- Jos Jumala määrää ei toisin käy.
- "Jeesuksen opetuslapsi Johannes syntyi myöhemmin vuonna 1808 jaa. Englannissa nimellä John Taylor, joka toimi mm. MAP-kirkon presidenttinä."
Uudestisyntymistä ei ole. Tietenkin ihminen voi uudestisyntyä ja tulla uskoon. Mutta joka on jo kuollut ei voi uudestisyntyä. - Lukumääräkö sen sanoo mikä on oikea seurakunta? Silloin se olisi katolinen kirkko.
- "2000-3000 jKr TÄMÄ päivä, Jumalan valtakunta, Kristus korotetaan Sanaksi"
Jeesus oli taivaassa Sana ennen maan päälle tuloaan. Kyllä on ollut Sana jo alusta asti.
JOH. 1: 1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä
14. Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Että on Sana ollut jo olemassa pitkään. - https://www.youtube.com/watch?v=9j7z4w3dfIE
Armoa on paljon armon päällä - "Meidän kirkko on ainoa, joka voi joka asiasta sanoa rehellisesti, että kysykää Jumalalta"
Mikä estää muissa seurakunnissa olevia uskovia kysymästä Jumalalta. Jumala antaa Pyhän Hengen johdattaa.
Raamattu on Jumalalta ei mormonien kirja, sillä Raamattuun ei voi mitään lisätä eikä pois ottaa. - EI EI EI!!!! Seurakunta perustettiin jo Jeesuksen aikana ei 1830.
- Kaikissa kirkoissa missä Jeesusta julistetaan on Jeesuksen seurakuntia. Näitä seurakuntia rakennettiin ennen ja jälkeen 1830 . Jos Herra ei huonetta rakenna turhaan rakentajat näkevät vaivaa.
- Kyllä seurakuntia rakennettiin. Ennen ja jälkeen vuoden 1830. Seurakunnat missä julistetaan Jeesusta on Jeesus läsnä.
Jos Herra ei huonetta rakenna turhaan rakentajat vaivaa näkevät. - Apostolit ovat vain nämä 12 APT.21: 14. Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
- Meillä on aina kaksitoista apostolia ja profeettakin on apostoli. Sama järjestys kuin alkukirkossa.
APT. 21: 14. Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
Ei sovi teidän eikä katolisten Apostolien nimet sinne, koska heitä oli vain nuo 12 Karitsan Apostolia - "Tällä hetkellä on kaikki Apostolit taivaassa Jumalan edessä. Samoin kun on Israelin sukukunnittain nimien mukaan nimetyt Jaakobin pojat. Eli yhteensä 24"
ILM. 21: 14. Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
Ei sovi mormonien eikä katolisten nimet sinne Karitsan Apostolien joukkoon. - Kyllä sitä seurakuntia oli ennen vuotta 1830. Ei usko mihinkään kadonnut. Kyllä seurakuntia on rakennettu aikaisemminkin. Seurakunta missä julistetaan Jeesusta on kyllä Jumalan tekemä ja pystyssä pitämä seurakunta. PS. 127: 1 Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät.
- HEH HEH HEEE!!!!
Onpa hyvä vitsi.
Jumalan sanasta pilkan tekeminen on suuri synti. - Kyllä koraanissa voi olla ja mormonien kirjassa, mutta ei Raamatussa.
- Raamattu on täydellinen ei sitä voi täydentää eikä pois ottaa.
ILM. 22: 18. Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
19. ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. - Kun kerran uskon nyt Jeesukseen Raamatun perusteella olisin varmasti uskonut Jeesukseen myös siihen aikaan. Epäilevä Tuomaskin uskoi kun näki. JOH. 20: 27. Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".
28. Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
29. Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"
Eli minä olen Tuomasta autuaampi.
Pietarikin kielsi Jeesuksen, mutta palasi takaisin ja pelastui ja tuli väkevä Apostoli. - Voi kysyä, että näin ei ole. Kyllä johannes kuoli. Sitten nefiläisiin en ota kantaa, kun se on vain mormonien kirjassa.
- Kaikki asiat eivät ole Jumalasta. Kyllä saatanakin voi tehdä muutoksia.
- "Molemmat lopetettiin Jumalan ilmoituksen pohjalta. Itsekin näet, että se oli kaikin puolin järkevää."
Jumalan ilmoitus taisi olla USA:n laki.