Vapaa kuvaus

Suosikkileffat: Ingvar Bergmannin Mansikkapaikka Lempikirjat: Franz Kafkaa: Linna Vapaa-aikanani: klassinen musiikki, valokuvaus, Mykologia Ruoka & juoma: Piparjuurihauki & viinit

Aloituksia

2

Kommenttia

57

  1. Tottahan toki, kaikki kiinnostaa.
  2. Hei Sunniva! Ihan ottaa mua myötätunnosta sydämestä, kun sait näin vapaasti kulkea Tampereella ja nautit menostasi! Asun Tampereen Amurissa ja ajattelin tänään mennä ulos tässä a.o. asussa, kun pakkastakin on jo tarpeeksi, vaikkei riittävästi .Jätänkin sen kuitenkin tällä kertaa väliin, koska en pääse vaimostani eroon :). http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/boy-in-furs.html ja http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/boy-in-furs-1.html . En ole varsinaisesti transu, vaan koen olevani satiini-turkis-fetisisti ja myös exhibitionisti, vaikken olekaan ns. "berberimies". Lue kuitenkin tällä sivustolla olevat keskusteluviestini, joka sivusto on muuten paisunut aivan liian suureksi.

    Toissa talvena, kun tosi pakkasten vallitessa, kuljin pari korttelia sydän pamppaillen, päätin pistäytyä Amurin krouvissa oluella. Toki höllensin vyötäni ja otin hupun pois päästäni. Hämmästyin siitä, että vaikka olen tuttu asiakas, ei minuun kiinnitetty minkäänlaista huomiota. Muuten, kun kuljen korttelin ympäri, kuvittelen, että minuun luodaan lähinnä huvittavia tai ihmeteltäviä katseita. En voisi kuvitellakaan, että tekisin sinunkaltaisia pidempiä reissuja kauppoihin, tai puhumattakaan busseihin. Heti kun pääsin kotiin, runkasin peilin edessä.

    Kesäisin näyttäydyn urheilukentillä juoksutrikoissa (spandexeissa) ja satiinisissa urheiluasusteissa. http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/02840033.html ja html://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/boxing-shorts.html www.localamateursextube.com/view_picture.php?i=2217 . Joskus saa olla tarkkana, ettei kärähdä. No, joskus 60- luvulla se oli tosiasia. Lue kuitenkin mun kommentit aikaisemmin täällä sivustolla, jossa kommentoin Erja sedän kanssa. Hänen sähköpostinsa ei toiminut, mutta oon ajatellut, että vähään aikaan en kumminkaan anna pois mitään mun kaappieni sisällöistä. Sittekun aikani koittaa, asia on toinen. Vaimoni ei tiedä mitään näistä mun sivuhommistani

