lantioliivejä ja korseletteja

TRANSTÄTI

Vieläkö muut harrastavat lantioliivejä ,korseletteja ja palleatuettuja rintaliivejä,vai ovatko kaikki nykyään sukkispoikia.Minusta on todella kiihottavaa pukea ylle liivit jotka antavat samalla naisellisia muotoja ja puristavat sopivasti.On myös kiihottavaa nähdä miten kalu työntyy yläviistoon liivin reunan alta,ensin hyväilet liivien peittämiä muotoja ja sitten otat kovan kalun hellään käsittelyyn.Ilmoittautukaa jos teillä on samanlaisia toiveita vai olenko nykyään ainoa joka kävelee lantio topattuna liivien alla pyöreäksi ja isot tissit raskaasti heiluen liiveissä.Olisi hienoa tavata samanlaita seuraa ja katsoa kuinka tarpeet tulevat tyydytetyksi

24

2061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eki-poika

      Vyötärökorsettien ja housuliivien käyttäjiä kyllä löytyy. Täälläkin on yksi, joka juuri nyt istuu vyötärökorsetti ja pitkät sukat päällään ja kirjoittaa tätä tekstiä. Itse asiassa minulla on useampia korsetteja sekä yksi korseletti, jota en voi käyttää, kun tuli tilattua vähän liian pieni. Se on oikein luilla tuettu ja siinä on kuusi sukkanauhaa. Olen ajatellut myydä sen pois tilaisuuden tullen.

      • transtäti

        Olisi kiva nähdä,onko kuvia esim flickr sivuilla tai jossain muualla.Minun kuvia löytyy flickr nimimerkillä finnprofile


    • Vyötiäinen

      Minä taas käytän lähes joka päivä erittäin kireitä vöitä. Vyö painuu korsettia paremmin lonkkaluiden ja alimpien kylkiluiden väliin ja saa minut näyttämään todella tiimalasilta. Kiristän parhaimmillani vyötäröltäni yli 30 cm. Pidän siitä ihanasta puristuksesta.

      • Sama nautinnon lähde mullakin. Menen yleensä selinmakuulle ja venytän itseäni. Sitten rentoutan kaikki lihakseni ennen vyön kiristämistä. Kun saan ähellettyä vyön tarpeeksi kireälle, nousen ylös ja liikuskelen n. varttitunnin. Sitten menen taas selälleni ja senjälkeen pystyn saamaan vyön vielä yhden reikienvälin kireämmälle. Puristava tunne vyötärölläni on ihana. http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/32.html


    • m40cdlover

      moi.tykkään todella paljon korseteista,sukista,sukkanauhaliiveistä,käsineistä ja dildoista.http://xhamster.com/user/m40cdlover tuolta löytyy mun kuvia ja videoita,jos jotakuta kiinnostaa.

    • sukat1

      Samoin kiihoitun kun puen kokoliivt ja sukat. Joskus tuulipuvun tai sadeasun alla pidän ja liikun ulkona. Olisi joskus kiva tavata vastaava kaveri. Muutoin elän ihan naisen kanssa, mutta hän ei todellakaan tiedä asiasta.

    • miska 275

      Olen käyttänyt lantioliivejä jo kymmenen vuotta ja rintaliivejä lähes saman verran. Ensi alkuun leikkasin liiveistä sukkanauhat tarpeettomina pois. Mutta nyt olen alkanut käyttää myös sukkia jotka pysyväy ylhäällä sukkanauhavyön avulla. Rintani ovat kyllä pienenpuoleiset, mutta tuntuvat selvästi villapaidan päältä. Käytän kokona 105B.

      • transtäti

        Minulla on liiveissä kurvikkaampi tyyli,olenhan tanakka lyyli.Tissit on ainakin d tai jopa e.Lantiokin on kuin sello.Helpoiten varmaan näet kuvat jos kirjoitat googleen yuvutu finnprofile.


      • Isompi mami,

        Kun olen ruvennut vanhemmiten pitämään verkkosukkia ja ym. Rintani on kyllä esillä kun puristaa, nuoret ainakin pitävät. Kiihottuvat heti kun näkevät korsetin, heti seisoo kun pääsevät mammam päälle.


      • Mami ja
        Isompi mami, kirjoitti:

        Kun olen ruvennut vanhemmiten pitämään verkkosukkia ja ym. Rintani on kyllä esillä kun puristaa, nuoret ainakin pitävät. Kiihottuvat heti kun näkevät korsetin, heti seisoo kun pääsevät mammam päälle.

        Minä olen kuuskyppisenä ruvennut pitämään verkkosukkia ja korsetteja mistä nuoret miehet tykkää. Mulla oli kolme poikaa jatkoilla ja kun oltiin humalassa niin tulin veskistä ilman hametta korsetti päällä ilman alkkareita. Siinä pojat kiihottu ja tulivat alasti mua naimaan.


