Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. sissi
  2. katos+katosite+älypatti
  3. Mikä+avuksi?Joh.+3:16+Sillä+niin+on+Jumala+maailmaa+rakastanut,+että+hän+antoi+ainokaisen+Poikansa,+ettei+yksikään,+joka+häneen+uskoo,+hukkuisi,+vaan+hänellä+olisi+iankaikkinen+elämä.Room:10:9 Sillä+jos+sinä+tunnustat+suullasi+Jeesuksen+Herraksi+ja+uskot+sydämessäsi,+että+Jumala+on+hänet+kuolleista+herättänyt,+niin+sinä+pelastut;+10:10 sillä+sydämen+uskolla+tullaan+vanhurskaaksi+ja+suun+tunnustuksella+pelastutaan.10:11 Sanoohan+Raamattu:+"Ei+yksikään,+joka+häneen+uskoo,+joudu+häpeään."+10:12 Tässä+ei+ole+erotusta+juutalaisen+eikä+kreikkalaisen+välillä;+sillä+yksi+ja+sama+on+kaikkien+Herra,+rikas+antaja+kaikille,+jotka+häntä+avuksi+huutavat.+10:13 Sillä+"jokainen,+joka+huutaa+avuksi+Herran+nimeä,+pelastuu."+10:14 Mutta+kuinka+he+huutavat+avuksensa+sitä,+johon+eivät+usko?+Ja+kuinka+he+voivat+uskoa+siihen,+josta+eivät+ole+kuulleet?+Ja+kuinka+he+voivat+kuulla,+ellei+ole+julistajaa?+10:15 Ja+kuinka+kukaan+voi+julistaa,+ellei+ketään+lähetetä?+Niinkuin+kirjoitettu+on:+"Kuinka+suloiset+ovat+niiden+jalat,+jotka+hyvää+sanomaa+julistavat!"+10:16 Mutta+eivät+kaikki+ole+olleet+kuuliaisia+evankeliumille.+Sillä+Esaias+sanoo:+"Herra,+kuka+uskoo+meidän+saarnamme?"+10:17 Usko+tulee+siis+kuulemisesta,+mutta+kuuleminen+Kristuksen+sanan+kautta.+Kutsu+tarvitaan.+Se+voi+tulla+jopa+kolme+kertaa.>+Pelastavan+uskon+lahja+on+armosta+annettu+ja+suurin+kaikista+armolahjoista.+Kukaan+ei+voi+puristaa+itsestään+pelastavaa+uskoa.+Ei+vaikka+tutkisi+Raamattua+ja+muita+uskosta+kertovia+kirjoja+40+vuotta+ja+kuuntelisi+1000+saarnaa.+Isä+kutsuu+syntisiä+eri+tavoin+kääntymään+Jeesusta+kohti.+Kukaan+ei+omasta+voimastaan+ja+järjestään+käänny+kohti+Jeesusta.+Raamattu+sanoo,+että+Herra+kutsuu+ihmisiä+2+ja+jopa+3+kertaa+Job+33:+28.+hän+pelasti+minun+sieluni+joutumasta+hautaan,+ja+minun+henkeni+saa+iloiten+katsella+valkeutta'.+29.+Katso,+kaiken+tämän+tekee+Jumala+kahdesti+ja+kolmastikin+ihmiselle.+<http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm
  4. Kiitos+hyvästä+pohdinnastasi+Markku:)"Mutta,+miksi+kaikkivaltias+JUMALA+aivoitti+kaiken+siihen+ei+ihminen+saane+tässä+ajassa+vastausta+/+ymmärrystä.+Itse+ajattele+JUMALAN+opettavan+koko+ihmislajilleen+tuntemaan+kaikkivaltiaan+olemusta.+KAIKKI+on+JUMALAN+vallan+alaisuutta+mm+lankeamiset+jne....."NÄKÖKULMAKontrastia+olla+pitää.+Ilman+yötä+ei+olisi+päivää.+Ilman+sadetta+ei+olisi+paistetta.+Ilman+myrskyä+ei+olisi+tyyntä.+Jne.+Sanalla+sanoen.+Ennen+lankeemusta+paratiisissa+ei+ollut+ymmärrystä+hyvästä+eikä+pahasta.+Siellä+toimiteltiin+arkiaskareita+kaikessa+rauhassa.Jumala+=+rakkaus.+Miten+rakkaus+voisi+tulla+ilmi?+Vaikkapa+siten,+että+pannaan+kilpakosija+(pahalainen)+viettelemään+ihmiset+sen+verta+suuriin+ongelmiin,+että+he+lopulta+alkavat+arvostaa+Jumalan+tarjoamaa+ehdotonta+agape-rakkautta.HIS+NAME+IS+JESUShttps://www.youtube.com/watch?v=OyP_vf6oHho