Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. Aloittaja:+"En+tiedä+kummasta+te+pidätte+enemmän+Gonzosta+vai+MV:stä.+Mutta+mitä+mieltä+olette,+onko+vaihtoehtomedia+luotettavampi+kuin+valtamedia?"Mielestäni+on+tärkeää+pysyä+ajantasalla.+Näyttää+siltä,+että+olemme+saapuneet+ns.+viimeisiin+päiviin.+Luojamme+on+luvannut,+että+salaisuudet+paljastuvat.+Siksi+uskon,+että+Hän+antoi+meille+Internetin,+jotta+voisimme+olla+riippumattomia+pimittävästä+ja+harhaanjohtavasta+valtamediasta.+Ennen+kaikkea+on+tärkeää+ymmärtää,+että+elämme+langenneessa+maailmassa.+Se+on+sokea.+Se+eksyy+ja+eksyttää.+Se+pimittää...https://www.google.fi/search?q=suppressed+knowledge...ja+tyhmentää.https://www.google.fi/search?q=dumbing+down+population
  2. sut(kin)+on+nähty
  3. Kiitos+aloittaja.+Osaat+pohtia+kunnolla.LENTOKYKYYksisoluinen+eläin+ajatteli:+"Haluan+tulla+monisoluiseksi.+Tarvitsen+aikaa+100+miljoonaa+vuotta.+Onneksi+minulla+ei+ole+kiire."Noin+100+milj.+vuodessa+eläin+saavutti+tavoitteensa.+Se+ajatteli:+"Haluan+kehittää+itselleni+muodot.+Tarvitsen+aikaa+200+miljoonaa+vuotta."Noin+200+milj.+vuoden+päästä+eläin+katseli+itseään+ja+sanoi:+"Olen+liskon+näköinen.+Ei+hassumpaa.+Mahtaako+nää+ketarat+liikkua?+Ei+liiku.+Tarvitsen+aivot.+Siihen+voisin+käyttää+aikaa+300+miljoonaa+vuotta."Noin+300+milj.+vuoden+päästä+eläimellä+oli+aivot+ja+se+lähti+liikkeelle.+Se+lisäsi+vauhtia+ja+huomasi,+että+ilma+vastusti+liikettä.+Eläin+mietti:+"Miten+voisin+hyödyntää+ilmanvastusta?+Tiedän!+Kehitän+siivet+ja+ryhdyn+lentämään.+Tarvitsen+siihen+400+miljoonaa+vuotta."Noin+400+milj.+vuoden+kuluttua+eläin+lentää+liihotteli+kohti+pohjoista.+Se+alkoi+kangistua.+Se+tuumasi:+"Voi+harmi!+Olen+vaihtolämpöinen.+Äkkiä+takaisin+funtsaamaan+ratkaisua+ongelmaan."+Eläin+riensi+takaisin+lämpimiin+ilmanaloihin+ja+alkoi+ajatella+ankarasti.Siinä+kului+500+miljoonaa+vuotta.+Onneksi+eläimellä+ei+ollut+kiire.+Aika+ei+mennyt+hukkaan,+sillä+eläin+keksi+ratkaisun.+Se+päätti+kehittää+itsestään+tasalämpöisen.+Se+sanoi:+"Ryhdyn+vaativaan+kehitystyöhön,+vaikka+siihen+menisi+koko+loppuikäni."Noin+600+milj.+vuoden+päästä+eläin+katseli+itseään+sanoen:+"Kyllä+uurastus+kannatti.+Nyt+olen+linjakas+kuin+lintu.+Taidanpa+lentää+maapallon+ympäri+ja+ihailla+maisemia."+Eläin+lensi+ja+lensi+ja+lensi.+Koluttuaan+maapallon+jokaisen+kolkan,+se+virkkoi:+"Nyt+olisi+korkea+aika+kehittää+jotain+uutta.+Olen+ajatellut+viettää+eläkepäiväni+jossain+lämpimässä+paikassa.+Aurinko+vaikuttaa+ihanteelliselta+kohteelta.+Siis+tuumasta+toimeen."Noin+1200+miljoonan+vuoden+kuluttua+oli+eläin+kehittänyt+itsestään+avaruuskelpoisen.+Koska+kehitystyö+vei+oletettua+enemmän+aikaa,+oli+eläin+saavuttanut+eläkeiän+hieman+ennen+kuin+työ+valmistui.+Siksi+sillä+oli+niin+kiire+Aurinkoon,+ettei+se+ehtinyt+kertoa+kellekään+avaruuskelpoisesta+rakenteestaan.+Harmi,+koska+tiedemaailma+on+raapinut+hiuksiaan+juuri+tuon+puuttuvan+lenkin+takia.+Eläimellä+olisi+kyllä+ollut+aikaa+käydä+välillä+Maassa+neuvomassa+tiedemiehiä,+mutta+se+oli+estynyt.+Onneksi+nykyajan+korkeatiede+tietää+miksei+eläin+palanut+-+eikun+palannut.
