Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä on pahin Jumalan pilkka mit äolen koskaan kuullut tai nähnyt että Jumalaa sanotaa l......si!!!!!
Et saa syntiäsi anteeksi
17.09.2014 00:25
Ei vaan ristillä
1KOR.1:18. Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
23. me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
Eli jehovan todistajille se on hullutus ku nväittävät että paalulla mutta meille Kristityille se on pelastus ja Jumalan voima
GAL.6:14. Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
MATT.27:32 Ja matkalla he tapasivat kyreneläisen miehen, jonka nimi oli Simon. Hänet he pakottivat kantamaan hänen ristiänsä.
40. ja sanoivat: "Sinä, joka hajotat maahan temppelin ja kolmessa päivässä sen rakennat, auta itseäsi, jos olet Jumalan Poika, ja astu alas ristiltä".
42. "Muita hän on auttanut, itseään ei voi auttaa. Onhan hän Israelin kuningas; astukoon nyt alas ristiltä, niin me uskomme häneen.
JOH.19:17. Ja kantaen itse omaa ristiänsä hän meni ulos niin sanotulle Pääkallonpaikalle, jota kutsutaan hebreankielellä Golgataksi.
19. Ja Pilatus kirjoitti myös päällekirjoituksen ja kiinnitti sen ristiin; ja se oli näin kirjoitettu: "Jeesus Nasaretilainen, juutalaisten kuningas
Jeesuksen pään päälle ei olisi voinut kirjoittaa mitään paalulla joten risti on oikea
17.09.2014 00:23
Myös päämajassa Tikkurilassa on ollut risti seinällä
16.09.2014 13:19
Mihin he sitä tarvitsee, kun EV.LUT kirkko antaa tilojaan heille käyttöön, mutta Luther-säätiön ajaa ulos kirkosta????????????????
16.09.2014 01:07
Ei Ladalla vaan ladalla on samakuin on JOH.1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
Ja jehovan todsitajilla se on Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli jumala.
Huomaako jehovan todistajat mikä on ero????
14.09.2014 22:55
Laskutaito on hyvä. Jos jehovan todistaja saa liksaa 200000€ vuodessa paljonko on silloin Sanamiehen palkka????? Osaako todistajat laskea?
14.09.2014 22:52
Kyllä jehovan todistaajt osaa lukea ku nsanon mitä he ansaitsevat mutta ei osaa eikä tajua mikä on kotirauhan häirintä tai ei he voi lopettaa hyvää bisnestä kun siitä saavat hyvin
14.09.2014 22:50
Sama luku mutta eri asia
14.09.2014 00:08
Ei mene vaan 200000@ per vuosi
14.09.2014 00:05
Käsketään kyllä naisten olla vaiti joten kyllä heidät noteerattiin vaikea on saarnata vaiti olleena mutta jokereiden peleissä lasketaan naiset kahteen kertaan ja näin saadaan yleisömäärä suureksi. On aika v.... ,mäinen ääni noilla pikkutytöillä mitkä ovat jokerifaneja
13.09.2014 23:42
Oli kymppi matikassa Tiedän kyllä mitä ansaitsen ja tiedän mitä kotirauhan häiritsijaät
12.09.2014 16:10
Eikä kertonut vaan tosi tapahtuma missä lukee että Jeesus kertoi tuon?
12.09.2014 16:09
Kyllä pappi pitää olla jos ei menee mahdottomaksi kuten monissa vapaissa suunnissa
12.09.2014 02:00
Ei ilmaista, mutta saan vähemmän kuin jehovan todistajat ovelta ovelle kotirauhan häiritsemistyöstä. JA TÄMÄ ON FAKTA. Minä ajan ladalla muut todistajat mersulla
12.09.2014 01:50
Ei ole mainintaa että Jeesus kertoi vaan on että niin tapahtui...
LUUK.16:22. Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
23. Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
24. Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
25. Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
Ei ole MATT.13:3. Ja hän puhui heille paljon vertauksilla ja sanoi: "Katso, kylväjä meni kylvämään.
MARK.4:2. Ja hän opetti heitä paljon vertauksilla ja sanoi heille opettaessaan:
3. "Kuulkaa! Katso, kylväjä lähti kylvämään.
LUUK.15:11. Vielä hän sanoi: "Eräällä miehellä oli kaksi poikaa.
12. Ja nuorempi heistä sanoi isälleen: 'Isä, anna minulle se osa tavaroista, mikä minulle on tuleva'. Niin hän jakoi heille omaisuutensa.
Tätä ei ole tapahtumassa Rikasmies ja Lasarus
12.09.2014 01:47
Tämä on jehovan todistajin väärennös asiasta
Oikein on LUUK.23:43. Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."
Tänäpäivänä olet paratiissa eikä että tänään sanon törkeää väärentämistä jehovan todistajilta
11.09.2014 13:59
Selittäkää jooo
LUUK.16:26. Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
Missä siellä Jerusalemissa on tuo juopa?????
Selittäkäää!!!!!!!!!!
11.09.2014 00:39
Oliko myös Jeesusken sanat ristillä vertaus mitä sanoi ryövätille, että jo tänään.....???????????????????
11.09.2014 00:24
Kyllä pappeus on 1TIM.3:2. Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,
HUOMATKAAA MIES EI nainen
11.09.2014 00:21
Vain tyhmä voi olla jehovan todistaja. Ei tervejärkinen kieltäydy asepalveluksesta vain päästään vialla oleva tekee noin
11.09.2014 00:13
246 / 301