Jumala sanoo sanassaan (Mormonin kirja) "Ja lapsia minä annan heille ruhtinaiksi ja pienokaiset hallitsevat heitä" ja " Ja lapset ovat minun kansani sortajia ja naiset hallitsevat heitä. Oi kansani, sinun johtajasi johdattavat sinut harhaan ja hämmentävät sinun polkujesi suunnan"
Ja lisäksi Jumala sanoo mihin kirkon kymmenykset ovat menneet.
"Herra käy tuomiolle kansansa vanhinten ja sen ruhtinaiden kanssa , sillä te olette syöneet tyhjiin viinitarhan ja köyhiltä ryöstämänne saalis on taloissanne."
Miten kirkkoa on johdettu?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä me olemme sortaneet Jumalan kansaa?
Ilmoituksissa, sanoo Herra Jumala.
Te olette sortaneet mm. Pyhää Henkeä (jumala) eli Gabrielia eli Eliaa eli Abinadia.
Te olette sortaneet mm. Zotielia (enkeli) eli Nefin kansan johtaja Moronia
Te olette sortaneet mm. Fanuelia (enkeli) eli Nooaa eli Johannes Kastajaa- Anonyymi
Ketä muuta kirkko on sortanut?
Jumala Jahvea kun se on sanonut hänen olleen joskus ihminen ja on nyt korotettu ihminen ja lisäksi se on sortanut Jumala Jahvea ja Jeesusta sanomalla että Jeesus on luonut kaiken ja on korottanut Jeesuksen luojaksi mitä hän ei ole..
Myös tuo oppi että Jumalalla on puoliso on sortanut Jumala Jahvea. "Te olette sortaneet mm. Pyhää Henkeä (jumala) eli Gabrielia eli Eliaa eli Abinadia."
Pyhä Henki ei ole Gabriel eikä Elia. Pyhä Henki on luomaton Jumalan kolmas persoona. Gabriel ja Elia ovat luotuja Ovat ihmiseen verrattavissa. Elia olikin tavallinen ihminen joka otettiin taivaaseen. 2KUN.2: 11. Kun he niin kulkivat ja puhelivat, niin katso, äkkiä ilmestyivät tuliset vaunut ja tuliset hevoset, ja ne erottivat heidät toisistansa, ja Elia nousi tuulispäässä taivaaseen.Anonyymi kirjoitti:
Ketä muuta kirkko on sortanut?
Jumala Jahvea kun se on sanonut hänen olleen joskus ihminen ja on nyt korotettu ihminen ja lisäksi se on sortanut Jumala Jahvea ja Jeesusta sanomalla että Jeesus on luonut kaiken ja on korottanut Jeesuksen luojaksi mitä hän ei ole..
Myös tuo oppi että Jumalalla on puoliso on sortanut Jumala Jahvea.Jumala on ollut ennen ihminen. Tämä on yksi mormonien suuresta valheesta. Ei Jumalasta tullut ihmisen kuvaa vaan ihminen tuli Jumalan kuvaksi.
1MOOS.1: 26. Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat"- Anonyymi
totuusvoittaaaina kirjoitti:
"Te olette sortaneet mm. Pyhää Henkeä (jumala) eli Gabrielia eli Eliaa eli Abinadia."
Pyhä Henki ei ole Gabriel eikä Elia. Pyhä Henki on luomaton Jumalan kolmas persoona. Gabriel ja Elia ovat luotuja Ovat ihmiseen verrattavissa. Elia olikin tavallinen ihminen joka otettiin taivaaseen. 2KUN.2: 11. Kun he niin kulkivat ja puhelivat, niin katso, äkkiä ilmestyivät tuliset vaunut ja tuliset hevoset, ja ne erottivat heidät toisistansa, ja Elia nousi tuulispäässä taivaaseen.OL 27:7
samoin myös Johanneksen, Sakariaan pojan, kanssa, jonka Sakariaan luona hän (Elias) kävi ja lupasi, että tämä oli saava pojan, jonka nimi oli oleva Johannes, ja hän oli täyttyvä Eliaan hengellä;
Sakariaan luona kävi Raamatun mukaan Gabriel ja Opin ja Liiittojen kirjan mukaan Elias on Gabriel. Kuka voi sanoa tuota vastaan? Anonyymi kirjoitti:
OL 27:7
samoin myös Johanneksen, Sakariaan pojan, kanssa, jonka Sakariaan luona hän (Elias) kävi ja lupasi, että tämä oli saava pojan, jonka nimi oli oleva Johannes, ja hän oli täyttyvä Eliaan hengellä;
Sakariaan luona kävi Raamatun mukaan Gabriel ja Opin ja Liiittojen kirjan mukaan Elias on Gabriel. Kuka voi sanoa tuota vastaan?Elias ei ole Gabriel. LUUK. 1: 17. Ja hän käy hänen edellään Eliaan hengessä ja voimassa, kääntääksensä isien sydämet lasten puoleen ja tottelemattomat vanhurskasten mielenlaatuun, näin Herralle toimittaaksensa valmistetun kansan."