    . Joka tapauksessa, jos haluat olla yhteydessä, sähköpostini on [email protected] . Oon todella onnellinen puolestasi. Näin telkusta yhden dokumentin transvestiittien vaimoista. On se hienoa, kun aviopuolisot yhdessä käyvät transuliikkeissä (joita Lontoossa on paljon) shoppailemassa ja valitsemassa seksikkäitä asuja, ja senjälkeen kulkevat käsikädessä yhdessä pitkin Lontoon katuja. Sen myös huomasin, että suurin osa jalankulkijoista, joita tässä dokumentissa haastateltiin, pitivät asiaa kummallisena ja "sairaana". Niinpä, oli mikä tahansa Euroopan maa kysymyksessä, ei näissä seksuaalissa monimuotoisuusasioissa ole edistytty pätkän vertaa. Olisi joskus hauska tavata; voisin roudata muovikassissa sulle urheiluvaatteitani, vaikket niillä mitään tekisikään. Parempi kuitenkin, kuin heittäisin ne kaatopaikalle. Jussi
  3. Voi, kuinka oikeassa, "Silloin se oli", oletkaan! Nuoret pojat temmeltävät keskenään spontaanisesti ilman mitään taka-ajatuksia seksuaalisuudesta, vaikka se olisi jo herännytkin. Siinä painitaan, kosketellaan muutoinkin, ehkä hyväillään ja leikitellään toistemme penisten kanssa. Runkkausleikit ovat vissiin ihan yleisiä, vaikka en näin täysheterona sitä tiedä. Pojista tulee ajanmittaan sitä mitä tulee, heteroita tai homoja, eikä näistä asioista nykypsykologitkaan mitään tiedä, vaikka asia olisi todella mitä mielenkiintoisin tutkia. Mutta yhdestä asiasta olen varma; jos poikakavereista toinen antaa tai haluaa suudelman suulle, on se jotenkin signaali liian läheisestä poikakaveruudesta. Silloinkun minä elin poikuuttani, siis viiskytluvulla; ei näistä asioista ymmärretty yhtikäs mitään. Saattoi olla, että johonkin pussaukseen oltais suhtauduttu vähintäänkin kauhulla. (Nyt täytyy jättää pois laskuista Breznevin ja Honeggerin suusuudelmat Berliinin muurin murtumisen aikoina!). Seuraavassa videossa, joka vissiin on pieni pätkä jostain pitkästä elokuvasta, käy tämä hyvin esille. Siinä toinen osapuoli ei haluakaan jatkaa intiimiä kaveruussuhdettaan pidemmälle. Itse olen sitä mieltä, että kummastakin saattoi tulla heteroita tai homoja, sen saattoi aika sitten näyttää. www.youtube.com/watch?v=XGVTSq77f3M . Seuraavassa videossa asia on taas täysin selvä; siinäkin markeeraa suusuutelu jotain: www.youtube.com/watch?v=btH-Ypc3a4w . Video nosti melkein tipan silmään meikäläiselle heterolle. Summa summarum: kukaan ei tiedä, miten poikien seksuaalinen kehitys menee, eikä siinä ainakaan geneettiset seikat tai jotkut esileikin meinaa yhtään mitään. Koettakaamme siis ymmärtää asioita, ainakaan poikien vanhemmat eivät saisi olla kauhuissaan tai edes huolestua asioista.
  4. Tämä keskusteluketju on aivan loputon, mutta Erja setä on kai lähinnä mun ajatuksia. Olin vissiin siinä 16 v., kun aloin kiinnostua tytöistä. Siihen aikaan, siis viiskytluvun puolessavälissä tytöt käyttivät hameita kohottavia alushameita ja patellavöitä. Ihastuin hoikkiin vyötäröihin ja muistin, kuinka seurasin koulun käytävillä patellavöisiä tyttöjä, mutta olin niin ujo, etten ottanut oikein yhteyttä tyttöihin. Kuinka ollakaan, löysin äitini komerosta korsetin. (Tänäpäivänä ei löydy äitejä, joilla olisi korsetteja kaapeissaan). Muistan, kuinka jännittävää ja huumaavan ihanaa oli kietaista korsetti vyötäröni ympärille, ja alkaa kiristää nyörejä. Olin silloin suorastaan alipainoinen laiheliini, joten sain vyötäröni tosi kapeaksi. Mulla oli kakkospuserona sellainen, jossa oli kuminauhakuja vyötäröllä. Ne olivat siihen aikaan muodissa. Lisäsin siihen useita kerroksia polkien Singerin ompelukonetta ja pujotin kuminauhat ompeluksiini. Ihailin itseäni peilistä, mutta en osannut runkata silloin. Sain kuitenkin päähäni lähteä illalla kadulle se pusero päälläni. Siihen aikaan ei kaduilla ollut pahemmin ihmisiä, mutta kuitenkin sain elämäni ensimmäiset lastit housuihini silloin. Se oli ikimuistettava hetki.

