Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kamuttaja
profiilit
kamuttaja
kamuttaja
Vapaa kuvaus
Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu
Aloituksia
163
Kommenttia
5291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lähetä+kukkia+niin+jos+se+sitten+hyväksyisi+sinut+;-))
27.07.2019 22:46
Niin+tarkoitin,+että+olisi+kumma+jos+yhtään+sakaalia+ei+olisi.
27.07.2019 22:44
Mielenkiintoista,+että+Rautavaaralta+löytyi+sakaali.
On+aivan+selvää,+että+niitä+on+jo+muuallakin+siellä+idässä,+aika+varmasti+Lieksankin+metsissä
Muistan+aikoinaan+kun+supikoira+ilmestyi+sinne,+joskus+olikohan+se+40-+luvun+puolta,+vai+50-+luvun+alkua,+en+laittanut+mihinkään+ylös+sitä.
Wikissä+on+hauskaa+tietoa+supikoirasta,+ensimmäinen+havainto+oli+Keuruulla+1949,+mutta+ensimmäinen+ammuttiin+Forssan+lähellä+1941,+eli+8+vuotta+ennen+ensimmäistä+havaintoa.
Ruotsissa+tavattiin+jo+40-+luvulla,+siis+ilmeisesti+ennen+Suomea.
Niistä+Lieksan+havainnoista+ei+ilmoitettu+mihinkään,+otettiin+vain+juosten+kiinni+niitä,+ja+pidettiin+elättinä,+sitten+laskettiin+takaisin+luontoon,+mutta+ei+tapettu.
On+kumma+jos+ei+Lieksan+metsissä+niitä+olisi.
27.07.2019 22:42
Esan+huumori+upposi+hyvin+alueen+tyyliin.
26.07.2019 23:24
Kyllä+oli+niin+valtavan+hyvä+tutkielma+palstan+"Helmestä",+että+tuo+oli+jo+tohtorin+väitöskirjan+arvoinen+syväluotaus,+hänen+psyykensä+syövereistä.
Harmi+kun+hän+on+joutunut+erityisvalvontaan+valvojien+taholta.
Minä+en+kyllä+ymmärtänyt+koskaan+mitään+hänen+suuresta+hengentuotannostaan.
Olen+huomannut+hänen+kirjoituksiaan+aivan+viime+aikoinakin+toisinaan,+mutta+ne+katoavat+hyvin+nopeasti,+tuskin+ehtii+vastaamaan.
26.07.2019 23:16
Vai+on+me+Wanhan+kanssa+oltu+sielläkin+yhtä+aikaa+töissä.
Tuo+oli+yllättävä+tieto.
Luulen+meidän+olleen+jotenkin+eri+tehtävissä,+sillä+uskon,+että+olisin+tunnistanut+hänet+sieltä+"Puujalkatehtaan+ajoilta",+tai+asfalttihommissa+nähneenä.
Tehtäväni+oli+pitää+huolta,+ettei+kellään+tule+mitään+ongelmia,+vaan+kaikki+voivat+siellä+hyvin,+ja+siihen+liittyvä+työni+(kun+minua+tarvittiin)++oli+täysin+fyysistä.
26.07.2019 23:10
Muistan+hyvin+monia+tukkilaiskisoja,+ja+tunsin+joitain+pitkänlinjan+tukkilaisia.
Tapio+Rautavaara+tuli+kerran+laulamaan+aika+huonossa+kunnossa.
Ne+oli+mukavia+kisoja,+ja+ei+voi+kuin+ihmetellä+sitä+tukkilaisten+taitoa.
Minä+en+pysy+tyynessäkään+tukilla+kymmentä+sekuntia+kauemmin,+olen+kyllä+kokeillut.
Omalta+kohdalta+kisat+oli+aina+työn+täyteisiä,+mutta+sain+siitä+kyllä+hyvän+korvauksen.
Kisoissa+käyneet+kyllä+ovat+nähneet+minut,+mutta+eivät+varmaan+muista,+eikä+osaa+yhdistää,+olin+lähinnä+60-+luvulla..
25.07.2019 23:50
Kultainen+ja+labradori+ovat+aloittelijan+noutajia.
21.07.2019 19:00
Allergisoimatonta+rotua+eri+ole+olemassa,+on+vain+enemmän,+tai+vähemmän+allergisoivia.
21.07.2019 18:58
Aloittajalle+vielä+selvennöstä.
Ei+ole+rotua+jota+ei+voi+ottaa+jos+perheessä+on+lapsia,+mutta+eri+roduilla+on+erilaisia+ominaisuuksia+ja+erilaisia+vaatimuksia+jotka+on+huomioitava+ettei+tue+ongelmia+koiran+ja+lasten+välille.
Sitten+on+olemassa+rotuja+jotka+sopii+hyvin+lapsiperheille.
Sellaisia+rotuja+joiden+kanssa+ei+niin+paljon+ole+erityisvaatimuksia.
En+nyt+luettele+niitä,+mutta+ihan+pari+mainitakseni+on+Tiibetinterrieri+tai+Bostoninterrieri,+mutta+niitä+on+kymmeniä.
Tiibetinmastiffi+ei+ole+sellainen+rotu,+sillä+esim.+lapsi+ei+voi+sitä+ulkoiluttaa,+eikä++hallita.
21.07.2019 18:53
En+ala+väitellä+tahallaan+väärinymmärtäjien+kanssa,+joten+se+siitä.
20.07.2019 23:09
Piti+olla+vastaustani.
20.07.2019 23:07
Täydennän+vielä+vastastani.
On+hieman+epätarkka+sanoa+mastiffi,+sillä+mastiffeja+on+useita.
Englanninmastiffia+epäilen+vähiten,+se+on+niin+rauhallinen.
20.07.2019 23:07
Mistähän+johtuu+kun+he+jotka+siellä+kalastelee,+puhuu+aivan+muuta.
20.07.2019 22:48
Kasvattajan+vaatimus+tuntuu+vähän+oudolta,+minä+ainakin+jättäisin+ottamatta.
Siinnä+voi+olla+ehtoja,+jotka+eivät+ole+todellakaan+sinun+kannalta+hyviä,+eikä+tasapuolisia.
19.07.2019 23:33
Niissä+on+suuria+eroja,+ja+repun+malli+ja+koko+määräytyy+pitkälle,+koiran+rodun+ja+rakenteen+mukaan,+sekä+millaisessa+maastossa+aiot+liikkua.
19.07.2019 23:29
Aika+hyvä+kuvaus.
19.07.2019 23:23
Mutkan+kautta+tullutta+tietoa.
Viime+keväänä+toinenkin+bullmastiffi+hyökkäsi,+ja+puri+pientä+lasta+siitä+oli+lehdissäkin,+ja+se+oli+myös+varmasti+bull.
19.07.2019 23:20
Lapsia+tietenkin+voi+olla,+jos+tuolla+rodulla+n++tarpeeksi+suuri+pihamaa+ja+mielellään+jotain+eläimiä,+vaikka+lampaita+vahdittavana.
Jos+on+kyse+kerros-+rivi-+luhti+tai+pienitonttisesta+omakotitalosta,+niin+ei+sovi.
Kokemusta+kahdesta+Tiibetinmastiffista.
19.07.2019 23:18
Ei+sovi+perhekoiraksi.
18.07.2019 23:37
30 / 265