Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tule sinäkin jehovan todistajana yrittämään surmaamaan minua kuten katolic ym. Saat nähdä ettet onnistu
07.05.2014 00:03
Ei huudeta. Voit kuunnella tuolta ensi sunnuntaina
http://www.lhpk.fi/nettimessu/
06.05.2014 23:23
Oikein käännettynä
ROOM.8.1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
2. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
3. Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
4. että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.
5. Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.
6. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
7. sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
8. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
9. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
10. Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.
11. Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.
12. Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme lihalle, lihan mukaan elääksemme.
13. Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.
14. Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia.
15. Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
16. Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
17. Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.
18. Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.
19. Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.
20. Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan,
21. koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.
22. Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;
23. eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.
24. Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?
25. Mutta jos toivomme, mitä emme näe, niin me odotamme sitä kärsivällisyydellä.
06.05.2014 23:20
Kirkon ei pitäisi uudistua vaan mennä ajassa ainakin 50 vuotta taaksepäin ja ottaa uudellen Raamattu käyttöön ei vuoden 92 Raamattua vaan vuoden 33/38 KirkkoRaamattu
06.05.2014 23:13
Ja kirkonulkomaan tuen avut lähetetään arabiterroristelle
06.05.2014 22:55
Minkkiturkissa tuskin kannattaa mennä valtakunnansalille, koska kettutytöt tulevat ja heittävät päälle jotain kun tietävät että rikkaat gudut menevät valtakunnansaliin turkki päällä
06.05.2014 00:12
Heidän käräjäoikeus on mannerheimintiellä entisen elokuvateatterin tiloissa mikä on nykyään valtakunnansali ja siellä on myös tuo tuomioistuin missä lynkataan langennut toveri ja naapurissa on hyvä mesta on pub99 mihin gudut pääsevät huurteisille lynkkkauksen jälkeen
06.05.2014 00:08
JOH.3:5. Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
05.05.2014 20:53
"Pienet lapset ovatksin jo "sellaisinaan" Jumalalle kelpaavia ilman mitään "
Missä noin sanotaan????
Kaikki ovat syntisiä jo lapsena ja jo äidin kohdussa vain Jeesus oli synnitön koska on Jumala eikä ollut erossa Jumalasta. Edes Maria ei ole perisynnistä vapaa vaikka katoliset sitä hokevat
05.05.2014 20:52
Onneksi vasta ennakkomyynti ettei vielä ole julkaistu kaikkea ei ole vielä menetetty
05.05.2014 20:47
"Raamatussa on selkeä linja, elikä ensinhän aina julistettiin evankeliumia Jeesuksesta"
Samoin tehdään nyt myös lähetyskentillä, mutta sielläkin kastetaan koko perhe kuten tehtiin Raamatussa
APT.16:33. Ja hän otti heidät mukaansa samalla yön hetkellä ja pesi heidän haavansa, ja hänet ja kaikki hänen omaisensa kastettiin kohta.
16:15. Ja kun hänet ja hänen perhekuntansa oli kastettu, pyysi hän meitä sanoen: "Jos te pidätte minua Herraan uskovaisena, niin tulkaa minun kotiini ja majailkaa siellä". Ja hän vaati meitä.
05.05.2014 18:35
Silloin oli Jeesus maanpäällä, mutta nyt ei. On vain sakramenttien muodossa nyt meidän luona. JOH.3:5. Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
APT.2:38. Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
39. Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu
05.05.2014 18:29
Kyllä pelastaa. Miksi sitten kasteen sakramentti on asetettu, jos sillä ei olisi mitään pelastus merkitystä? Ei kai vaan huvukseen valella vettä päähän?
05.05.2014 18:27
Homoliitoilla loukataan oikeata miehen ja naisen välistä avioliittoa, kun rinnastetaan samaan ja kaikkia lapsiperheitä
05.05.2014 16:02
Mutta oliko asiat Jehovan todistajien mukaan oikein Apostolijen aikaan????
04.05.2014 20:52
Noin luki HS:ssä että pitää olla puku ja solmio kun menee valtakunnansaliin ja naisilla pitää olla hame mikä menee polvien alle. Mitään mini hameita ja farkkuja ei sallita.
Onneksi meillä ei ole näin vaan on vapaa pukeutuminen asu vapaa mutta pakollinen ei Jeesus vaateisiiin katso
04.05.2014 20:47
Sinä kuljet korkokengissä
Ei ole syytä näytellä rikasta kun on patavahdissa ei kukaan silloin antaisi rahaa pataan
04.05.2014 20:45
Noin tapahtuukin vain valtakunnansalilla ei kuntosalilla ja jälkimmäisessä käyn minä
Tuon paskan lento jutun kertoi eräs todsitaja
04.05.2014 20:43
Hyvä kun sait purkaa itseäsi!!! Saitko tyydytyksen???
Itse en kyllä jättäisi lastani kastmatta
On oppivelvollisuus pitää olla myös pelastusvelvollisuuskin
04.05.2014 20:31
Ei silti tuollaista postimerkkiä saa julkaista
Kaikki kunnia sotaveteraaneille, mutta ei kaikkea heiltäkään saa hyväksyä. Ei esim. saa tulla ulos kaapista ja ryhtyä homo suhteesees tai alkaa varastamaan tai ryöstämään tai alkaa vaikka jehovan todistajaksi tai kommunistiksi tai muuhin kauheuteen
04.05.2014 20:27
275 / 301