Rakkaani,+älkää+jokaista+henkeä+uskoko,+vaan+koetelkaa+henget,+ovatko+ne+Jumalasta;+sillä+monta+väärää+profeettaa+on+lähtenyt+maailmaan.+
2.+Tästä+te+tunnette+Jumalan+Hengen:+jokainen+henki,+joka+tunnustaa+Jeesuksen+Kristukseksi,+lihaan+tulleeksi,+on+Jumalasta;
05.05.2020 15:24
"Huonoja+olisimme,+jos+ei+saatana+ja+hänen+kätyrinsä+meitä+vastustaisi."
Hyviä+olisitte+jos+se+ei+teitä+kannattaisi.
04.05.2020 20:26
Rotusortoja+vastusti+John+F+Kennedy.+Hän+otti+Martin+Luther+Kingin+valkoiseen+taloon+pari+päivää+ennen+kuin+hänet+ammuttiin.+Rotusorto+kyllä+loppui+lainsäädännöllä+ei+mormonien+ilmoituksilla.
04.05.2020 20:24
Raamattu+päättyy+Johanneksen+Ilmestyskirjaan.+Siinä+on+uudet+taivaat+ja+maat.+Siihen+se+loppuu.+Ei+siihen+enään+mitään+voi+lisätä.+Pyhä+Henki+antaa+meille+jatkuvia+ilmoituksia,+kun+luemme+Raamattua+ja+rukoilemme.+Ei+niitä+tule+yksin+mormonien+presidentille+(ei+tule+ollenkaan).
04.05.2020 20:22
Mitä+ihme+kirjallisuutta+tuo+on?+Ei+tuosta+ota+kukaan+selvää.
04.05.2020 20:18
Ainoa+Jeesuksen+hyväksymä+seurakunta+on+kuulemma+mormonit.+Kuinka+Jeesus+voi+hyväksyä+kirkon+missä+käydään+aseellisia+taisteluja.+Smith+kuoli,+kun+oli+ensin+ampunut+oman+revolverinsa+tyhjäksi.+Montako+surmasi.+
Oikeassa+seurakunnassa+ei+ole+aseita.+Smitin+olisi+pitänyt+antaa+kuolla+eikä+taistella+asein.+Eikö+Jeesus+sanonut,+että+joka+miekkaan+tarttuu+se+miekkaan+hukkuu.
04.05.2020 20:16
"Juuri+kirkkojen+järjetön+kolminaisuusoppi+hämärtää+asian."
Jos+et+usko+kolmiyhteiseen+Jumalaan,+et+usko+että+Jeesus+on+Jumala+tai+sitten+uskot+moneen+Jumalaan.+Montako+noi+jumalia+on+mormoneilla?+Eikö+hyvä+mormoni+voi+päästä+taivaassa+jumalaksi?
04.05.2020 20:12
Ei+ollut+kuin+Jumala.
04.05.2020 20:09
"Uskonvapaus+tuli+viime+vuosisadan+alussa."
Joo+kaikkein+paras+on+kun+Luterilaisista+voi+erota+helposti+ja+liittyä+helposti.+Sinulta+ei+vaadita+mitään+olla+parempi+Kristitty+vaan+usko+Jeesukseen+riittää.
Monesta+kirkosta+ei+erota+noin+vaan+esim.+mormonit+käyvät+kodissa+vielä+eroamisen+jälkeen.+Kaikkein+pahin+on+Jehovan+todistajat,+jos+lapset+eroavat+ei+vanhemmat+saa+tavata+lapsiaan.+Tämä+kyllä+pitäisi+lailla+kieltää
04.05.2020 19:59
Jumala+ei+peru+sitä+minkä+on+kerran+sanonut.
04.05.2020 19:54
Nyt+korona+aikana+pitää+kiertää+toinen+ihminen+2+metrin+päästä.+Ennen+koronaa+kierrettiin+4+metrin+päästä.
04.05.2020 19:53
Tämä+myrkky+jää+kuoriin,+ei+itse+appelsiiniin.+Omenatkin+pitää+kuoria,+kun+on+myrkkyä+niissä.+Jos+ei+olisi+ne+olisivat+rupisia+kuten+meillä+Suomessa+omenat+ovat.
03.05.2020 20:19
Ei+ole+enään+myynnissä.+Minä+ostin+joka+päivä+Jaffoja,+mutta+sitten+ne+yhtä+äkkiä+hävisivät.+Ja+nyt+syy+selvisi.
03.05.2020 20:17
Alkuseurakunta+oli+köyhää.+Ei+ollut+kuin+yhdet+vaatteet.+Nukkuivat+samoissa+vaatteissa+kuin+tekivät+työtä+ja+olivat+Kristittyjen+kokouksissa.+Kuinka+heidät+voitiin+upottamalla+kastaa?
03.05.2020 20:10
Näin+on.+Miehillä+pitää+olla+tumma+puku+ja+solmio+ja+tummat+kengät.+Naisilla+pitää+olla+polvien+alle+ulottuva+hame.
03.05.2020 20:09
Taitaa+olla+että+naisella+ei+ole+mitään+sanomista,+kun+mies+päättää+ottaa+hänet+puolisoksi.+
Temppelissä+vihitään+ikuiseen+avioliittoon,+että+he+ovat+taivaassakin+pari.+Kuinka+sitten+jos+toinen+kuolee+ennen+tai+eroavat+ja+menevät+uudelleen+naimisiin.?
03.05.2020 20:05
Minä+käyn+kaupassa+kuten+ennenkin+ei+mikään+ole+muuttunut.+Sitä+en+ymmärrä,+miksi+kirjastot+on+kiinni,+kun+kaupat+saa+olla+auki.+Matkalle+ei+taida+vähään+aikaan+päästä.
Kuinka+sitten+on+mormonien+jenkki+saarnaajat?+Vieläkö+he+kiertävät+toisten+kodeissa?
03.05.2020 20:02
Kaikki+eivät+ole+luopuneet.+Seurakuntia+on+ollut+Jeesuksen+ajasta+tähän+päivään+saakka.+Vaan+mormonit+sanovat+että+heillä+on+ainut+seurakunta+minkä+Jeesus+hyväksyy.+Näin+ei+ole+Vaan+Jeesuksen+kaikki+seurakunnat+ovat+Jeesuksen+hyväksymiä.
ROOM.+10:+9.+Sillä+jos+sinä+tunnustat+suullasi+Jeesuksen+Herraksi+ja+uskot+sydämessäsi,+että+Jumala+on+hänet+kuolleista+herättänyt,+niin+sinä+pelastut;+
10.+sillä+sydämen+uskolla+tullaan+vanhurskaaksi+ja+suun+tunnustuksella+pelastutaan.
JOH.+6:+29.+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+heille:+"Se+on+Jumalan+teko,+että+te+uskotte+häneen,+jonka+Jumala+on+lähettänyt".+
Mormonit+pitävät+uskoa+omana+ansionaan+ei+Jumalan+tekona.
JOH.+6:+53.+Niin+Jeesus+sanoi+heille:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+teille:+ellette+syö+Ihmisen+Pojan+lihaa+ja+juo+hänen+vertansa,+ei+teillä+ole+elämää+itsessänne.+
54.+Joka+syö+minun+lihani+ja+juo+minun+vereni,+sillä+on+iankaikkinen+elämä,+ja+minä+herätän+hänet+viimeisenä+päivänä.+
55.+Sillä+minun+lihani+on+totinen+ruoka,+ja+minun+vereni+on+totinen+juoma
Mormonit+ei+vietä+ehtoollista.
03.05.2020 19:58
22 / 301