Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kukaan jehovan todistajista ei ole näin pitkälle päässyt kuin minun hyvä ystävä Juhanna Pohjola on päässyt
http://www.lhpk.fi/uutiset/juhana-pohjola-vaitteli-tohtoriksi/
Ei ole jehovan todistajissa ketään joka olisi lukenut teologiaa historiaa yhteiskunta tiedettä ym. Joku Suomen gudu Veikko Kleinonen on päässyt parin vartiotorni lehden lukemisella suomen guduksi todistajille. Muuta ei vaadita
03.09.2014 01:13
Sinä kumoat koko Johanneksen Evankeliumin jo ensimmäisen luvun.
Et usko Raamattuun
03.09.2014 01:06
Täys vale koko juttu. Mistää ei löydy Franzin loppututkintoa eikä stibendien saajien listoissa ole Franzin nimeä ja kreikankielen aakkosia ei ymmärrä ym.
03.09.2014 01:04
Yksi Jumala kolme persoonaa Isä Poika Pyhä Henki JHWH
03.09.2014 00:42
Katolisilla on paljon mitä ei ole Raamatussa. Jeesuksen äidin Marian ikuinen neitsyys o ntabu katolisille mistä ei saa edes keskustella heidän omalla foorumilla. Vaikka Raamattu kertoo Jeesuksella olleen veljiä. Marian taivaaseen ottamista elävänä ei ole Raamatussa vaikka kaikki Evankeliumit ja useat kirjeet on kirjoitettu sen jälkeen milloin tuon olisi pitänyt jo olla tapahtunut. Mutta katoliset ottikin tämän opin vasta 1900 luvulla. Papit ei saa olla naimisissa vaikka Raamattu käskee olemaan yhden vaimon mies. Luostareita ei Raamattu tunne. Ei myöskään pyhimyksiä eikä heidän kautta rukoilemista. Myös he rukoilevat Marian Jeesuksen äidin kautta. El ihe palvovat kuolleita.
03.09.2014 00:40
Stibendinen saajien joukosta ei löydy Franzin nimeä eikä loppututkinnon suorittaneiden
01.09.2014 01:20
Kuinka voi pettää jos ei ole persoona? Ja miksi valehteli Jumalalle?
30.08.2014 23:09
VOI VOI Raamattu on täynnä että Pyhä Henki on persoona ja Jumala
Pyhä Henki on myös persoona ja Jumala. EF.4:30. Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka.
JOH.16:7. Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
Jeesuksen piti mennä taivaaseen ensin ennenkuin Pyhä Henki voi tulla. Ei kai Jumalan voima ollut silloin poissa kun Jeesus oli maanpäällä?
APT.5:3. Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on s.a.a.t.a.n.a täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?
4. Eikö se myymätönnä ollut sinun omasi, ja eikö myynnin jälkeenkin sen hinta ollut sinun? Miksi päätit sydämessäsi tämän tehdä? Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle."
Vastaavassa kohdassa on u.m käännöksessä Pyhä Henki kirjoitettuna pienellä ja paholainen isolla, että paholainen on Jehovan todistajille tärkeämpi kuin Pyhä Henki.
Se että Jeesus ja Pyhä Henki rukoilee meidän edestä ei poista, että molemmat ovat Jumalia. He vain meidän edestä, kun me emme voi emmekä jaksa. Jumala itse rukoilee meidän puolesta. Sana on Jumala.
Huomatkaa. Pietari sanoo että ”koetit pettää Pyhää Henkeä ja Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle. Eli suoraan sanottuna Pyhä Henki on Jumala. Tämän kohdan toivoisivat Jehovan todistajat olevan poissa Raamatusta.
