- Ja Juutalaiset vielä odottavat Messiasta
- Minä ainakin päätän lopettaa keskustelun täällä, kun se on tuollaista toinen sanoo toista ja toinen toista. Mahdotonta keskustella.
Hyvää kesää kaikille ja Jumalan siunausta - Ei ole sanavapautta enään Suomessa eikä eläimillä esiinny homo suhteita
- Jyystää sinä vaan sitä ruskeaa reikää (ruotsin raha) Minä olen luonnollisessa yhteydessä eikä meidän seurakunnassa vihitä eikä siunata homo ja lesbo pareja. Siksi pysyn Luther säätiössä.
- Mitään pienen j:n Jumalia ei ole. Paitsi Jehovan todistajilla ja ehkä mormoneilla. On vain yksi Jumala ja kolme persoonaa. Ei jumalia ole olemassakaan. Ei naiset ole mitään jumalia. Vaan ovat taivaassa aivan tavallisia pelastuneita, jotka ovat pesseet itsensä Jeesuksen veressä ja on puettuna puhtaan valkoiseen pukuun.
ILM. 7: 14. Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
Äiti jumalia ei ole. Jumalalla ei ole sukupuolta. - 1KOR. 10 :1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
2. ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
Eli kaikki kastettiin myös lapset ja valelu kasteella. Egyptiläiset upotettiin ja kuolivat. Olisiko mormonit jättänyt alle 8 vuotiaat lapset egyptiläisille, kun eivä pelastuksesta ymmärrä mitään. - Katolisia ei vainottu, vaikka sanovat olevan ainut oikea uskonto vaan he vainosivat muita Jeesuksen seurakuntia. Paavi on erehtymätön aivan kuin on mormoneilla presidentti ja molemmilla on Apostolit, Vaikka oikeat Apostolit ovat taivaassa Jumalan valtaistuimen edessä.
- "On+paljon+asioita,+jotka+Raamatusta+puuttuu,+"
Kaikki+asiatko+olisi+pitänyt+Raamattuun+laittaa?+Minä+en+olisi+ehtinyt+lukea+edes+10%+jos+kaikki+asiat+olisivat+Raamatussa.+Mutta+tärkein+on+eikä+muuta+tarkoitetu+kuin+Raamattu+siinä+on+kaikki+mitä+pitääkin.+Puutteellinen+on+mormonien+kirjakin+ja+ristiriitainen+oppi+ja+liitto+kirjan+kanssa. - Se vain on muiden mormonien oppi, että Jeesuksella oli vaimoja. Mutta Olli yrittää täällä puhdistaa muiden mormonien väitteitä.
- Jokainen tuntee, että oma kirkko/seurakunta on oikeassa. Mormonit vaan saa sen oikeaksi, kun on monta erilaista oppia ja opettajaa. Minkä joku mormoni on sanonut sen Olli täällä kumoaa. Olli on mormonien opin siivooja.
- "Parhaat kristityt mielestäni ovat olleet: Vapaakirkko ja Pelastusarmeija. He ovat kansan tasolla eivätkä liian korkealla kuku."
Pelastusarmeijalla ei ole kastetta eikä ehtoollista. Ja vapaakirkossa on ehtoollisessa pulla ja mehu. Ei ole syntien anteeksiantamusta. Eikä saa Jeesuksen ruumista eikä verta. - Jos sinä homona pidät ruskean reiän tökkimistä oikeana eikä poikkeavana ilmiönä pidä sitten. Mutta meidän seurakunnassa ei homoja vihitä. Me olemme samalla kannalla kuin on Päivi Räsänen joka kirjoitti meidän blogissa mieheksi ja naiseksi ja on nyt syytteessä. Sen on tämä homolaki saanut aikaan ettei ole enään sananvapautta.
https://www.lhpk.fi/mieheksi-ja-naiseksi-han-heidat-loi/
http://www.luthersaatio.fi/julkaisut/hengen-viisaus-kirjat/#aamutahti-29-mieheksi-ja-naiseksi-han-heidat-loi - Yhteläistä on katolisella ja mormoneilla ja Jehovan todistajilla, että vain heillä on oikea kirkko ja vain heidän kautta pelastutaan.
- " Ehkä meni naimisiin. Ehkä meni Afganistaniin ja Kahmiriin."
Väittää jotkut, että Jeesus olisi käynyt Englannissa asti. Mutta naimisissa Jeesus ei ollut eikä lapsia ollut ei ollut naisten kanssa. Jeesus ei langennut syntiin. - Montako kertaa teillä on Jumala muuttanut jonkun ilmoituksen?
Jumala ei peru sitä minkä kerran on sanonut. Tämä sana on Raamattu. - Ollilla on jäänyt gramofonin neula tuohon samaan paikkaan "jatkuvat ilmoitukse"
Näitä ei ole. Sillä Raamattu on ensimmäinen ja viimeinen ilmoitus mitä on meille annettu. Kun luemme Raamattua on Pyhä Henki läsnä ja antaa meille sanan viisauden. Olli tietenkin vastaa, että Jumala on kuollut jos ei tule jatkuvia ilmoituksia. Näin ei ole kyllä Jumala kuulee rukouksemme ja vastaa kaikkiin rukouksiin. Näin ainakin meidän seurakunnassa. - Mitä yhteistä on katolisilla ja Jehovan todistajilla ja mormoneilla?
Heillä on vain ja ainoastaan kirkko mistä pelastutaan ja heidän kirkkonsa on ainoa oikea minkä Jeesus hyväksyy. - "Papit oppivat tämän vähitellen käytännössä Hengen ohjauksessa. Luterilaiset saavat sen koulutuksessa."
Se että mormoneilla on monta erilaista oppia on syy ettei mormonit ole käynyt mitään koulutusta. Kumpi Pyhä Henki teille antaa vastauksen? Eikö teillä ole ainakin kaksi. - Mutta vaatii myös muuta mitä ei Jeesus käskenyt.
- Etsi naiset muualta kuin mormoneista. Sinä joudut temppeliin vihittäväksi ikuiseen liittoon joka on voimassa myös taivaassa. Sitä ennen sinun pitää mennä uudesti kasteelle. Mikä on syntiä.