Vapaa kuvaus

Turkulainen luonnon ja valokuvauksen harrastaja Suosikkibändit/artistit: Eput, Sir Elwoodin Hiljaiset Värit, Juice, Van Morrison...levyjä liki tuhat aika moni lajityyppi on edustettuna. Leffat: Noita on myös kertynyt paljon. Hyvä draama kaiketi etusijalla, mutta eihän sitä aina Bergmania jaksa. Vapaa-aikanani: valokuvaus, retkeily, netti Parhaat matkakohteet: Liettua, saaristo, Siviilisääty: Sinkku

Aloituksia

8

Kommenttia

283

  1. Eikös kameran mukana tule joku softa jolla noi perustoiminnot onnistuu. Softa joka tulee kameran mukana tekee yleensä ainakin sen mitä kamerakin. Kuvien editointi on aika työlästä ja aikaa vievää touhua. Investointi vaikka LR:ään ei oe älytön. Mainitaan nyt LR:n ilmainen vastine DigiKam.