Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+Juutalaiset+vielä+odottavat+Messiasta
25.05.2020 15:31
Minä+ainakin+päätän+lopettaa+keskustelun+täällä,+kun+se+on+tuollaista+toinen+sanoo+toista+ja+toinen+toista.+Mahdotonta+keskustella.
Hyvää+kesää+kaikille+ja+Jumalan+siunausta
25.05.2020 15:28
Ei+ole+sanavapautta+enään+Suomessa+eikä+eläimillä+esiinny+homo+suhteita
25.05.2020 14:57
Jyystää+sinä+vaan+sitä+ruskeaa+reikää+(ruotsin+raha)+Minä+olen+luonnollisessa+yhteydessä+eikä+meidän+seurakunnassa+vihitä+eikä+siunata+homo+ja+lesbo+pareja.+Siksi+pysyn+Luther+säätiössä.
25.05.2020 14:55
Mitään+pienen+j:n+Jumalia+ei+ole.+Paitsi+Jehovan+todistajilla+ja+ehkä+mormoneilla.+On+vain+yksi+Jumala+ja+kolme+persoonaa.+Ei+jumalia+ole+olemassakaan.+Ei+naiset+ole+mitään+jumalia.+Vaan+ovat+taivaassa+aivan+tavallisia+pelastuneita,+jotka+ovat+pesseet+itsensä+Jeesuksen+veressä+ja+on+puettuna+puhtaan+valkoiseen+pukuun.
ILM.+7:+14.+Ja+minä+sanoin+hänelle:+"Herrani,+sinä+tiedät+sen".+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Nämä+ovat+ne,+jotka+siitä+suuresta+ahdistuksesta+tulevat,+ja+he+ovat+pesseet+vaatteensa+ja+valkaisseet+ne+Karitsan+veressä.+
Äiti+jumalia+ei+ole.+Jumalalla+ei+ole+sukupuolta.
25.05.2020 13:54
1KOR.+10+:1++Sillä+minä+en+tahdo,+veljet,+pitää+teitä+tietämättöminä+siitä,+että+isämme+olivat+kaikki+pilven+alla+ja+kulkivat+kaikki+meren+läpi+
2.+ja+saivat+kaikki+kasteen+Moosekseen+pilvessä+ja+meressä+
Eli+kaikki+kastettiin+myös+lapset+ja+valelu+kasteella.+Egyptiläiset+upotettiin+ja+kuolivat.+Olisiko+mormonit+jättänyt+alle+8+vuotiaat+lapset+egyptiläisille,+kun+eivä+pelastuksesta+ymmärrä+mitään.
25.05.2020 13:48
Katolisia+ei+vainottu,+vaikka+sanovat+olevan+ainut+oikea+uskonto+vaan+he+vainosivat+muita+Jeesuksen+seurakuntia.+Paavi+on+erehtymätön+aivan+kuin+on+mormoneilla+presidentti+ja+molemmilla+on+Apostolit,+Vaikka+oikeat+Apostolit+ovat+taivaassa+Jumalan+valtaistuimen+edessä.
25.05.2020 13:44
"On+paljon+asioita,+jotka+Raamatusta+puuttuu,+"
Kaikki+asiatko+olisi+pitänyt+Raamattuun+laittaa?+Minä+en+olisi+ehtinyt+lukea+edes+10%+jos+kaikki+asiat+olisivat+Raamatussa.+Mutta+tärkein+on+eikä+muuta+tarkoitetu+kuin+Raamattu+siinä+on+kaikki+mitä+pitääkin.+Puutteellinen+on+mormonien+kirjakin+ja+ristiriitainen+oppi+ja+liitto+kirjan+kanssa.
25.05.2020 13:41
Se+vain+on+muiden+mormonien+oppi,+että+Jeesuksella+oli+vaimoja.+Mutta+Olli+yrittää+täällä+puhdistaa+muiden+mormonien+väitteitä.
25.05.2020 13:35
Jokainen+tuntee,+että+oma+kirkko/seurakunta+on+oikeassa.+Mormonit+vaan+saa+sen+oikeaksi,+kun+on+monta+erilaista+oppia+ja+opettajaa.+Minkä+joku+mormoni+on+sanonut+sen+Olli+täällä+kumoaa.+Olli+on+mormonien+opin+siivooja.
