Ei ilmeisesti kaikkein isoin fetissiryhmä, mutta olisi mielenkiintoista tutustua naiseen jotka jakavat tämän saman fetissin. Monesti olen harrastanut yhden illan juttujen sekä pidempiaikaistenkin naissuhteiden kanssa tätä, mutta olisi oikeasti mahtava jos edes kerran löytäisi naisen joka oikeasti kiihoittuu siitä samalla tavalla.
Tästä hiukan parempi versio vielä olisi jos olisi 2-3 miestä jotka jakavat saman intohimon ja yksi nainen joka pukee päälleen villapaidan\turkiksen ja myös runkkaa miehiä sillä...
Itse olen 27v rehellisesti komea ja menevä Herrasmies
mohair\turkis seksi
10
984
Vastaukset
- finevo
itselläni samanlainen haave. Turkiksiin pukeutunut nainen antamassa suuhoitoa tai runkkaamassa... m34
- lopiwoolman
Minä rakastan naisia joka pukeutuu turkiksiin sekä myös erlilaisiin villatakkeihin
Turkis saa mielellän olla pitkä kettu tai soopeli ja isoista nahkapaloista tehty. - tr:tr
Mohair/villafetissin omaavia naisia olisi mielenkiintoista tavata.
- Villatakki päällä
Olen samaa mieltä tr:tr. Kyllä usein tuolla kaupungilla katselen villatakkeihin pukeutuvia aikuisia naisia. Mutta eihän siinä ole mitään "pidemmälle johtavaa" ja sitäpaitsi ymmärtäisikö nainen tätä fetissiä tai olisiko hänellä itsellään sellainen! Itse pukeudun usein villatakkiin näin kesällä liikkuessani kaupungilla ja toki minulla on sitten kotiin saapuessani vapaus tehdä yksin,mitä huvittaa...
- mikaturkkia
Itselläni turkis fetissi ja omistan useita turkkeja. Pidän itseäni heterona mutta kiihottuminen turkiksista on niin kova että voisin melkein kokeilla miehenkanssa tai kolmen kimppaa jos siihen liittyy turkikset. facebook mika turkkia
Sama täällä. Tykkään turkisreunaisista hupuista ja joskus pakkasten tullen uskallan kulkea ne päälläni kadullakin. http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/artctic-fashion.html
finnfungi kirjoitti:
Sama täällä. Tykkään turkisreunaisista hupuista ja joskus pakkasten tullen uskallan kulkea ne päälläni kadullakin. http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/artctic-fashion.html
Osoite uudelleen: http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/arctic-fashion.html
- Samassa_veneessä
Ei meitä hirveästi ole, mutta jonkin verran. Kolmen kimppa (mmf) on ollut itseäkin pidemmän aikaan kiinnostanut, niin että väh. kaksi heteromiestä ja yksi nainen joka käyttää turkista/pörröistä villapaitaa esileikissä ja seksin aikana. Fiksaation omaavia naisia ei ole ainakaan suomessa tullut vastaan, mutta kyllä monikin varmasti leikkiin lähtee mukaan, varsinkin jos on pari laadukkaampaa miestä ja hyvää kyytiä tarjolla...
- CDtiia
rakastan käyttää turkiksia ja karva-asuja
- Neuleissa_m
Samoja kiinnostuksen kohteita täällä: kaikki neulejutut (erityisesti kuitenkin angora ja kashmir) saa kovaksi. Kolmen kimppa villapaitojen kanssa olis upea kokemus! Jutellaan vaikka herkku.netin chatissa tai livechat.fi:ssä.
- Anonyymi
Kaikki pehmeä kiihottaa, kik fuzzer04
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847142Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845328Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003410