30.08.2014 16:35
"Estääkö joku sinua kirjoittamasta Raamattua uusiksi? "
KYLLÄ Ei saa Jumalan sanaa väärentää
30.08.2014 16:17
Jos leipä on olemassa voin työntää sormeni reikään. Samoin Tuomas työnsi kun Jeesus oli ruuliillisesti noussut kuolleista sormensa Jeesuksen kädessä oleviin naulanreikiin jotka olivat tulleet ristiin naulitsemisesta
30.08.2014 16:17
Ei ole aiemminkaan ollut naisia ku nei mahaa ollut. Maha kasvaa iän myötä. Ja naiset häipyy iän myötä, mutta minun kohdalla he häipyivät jo synnytyslaitoksella. Raha on mikä tasoittaa ulkonäköä ja ikää, mutta minulla ei ole koskaan ollut rahaa eikä ulkonäköä ny ton vain ikää
29.08.2014 18:22
On se naurun asia jehovan todistajille, kun en saa naista Suomesta. Minua ei naurattaisi asia yhtään. Mikä siinä yleensä naurattaa??? Oletteko noin vahinkoniloista väkeä. Minä olen sitten vahinkoniloinen teidän järjen heikosta osamäärästä
29.08.2014 01:40
Kun papeilta kysyy esim. mitä mieltä olet sukupuolineutraalista avioliitosta? Vastaus on että katsotaan mitä kirkolliskokous sanoo? Eli ei omaa mielipidettä, vaan otetaan kaikki vastaan mitä kirkon johto päättää. Itse ei katsota mitä Raamattu asiasta sanoo vaan "uusi Raamattu" on kirkolliskokous
29.08.2014 01:16
Vääriä todistuksia Jumalasta ja Raamatusta ym. on jehovan todistajien oppi väärällään
28.08.2014 17:41
JOH.1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
1JOH.5:10. Joka uskoo Jumalan Poikaan, hänellä on todistus itsessänsä; joka ei usko Jumalaa, tekee hänet valhettelijaksi, koska hän ei usko sitä todistusta, jonka Jumala on todistanut Pojastansa.
11. Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa.
12. Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.
13. Tämän minä olen kirjoittanut teille, jotka uskotte Jumalan Pojan nimeen, tietääksenne, että teillä on iankaikkinen elämä.
14. Ja tämä on se uskallus, joka meillä on häneen, että jos me jotakin anomme hänen tahtonsa mukaan, niin hän kuulee meitä.
15. Ja jos me tiedämme hänen kuulevan meitä, mitä ikinä anommekin, niin tiedämme, että meillä myös on kaikki se, mitä olemme häneltä anoneet.
16. Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei ole kuolemaksi, niin rukoilkoon, ja hän on antava hänelle elämän, niille nimittäin, jotka eivät tee syntiä kuolemaksi. On syntiä, joka on kuolemaksi; siitä minä en sano, että olisi rukoiltava.
17. Kaikki vääryys on syntiä. Ja on syntiä, joka ei ole kuolemaksi.
18. Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.
19. Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.
20. Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.
KOL.2:9 Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti,
2KOR.5:19. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan
KOL.1:15. ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
JOH.10:30 Minä ja Isä olemme yhtä."
JOH:14:9. Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
JES.40:3. Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.
MATT.3:3. Sillä hän on se, josta profeetta Esaias puhuu sanoen: "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'."
JES.9: 5. Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa; se perustetaan ja vahvistetaan tuomiolla ja vanhurskaudella nyt ja iankaikkisesti. Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.
MATT.1:23. "Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja tälle on annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: Jumala meidän kanssamme.
RIITTÄÄKÖ?????
28.08.2014 01:54
Kymys oli että tiedänkö edes omia tasujani ja vastasin että tiedän kun siellä on 30 centtiä rahaa ei Raamatun tekstiä vaan vastaus teidän kysymykseen.
Minulla on sama KR33/38 Ja siellä on jos on Jumalalla Poika on Poika myös Jumala
27.08.2014 17:22
VÄÄRIN!!! Ei uskovia oteta täältä pois ennenkuin Jeesus tulee toisen kerran ennen viimeistä tuomiota silloin otetaan Herraa vastaan. Ei Jeesus tule enään kahta kertaa kuten Leo Meller opettaa, että Jeesus tulee ensin näkymättönä hakemaan ja sitten tulee 7 vuoden vaivan aika. Vain jehovan todistajat uskoo Jeesusken näkymättömään tulemiseen. Kyllä seurakunta on täällä maanpäällä loppuun asti
27.08.2014 16:12
Kyllä tunnen hyvin kun tiedän että siellä on raha 30 centtiä
Raamatun tunnen hyvin kun tiedän että Jeesus on Jumala ja on noussut ruumiilisesti kuoleista ylös
27.08.2014 01:58
Etkö erota ihmisiä Jumalasta??? Ei ole uskoa sinulla
27.08.2014 01:34
Kuinka sitten Tuomas kosketti Jeesuksen kädessä naulanreikiä, jos ruumis olisi hävitetty????
27.08.2014 01:28
249 / 301