25.05.2020 13:34
"Parhaat+kristityt+mielestäni+ovat+olleet:+Vapaakirkko+ja+Pelastusarmeija.+He+ovat+kansan+tasolla+eivätkä+liian+korkealla+kuku."
Pelastusarmeijalla+ei+ole+kastetta+eikä+ehtoollista.+Ja+vapaakirkossa+on+ehtoollisessa+pulla+ja+mehu.+Ei+ole+syntien+anteeksiantamusta.+Eikä+saa+Jeesuksen+ruumista+eikä+verta.
24.05.2020 22:47
Jos+sinä+homona+pidät+ruskean+reiän+tökkimistä+oikeana+eikä+poikkeavana+ilmiönä+pidä+sitten.+Mutta+meidän+seurakunnassa+ei+homoja+vihitä.+Me+olemme+samalla+kannalla+kuin+on+Päivi+Räsänen+joka+kirjoitti+meidän+blogissa+mieheksi+ja+naiseksi+ja+on+nyt+syytteessä.+Sen+on+tämä+homolaki+saanut+aikaan+ettei+ole+enään+sananvapautta.
https://www.lhpk.fi/mieheksi-ja-naiseksi-han-heidat-loi/
http://www.luthersaatio.fi/julkaisut/hengen-viisaus-kirjat/#aamutahti-29-mieheksi-ja-naiseksi-han-heidat-loi
24.05.2020 22:44
Yhteläistä+on+katolisella+ja+mormoneilla+ja+Jehovan+todistajilla,+että+vain+heillä+on+oikea+kirkko+ja+vain+heidän+kautta+pelastutaan.
24.05.2020 22:36
"+Ehkä+meni+naimisiin.+Ehkä+meni+Afganistaniin+ja+Kahmiriin."
Väittää+jotkut,+että+Jeesus+olisi+käynyt+Englannissa+asti.+Mutta+naimisissa+Jeesus+ei+ollut+eikä+lapsia+ollut+ei+ollut+naisten+kanssa.+Jeesus+ei+langennut+syntiin.
24.05.2020 22:34
Montako+kertaa+teillä+on+Jumala+muuttanut+jonkun+ilmoituksen?
Jumala+ei+peru+sitä+minkä+kerran+on+sanonut.+Tämä+sana+on+Raamattu.
24.05.2020 22:28
Ollilla+on+jäänyt+gramofonin+neula+tuohon+samaan+paikkaan+"jatkuvat+ilmoitukse"
Näitä+ei+ole.+Sillä+Raamattu+on+ensimmäinen+ja+viimeinen+ilmoitus+mitä+on+meille+annettu.+Kun+luemme+Raamattua+on+Pyhä+Henki+läsnä+ja+antaa+meille+sanan+viisauden.+Olli+tietenkin+vastaa,+että+Jumala+on+kuollut+jos+ei+tule+jatkuvia+ilmoituksia.+Näin+ei+ole+kyllä+Jumala+kuulee+rukouksemme+ja+vastaa+kaikkiin+rukouksiin.+Näin+ainakin+meidän+seurakunnassa.
24.05.2020 22:25
Mitä+yhteistä+on+katolisilla+ja+Jehovan+todistajilla+ja+mormoneilla?
Heillä+on+vain+ja+ainoastaan++kirkko+mistä+pelastutaan+ja+heidän+kirkkonsa+on+ainoa+oikea+minkä+Jeesus+hyväksyy.
24.05.2020 22:22
"Papit+oppivat+tämän+vähitellen+käytännössä+Hengen+ohjauksessa.+Luterilaiset+saavat+sen+koulutuksessa."
Se+että+mormoneilla+on+monta+erilaista+oppia+on+syy+ettei+mormonit+ole+käynyt+mitään+koulutusta.++Kumpi+Pyhä+Henki+teille+antaa+vastauksen?+Eikö+teillä+ole+ainakin+kaksi.
24.05.2020 22:19
Mutta+vaatii+myös+muuta+mitä+ei+Jeesus+käskenyt.
24.05.2020 22:16
Etsi+naiset+muualta+kuin+mormoneista.+Sinä+joudut+temppeliin+vihittäväksi+ikuiseen+liittoon+joka+on+voimassa+myös+taivaassa.+Sitä+ennen+sinun+pitää+mennä+uudesti+kasteelle.+Mikä+on+syntiä.
24.05.2020 22:14
6 / 301