    Aikaa kului, menin armeijaan, opiskelin ja valmistuin. Sitten rakastuin, menin naimisiin ja nyt minulla on seitsemän lastenlastakin. Mieltymykseni kuitenkin säilyi ja ostin korsetteja ja alushameita ym. seksitavaraa. Vaimoni ei tiennyt siitä mitään, ja aviollinen elämämme oli tosi onnellista. Välillä käytin korsetteja ja runkkasin peilin edessä, mutta aika harvoin. Olin siis osa-aikainen transu! Kokeilin välillä vaimon sukkahousujakin, mutta ne eivät antaneet mitään potkua. Sitten tulivat spandexit ja lycrat, ja näyttäydyinkin monesti urheilukentillä ja pikaluisteluradoilla. Tässä ohessa muutama kuva itsestäni: http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/00009.html ja http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/00024or.html sekä http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/00020-vi.html

    Avioelämämme on tosi ihanaa, mutta aika on tehnyt tehtävänsä. Enää ei ole asiaa kovin paljon näihin leikkeihin, mutta muistot säilyvät. Ei löydy ihanampaa hetkeä, kun sain hellästi liutettua vehkeeni vaimoni lämpimään pesään; sitä ei mikään runkkauskokemus korvaa. Mutta mitäköhän teen kaikelle sille seksitavaralle, mitä yläkaapeistani löytyy? Joko vien ne kirppareille tai heitän ne pihassa olevan moolokin armottomaan kitaan. On luopumisen aika. Yhtä asiaa en lakkaa ihmettelemästä: miten meissä miehissä voikin olla niin paljon kaikenlaisia homofobisia ja seksuaalisesti niin kapeakatseisia ihmisiä? Olen oppinut elämästäni sen, että miesten seksuaalisuus voi olla valtavan monitahoista ja rikasta. Naisilla se varmaan on vähäisempää, koska se on "sielukkaampaa ja eteerisempää" kuin miehillä, joilla se on fyysisempää. Meidän pitäisi koettaa ymmärtää toinen toisiamme tässä suhteessa paljon enemmän.
  5. Moi, mikaturkkia! Mulla on ihan sama fetissi. Ihoa vasten turkki tuntuu ihanan pehmeältä ja satiinia vasten taas ihanan viileältä ja liukkaalta. Tykkään suunnattomasti hautautua pehmeiden ja muhkeiden turkishuppujen sisään, kuten kuvissani: http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/arctic-fashion.html ja http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/arctic-fashion-1.html . Kuten myös seuraava kuva: www.furfashionguide.com/furgallery/showphoto.php/photo/180305/title/furhooded-outfit/cat/523 . Mulla oli pari kuvaa myös osiossa "Naisten talvipukeutuminen", jonka löydät äsken ilmestyneissä. Niissä pilkkihaalareissa pystyn näyttäytymään ulkona kovilla pakkasilla, vaikka saankin vähän outoja katseita osakseni. Odotan pakkasia innolla. Olen jäsenenä yhdessä turkisfoorumissa, josta pari kuvaa. Seuraava kuva salpaa mun hengityksen. Oooh..., kun saisi kääriytyä tämmöisen ihanan taivaallisen turkin uumeniin, niin olisin seitsemännessä (sinisessä!) taivaassa: www.furfashionguide.com/furgallery/showphoto.php/photo/150223/title/blue-fox/cat/523 puhumattakaan seuraavasta: http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/kokoturkki.html . Käypä tämän turkkifoorumin sivuilla www.furfashionguide.com/furgallery/g523-men-wearing-furs-photo-gallery.html . Sieltä löytyy munkin kuvia kolmelta viimeiseltä sivulta nimimerkillä finnfurfan, mutta myös n. sata muuta kuvaa, joista voit nauttia. Ihanaksi lopuksi, jossa kiitos SEISOO, kuva: www.localamateursextube.com/view_picture.php?i=2193 , joka todistaa vaan mun vihkiytymistä turkiksille.