Sanottiin, että Elias tulee ennen Kristusta. Ja Johannesta sanottiin Eliaaksi.- Anonyymi
Elias ei ole Gabriel. LUUK. 1: 17. Ja hän käy hänen edellään Eliaan hengessä ja voimassa, kääntääksensä isien sydämet lasten puoleen ja tottelemattomat vanhurskasten mielenlaatuun, näin Herralle toimittaaksensa valmistetun kansan."
Sanottiin, että Elias tulee ennen Kristusta. Ja Johannesta sanottiin Eliaaksi.Johannes Kastajasta sanottiin että hän käy edellä Eliaan hengessa. Missä kohtaa Raamatussa sanotaan että Elias tulee ennen Kristusta? Johannes Kastaja itse sanoi että hän ei ole Elias.
KR 1933/-38
Joh. 1:21 Ja he kysyivät häneltä: "Mikä sitten? Oletko sinä Elias?" Hän sanoi: "En ole." "Se profeettako olet?" Hän vastasi: "En." Anonyymi kirjoitti:
Johannes Kastajasta sanottiin että hän käy edellä Eliaan hengessa. Missä kohtaa Raamatussa sanotaan että Elias tulee ennen Kristusta? Johannes Kastaja itse sanoi että hän ei ole Elias.
KR 1933/-38
Joh. 1:21 Ja he kysyivät häneltä: "Mikä sitten? Oletko sinä Elias?" Hän sanoi: "En ole." "Se profeettako olet?" Hän vastasi: "En."Matt.17: 10. Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä sanoen: "Miksi sitten kirjanoppineet sanovat, että Eliaan pitää tulla ensin?"
11. Jeesus vastasi ja sanoi: "Elias tosin tulee ja asettaa kaikki kohdalleen.
12. Mutta minä sanon teille, että Elias on jo tullut. Mutta he eivät tunteneet häntä, vaan tekivät hänelle, mitä tahtoivat. Samoin myös Ihmisen Poika saa kärsiä heiltä."
13. Silloin opetuslapset ymmärsivät hänen puhuneen heille Johannes Kastajasta.totuusvoittaaaina kirjoitti:
Matt.17: 10. Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä sanoen: "Miksi sitten kirjanoppineet sanovat, että Eliaan pitää tulla ensin?"
12. Mutta minä sanon teille, että Elias on jo tullut. Mutta he eivät tunteneet häntä, vaan tekivät hänelle, mitä tahtoivat. Samoin myös Ihmisen Poika saa kärsiä heiltä."
13. Silloin opetuslapset ymmärsivät hänen puhuneen heille Johannes Kastajasta.MATT. 3: 1 Niinä päivinä tuli Johannes Kastaja ja saarnasi Juudean erämaassa
2. ja sanoi: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".
3. Sillä hän on se, josta profeetta Esaias puhuu sanoen: "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'.- Anonyymi
Matt.17: 10. Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä sanoen: "Miksi sitten kirjanoppineet sanovat, että Eliaan pitää tulla ensin?"
13. Silloin opetuslapset ymmärsivät hänen puhuneen heille Johannes Kastajasta.12. Mutta minä sanon teille, että Elias on jo tullut. Mutta he eivät tunteneet häntä, vaan tekivät hänelle, mitä tahtoivat. Samoin myös Ihmisen Poika saa kärsiä heiltä."
Jeesus tarkoitti puhuessaan että, "Elias on jo tullut. Mutta he eivät tunteneet häntä vaan tekivät hänelle, mitä tahtoivat, Samoin myös Ihmisen Poika saa kärsiä heiltä", Abinadia joka kuoli 148 eKr Nooan ja Nooan pappien toimesta. Anonyymi kirjoitti:
Jeesus tarkoitti puhuessaan että, "Elias on jo tullut. Mutta he eivät tunteneet häntä vaan tekivät hänelle, mitä tahtoivat, Samoin myös Ihmisen Poika saa kärsiä heiltä", Abinadia joka kuoli 148 eKr Nooan ja Nooan pappien toimesta.Kuka tämä Abinadia oikein on?
According to the Book of Mormon, Abinadi (/əˈbɪnədaɪ/)[1] was a prophet who lived on the American continent about 150 BC. In the Book of Mormon account, Abinadi visited the court of King Noah at Lehi-Nephi, and pleaded for them to repent of their iniquity. Abinadi gave Noah the message of the coming of the Lord Jesus Christ to earth in the flesh, to live among the children of men. Noah and his priests threatened Abinadi that unless he recalled all the words he had said against him and his priests, they would kill him. Abinadi stood by his words and Noah had him burned with fire. One of Noah's priests, Alma the Elder, adhered to Abinadi's message and eventually became a prophet himself.
On joku mormonien satu olento?
Tarkoitti Johannesta MAL.4: 5. Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennenkuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus tarkoitti puhuessaan että, "Elias on jo tullut. Mutta he eivät tunteneet häntä vaan tekivät hänelle, mitä tahtoivat, Samoin myös Ihmisen Poika saa kärsiä heiltä", Abinadia joka kuoli 148 eKr Nooan ja Nooan pappien toimesta.Mikä on Ihmisen Poika? Siis kuka on Ihminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126851Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli35806Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47799- 54691
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143684Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus49671Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy186639Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42626Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e25618Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset
Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv21614