  4. SiitäKaikkiAlkoi:+"Evoluutio+alkoi+ensimmäisestä+melko+yksinkertaisesta+molekyyliryhmästä,+joka+kykeni+jakaantumaan+ja+tuottamaan+itsestään+kopioita."Kiitos.+Kuinka+ollakaan.+Ystäväni+Mongo+Mongo-Bongo+stikkasi+mulle+breivin.+Hän+on+tähtisumuun+siirtyneen+Hawking+ihailija.+Idolinsa+muistoa+kunioittaen+hän+toivoo,+että+julkaisisin+hänen+kirjeensä+Suomen+merkittävimmässä/merkillisimmässä+mediassa.+Olkaatte+siis+hyvät.>+Gurban+Bulagin+kuninkaallisen+arkiston+aarteita.+Mongoliassa+ja+suuressa+osassa+Aasiaa+arvostetun+suomalaisen+luonnontieteilijän+julkaisut+ovat+nyt+sivistyneen+maailman+ulottuvilla.+Kiitos+globaalin+liennytyspolitiikan.Mainetta+niittäneen,+Stephen+Hawkingin+esi-isän,+S.Teppo+Hookanan+uraauurtava+tutkimusaineisto+paljastaa+biologian+hämmästyttävät+salat.+Esittelen+virallisen+Kansainliiton+ratifioiman+eittämättömän+evoluutiohistorian.EVOLUUTION+LYHYT+HISTORIA+by+S.Teppo+HookanaYksisoluinen+eläin+ajatteli:+"Haluan+tulla+monisoluiseksi.+Tarvitsen+aikaa+100+miljoonaa+vuotta.+Onneksi+minulla+ei+ole+kiire."Noin+100+milj.+vuodessa+eläin+saavutti+tavoitteensa.+Se+ajatteli:+"Haluan+kehittää+itselleni+muodot.+Tarvitsen+aikaa+200+miljoonaa+vuotta."Noin+200+milj.+vuoden+päästä+eläin+katseli+itseään+ja+sanoi:+"Olen+liskon+näköinen.+Ei+hassumpaa.+Mahtaako+nää+ketarat+liikkua?+Ei+liiku.+Tarvitsen+aivot.+Siihen+voisin+käyttää+aikaa+300+miljoonaa+vuotta."Noin+300+milj.+vuoden+päästä+eläimellä+oli+aivot+ja+se+lähti+liikkeelle.+Se+lisäsi+vauhtia+ja+huomasi,+että+ilma+vastusti+liikettä.+Eläin+mietti:+"Miten+voisin+hyödyntää+ilmanvastusta?+Tiedän!+Kehitän+siivet+ja+ryhdyn+lentämään.+Tarvitsen+siihen+400+miljoonaa+vuotta."Noin+400+milj.+vuoden+kuluttua+eläin+lentää+liihotteli+kohti+pohjoista.+Se+alkoi+kangistua.+Se+tuumasi:+"Voi+harmi!+Olen+vaihtolämpöinen.+Äkkiä+takaisin+funtsaamaan+ratkaisua+ongelmaan."+Eläin+riensi+takaisin+lämpimiin+ilmanaloihin+ja+alkoi+ajatella+ankarasti.Siinä+kului+500+miljoonaa+vuotta.+Onneksi+eläimellä+ei+ollut+kiire.+Aika+ei+mennyt+hukkaan,+sillä+eläin+keksi+ratkaisun.+Se+päätti+kehittää+itsestään+tasalämpöisen.+Se+sanoi:+"Ryhdyn+vaativaan+kehitystyöhön,+vaikka+siihen+menisi+koko+loppuikäni."Noin+600+milj.+vuoden+päästä+eläin+katseli+itseään+sanoen:+"Kyllä+uurastus+kannatti.+Nyt+olen+linjakas+kuin+lintu.+Taidanpa+lentää+maapallon+ympäri+ja+ihailla+maisemia."+Eläin+lensi+ja+lensi+ja+lensi.+Koluttuaan+maapallon+jokaisen+kolkan,+se+virkkoi:+"Nyt+olisi+korkea+aika+kehittää+jotain+uutta.+Olen+ajatellut+viettää+eläkepäiväni+jossain+lämpimässä+paikassa.+Aurinko+vaikuttaa+ihanteelliselta+kohteelta.+Siis+tuumasta+toimeen."Noin+1200+miljoonan+vuoden+kuluttua+oli+eläin+kehittänyt+itsestään+avaruuskelpoisen.+Koska+kehitystyö+vei+oletettua+enemmän+aikaa,+oli+eläin+saavuttanut+eläkeiän+hieman+ennen+kuin+työ+valmistui.+Siksi+sillä+oli+niin+kiire+Aurinkoon,+ettei+se+ehtinyt+kertoa+kellekään+avaruuskelpoisesta+rakenteestaan.+Harmi,+koska+tiedemaailma+on+raapinut+hiuksiaan+juuri+tuon+puuttuvan+lenkin+takia.+Eläimellä+olisi+kyllä+ollut+aikaa+käydä+välillä+Maassa+neuvomassa+tiedemiehiä,+mutta+se+oli+estynyt.+Onneksi+nykyajan+korkeatiede+tietää+miksei+eläin+palanut+-+eikun+palannut.Lämpimin+kesäterveisinMongo+<
  5. höh
  6. "Pitäisikö+maailmankuva+valita+sen+mukaan,+millä+maailmankuvalla+on+parhaat+tarjoamiset?+Vai+sen+perusteella,+mikä+on+faktojen+perusteella+todennäköisimmin+totta?+Valitsen+jälkimmäisen+vaihtoehdon."Tarkoittaa+mitä?MUISTUTUShttp://kjv1611.org.ua/images/KJV-devil.gif