    • transtäti

      Huomenna torstaina taas liivit päälle ja ajelemaan.Lantio leveäksi ja isot tissit paikoilleen kokoliivin alle.Kuusankoskelle ostamaan uusi peruukki ja vähän täytyy kouvolan kirppareita katsella,josko löytyisi liivejä.Värisevä kuula terskan alapinnalle siduttuna voi surautella ja saada orgasmin missä vaan,ei näy liivien läpi.Olisiko jaalan tien levarille sompaselle tulossa ketään joka tarvitsisi paineiden purkua,tai haluaisi spermaa suuhun tai liiveille.Minusta on niin hienoa nähdä miten kalu jännittyy äärimmilleen ja purkautuu sylkien kuumat spermat rinnoille ja tisseille

    • sukat1

      Onko etelä-karjalassa kokoliiveihin pukeutuvia? Mistä löydätte nykyjään ko asuja. Pitäisi löytää varmaan jokin 100 D kokoinen koko liivi. Tullut vähän pyöreyttä lisää:

      • Kyllä Etelä-Karjalastakin löytyy liiveihin ihastuneita


      • Minulla löytyy isojakin kokoja ns. :ssa "mummokorseteissa. Korsetteja eri malleja ja kokoja, toista sataa kpl


      • transtäti
        hanneletrans2 kirjoitti:

        Minulla löytyy isojakin kokoja ns. :ssa "mummokorseteissa. Korsetteja eri malleja ja kokoja, toista sataa kpl

        Olisi kyllä mahtavaa päästä kokeilemaan sinun liivivalikoimastasi sopivia,en tahdo löytää kovinkaan usein muodokkaalle sopivia kokoliivejä.Ehkä pitäisi vähentää muotoja,muttakun tuntuu niin hyvältä kävellä kun leveä lantio liikkuu ja isot tissit liikkuvat liiveissä,ihan siinä itsestään kiihottuu


    • transtäti

      Täältä kymenlaaksosta kyllä löytyy isoihin liiveihin pukeutuva,mutta täytyy sanoa että vähän löytyy kirppareilta isoja liivejä.Olisi kyllä mukaa nähdä toinenkin samanlaisissa liiveissä...kävin selma palmun kaupassa helsingin kalliossa,hänellä oli myynnissä kyllä lantioliivejä ja palleatuettuja rintaliivejä.Hän on mukava ja auttaa liivien valinnassa.Näytin hänelle siinä liikkeessä ongelman,liivit nousevat ylös kun sukkanauhat puuttuvat ja hän möi minulle 6 ommeltavaa sukkanauhaa liiveihin.

      • laiffii

        Nyt tätä ketjua lukiessa harmittaa, kun möin omat sukkanauhaliivini pois. Selmalta nekin oli hankittu. Onneksi kaapista löytyi vaaleanpunaiset stringit ja ihonväriset sukkikset pahimpaan hätään. Nyt näen peilistä ihanan sukkispojan kyrpä tanassa. Parit neuvoa antavat otettu ja kiima kasvaa. Fiilis on tapissa, kun korot kopisee ja heppi sykkii kiimalimaa. Huipulla ollaan ja pysytään.


    • Minustakin lantioliiivt ja korsetit ovat kiihottavia pitää. Varsinkin kun pukee miesten asujen alle töihin korsetin tai la´ntioliivim ja kiinnittää sen sukkanauhoihin sukat, pysyvät hyvin piakallaan. Olen kerännyt kirppareilta korsetteja ja lantioliivejä ja nyt niitä minulla jo toista sataa kappaletta. Esi malleje, eri kokoja.

    • nuorikiihottunut

      Olen 16v ja luen näitä kyrpä ihan pystyssä... Voikun joku joka pitää tuollaisia voisi nuolla minun munaani

    • sukat1

      Kyllä ennen oli kirppareilla,mut ei enää tai sit ei ole sattunut kohdalla. Tänne ei oikein voi jättää yhteys tietoja.

    • transuleidi

      Minä käytän myös korsetteja sukkanauhaliivejä käymme vaimon kanssa yhdessä ostamassa niitä ja rakastelen vaimoani ne päällä se on niin kiihottavaa käytän myös korkokenkiä kotona

    • aloitteleva transu

      Korsetit ja sukkanauhaliivit ovat todella jees.Tänään kaupassa käydessä paidan alla rintaliivit ja jalassa stringit.Kunnon lutkameikin tekemiseen ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan siis todellisen kapakkaruusujen "pane mua"meikki.Tarvetta myös punaiselle peruukille.Tätä kirjoitan nyt kossun voimalla punaisessa pcv hameessa,polveen asti yltävissä saappaissa sekä mustassa peruukissa.
      Tämä lutka haluaisi nyt ratsataa kovalla kalulla mutta täytyy jälleen tyytyä dildoon.

      • tippavaara

        Täällä yks kiimainen translutka täydessä vauhdissa. Krapula on vaihtunut parin kossunaukun myötä nousukiitoon. Nousutahdit on myös pikkuhousuissa, joissa pikkuveikka tihkuu onnesta. Anaalin lämmitys ja tappi anukseen. Sulkija sykkii tapin ympärillä ja heppi kiiltää kiimalimasta. Tästä on hyvä jatkaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      313
      2859
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2203
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1243
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe